3.rész

753 35 4
                                    

Figyelem! Ez a rész 18+ tartalom lesz!
Csak saját felelősségre olvasd el!

Reggel 6-kor keltem, próbáltam csendes lenni,mivel mindkét jó madár még alszik. Ha Tomot felébreszteném,az a minimum, hogy le venné a fejem. Bill..nos hát Bill szerintem nem haragudna. De azért minden esetre maradjunk csendesek.

A konyhába mentem, csinálni magamnak egy kávét,a nap már enyhén sugárzott. Csináltam magamnak egy kávét,és a reggelimet is elkészítettem,ami végül tojás rántotta volt.

Benéztem a hűtőbe,mi újság ott is.

-Víz,víz, fagyi, fagyi,pia. Szuper ezek vannak a hűtőben?! Akkor ezeket mit esznek?! Majd ma bevásárolok munka után.

Fogat mostam,és neki láttam reggelizni. Utána választottam magamnak valami ruhát. Végül egy fekete baggy jeanst vettem fel,egy fehér oversize pólóval. Sminknek tettem fel egy kis szempillaspirált, tusvonalat,és  szájfényt. Hajamat ki vasaltam,és már 7:30 volt.
Táskámba bele tettem a fontos dolgokat és indultam is.

A buszmegállóba tartottam, ahol 2 perc késéssel,de megérkezett a buszom. Fel pattantam rá,és el foglaltam a szokásos kis helyem,és a tájat figyeltem.
Nem sokkal később le szálltam,és a munkahelyem felé mentem.

Be mentem az irodámba,és el kezdtem dolgozni. Minden nap 3 óráig dolgozom egyébként.

Meg néztem miről kell ma írnom,és mit látnak szemeim. Tokio Hotel..pff..ki gondolta volna?
Neki láttam a munkámnak,majd kopogásra lettem figyelmes.

-Igen?
Belépett az illető az ajtón aki Tom volt az.
-Mit akarsz? És honnan tudtad, hogy ez az irodám?
-Nem vagyok én sem hülye,megkérdezek másokat akik itt dolgoznak. Csak ezt hoztam neked. Tesz az asztalomra egy kulcsot. -Bill küldi,a ház kulcsa, hogy neked is legyen..
-Szuper,kösz.
-És még valami. Köszörüli meg a torkát. -Tudom, hogy tetszik neked Bill ne is tagadd!
-Te teljesen hülye vagy! Miért tetszene?! Állok fel és keresztbe teszem a kezeim. -Azért mert féltékenyíteni akartunk? Miért nem ismered be, hogy jól nézek ki,és tetszek neked? Miért nem tudsz rólam le szállni?!
-És pont erről akartam veled beszélni tegnap,de te nem engedted.
-Már elnézést,de este 10 óra volt,mint mondtam 6-kor kelek reggel. És most leszel szíves távozni az irodámból,mivel dolgozom!
Közelebb lépett felém,én hátrálni kezdtem,de neki mentem a polcomnak.
-Olyan szexi vagy Yasmine..olyan csábító.. miért nem szeretsz? Mondja suttogva