2.rész

599 30 9
                                    

Ma vasárnap van,9-kor kúszálódtam ki az ágyból egy kis vízért.
A konyhába mentem, félig csukott szemmel,és ásítozva mikor Tom a konyhában volt.

-Cső. Köszön Tom.
-Jó reggelt. Vetem magam a konyha pultra.
-Mivan? Nem aludtad ki magad?
-De.. csak mindig ilyen vagyok reggel. Mondom miközben már a pohárba kortyolok bele. -Mi lesz a reggeli?
-Palacsinta.
-Ah, szuper, remélem nekem is csináltál.
-Csináltam. Amúgy is mi tartunk el. Forgatja meg a szemeit.
-Fizetek majd,ne aggódj.
-Nem kell.
-Akkor meg ne nyomd nekem itt a hisztit.
-Keltsd fel inkább Billt. Mondja Tom.

Be mentem Bill szobájába, nagyon aranyosan aludt. Le guggoltam az ágya mellé,és csak bámúltam őt.

-Bill.. suttogom. -Kellj fel!
Majd el kezdett mocorogni.
-Mindjárt! Motyogja.
-Nincs mindjárt! Kelj fel! Mondom durcásan.
-Jólvan. Kel ki az ágyból.
-Na ezt már szeretem. Mosolygok. -Ne felejtsd el amit megbeszéltünk.
-Nem felejtettem el nyugi.

Ki mentünk a konyhába majd le ültünk az asztalhoz,Bill mellett ültem.
A fejem Bill vállára hajtottam,és egy gyenge puszit adtam a nyakába.
Tom össze vonta a szemöldökét majd megköszörülte a torkát.

-Mi a fasz.
-Mivan? Zavar? Kérdezem.
-Pfff...sok boldogságot. Csak gáz,hogy annó rajtam akadtál meg,most meg Billen. Innen is látszik,milyen nagy kurva vagy.
-Meg esik. De fogadd el,hogy más vagyok. Elvégre együtt kell élnünk újra,nekem is muszáj lesz elviselnem téged.
-Tudom,de azért ne faljátok egymást előttem. Mi sem faltuk egymást annó Bill előtt.
-Áá,nem. Csak hallottam Yasmine nyögését. Mondja Bill.
-De az más! Azt hittük mélyen alszol! Nem az én bajom, hogy hangos volt!
-Igen persze, nem a te bajod volt,úgy csinálsz,mintha nem te basztad volna meg.
-Hé,hé..fiúk! Ne már! Mondom zavarodottan.
-Jó,igazad van. Befejeztük. Mondja Bill,majd magához ölel. -Most fel öltözök. Puszit nyom az arcomra.
Én is be mentem a szobámba,és öltözni kezdtem,mikor valaki kopogott.
-Hm? Bill?
Majd be lépett egy nem kívánt személy,Tom volt az.
-Mit akarsz? Fordulok felé.
-Tudom, hogy mi a tervetek Billel,engem nem néztek hülyének. Tudom,hogy féltékenyíteni akarsz csak.

Mondja majd neki lökött a falnak,és a kezeimet a fejem felé helyezte,és oda szorította őket. Azt hittem ketté roppantja a kezeim, annyira erős volt, a fogaim pedig össze szorítottam.

-Ne akarj velem ki kezdeni,el mondtam már. Rossz vége lesz,nem fog tetszeni.

Néz a szemembe mélyen,majd el engedi a kezeim és ki megy. A földre estem,a csuklóm nagyon fájt, azt hittem eltöri a végén még.

-Délután próbánk lesz,várlak,és szerintem Bill is vár. Majd ki megy.

Hogy lehet valaki ennyire okos?.. hogyan jöhetett rá? Nem értem.. és miért nyomott a falnak? Mit akar? Ugye nem azt? Megint azt teszi velem mint régen? Vagy most még annyira sem kellek neki, mint régen? Ez hülye..nem fogok ennek bedőlni újra..nem leszek a kurvája.. bár szerinte így is az vagyok.

Fel keltem a földről és el kezdtem
öltözni. Na jó..hazudtam tegnap.. igazából nem érdekel, hogy nyár van,akkor is baggy jeanst fogok hordani.
Fel öltöztem és neki láttam a sminkemnek,ami szempillaspirálból, szájfényből,és egy kis tusvonalból állt. Miután késznek nyílvánítottam magam, ki léptem a szobámból és a nappaliban volt Bill és Tom.
Bill mellé helyet foglaltam,mit sem figyelve Tomra,és kerülve a kontaktust.

-Mi történt a csuklóddal? Kérdezi Bill, miután pillantást vett rám.

Tom szeme égette a bőrőmet,éreztem a tekintetét magamon,és tudtam, hogy kíváncsi volt mit reagálok Bill kérdésére.
Meg köszörültem a torkom és csak annyit mondtam,hogy be vertem valahová.

-Hát rendben. Vigyázz magadra! Ma megnézed a próbánkat? Itt lesz a garázsban. Kérdezi Bill izgatottan.
-Persze, ott lehetek,ha nem zavarok.
-Dehogy zavarsz,te sosem zavarsz.

Kicsit el lazultunk a nappaliban, néztünk valamit a tv-ben, egész jó volt.
Végül el érkezett az az idő amikor a fiúk próbálni mentek. Gustav és Georg-ot is meglepte a jelenlétem a Kaulitz ikrek házában,de nem zavarta őket.
Le mentünk a garázsba,én egy székben ültem és figyeltem őket. Nagyon jó volt,Billt figyeltem végig,és párszor el is mosolyodtam. Annyira csodálom a hangját,olyan csodálatos! Nem tagadhatom le,Bill saját maga is csodálatos, talán túl csodálatos is..MIKET BESZÉLEK ÉN?? vágom fejbe magam. Jaj Yasmine,ne légy buta.. adom be magamnak.

Vége lett a próbának,és beszélni szerettem volna Billel. De nagyon.

-Bill beszélhetnénk négy szem közt? Kérdezem az ajkamba harapva.
-Persze,gyere. Majd megfogja a csuklómat,és el visz egy olyan helyre,ahol csak mi ketten lehetünk és senki más.
-Miről szeretnél beszélni? Kérdezi Bill izgatottan.
-Arról, hogy Tom tud mindent. Rá jött.
-Oh..de hogyan?
-Nem tudom,én is ezen gondolkodom..túl eszes a gyerek.
-És bolond. De ez miért baj ha rá jött? Attól még el játszhassuk, hogy együtt vagyunk,nem? Aztán ki tudja mi lesz belőle.. mondja majd megcsókolja a nyakam.
-O-oké..nem bánom.

Vissza mentünk a fiúkhoz,és a házba is vissza mentünk. Le pakoltak és a nappaliban pihentek meg egy kicsit. Én is ott voltam velük,majd megint néztünk valamit a tv-ben.
Már délután volt,sőt lassan estefele. Gustav és Georg el mentek haza,én pedig fürödni mentem.
A hajam is megmostam,nem volt kedvem a holnapi naphoz.. hétfő.. munka. De ez van. Megmostam a hajam és a konyhába mentem ahol épp vacsora készült.

-Mi a vacsora? Kérdezem.
-Semmi extra. Csak egy kis spagetti. Mondja a pultnál álló Bill. -Hívd ki Tomot a szobájából.
Be mentem abba az el átkozott szobába,és Tom póló nélkül feküdt az ágyban.

-Amm..Tom..öltözz fel! Takarom el a szemem.
-Tudom, hogy tetszik amit látsz. Ezen nincs mit letagadnod!
-Te hülye vagy! Engem nevezel kurvának, mikor te jössz rám?! Annó is ezt csináltad,és most is! Őrült vagy?!
-Hé..ne kapd fel a vizet! Fel vette a pólóját. -Így jó?
-Igen. Gyere,kész a vacsora!

Vissza vonultunk a konyhába,és le ültünk enni. Miután ettünk,még el mentem fogat mosni,és állítottam magamnak ébresztőt reggel 6-ra.
A szobámba mentem,de Tom el állta az utamat.

-Mivan? Komolyan nem érted?! Nem érdekelsz! Menj arréb! Mondom dühösen
-Öcsém..veled már beszélni sem lehet?
-Nem! Menj arrébb! Fáradt vagyok,reggel 6-kor kell kelnem,nem úgy mint ti, akik alszotok ilyen 11 óráig!

Majd be megyek a szobámba és be vágom az ajtót.
Magamra húztam a takarót,annak ellenére, hogy nyár van,és el aludtam.

----------------------------------
Sziasztook
Itt lenne az új rész, kicsit rövidke lett,de majd történni fognak az események itt bőven!
Holnap megpróbálok a másik könyvemhez részt hozni, nem tudom hogy alakul majd.
Jó olvasást nektek,puszii ❣️
Ig:vivuu.slayy

Testvéri szeretet/Season 2  [Befejezett]Where stories live. Discover now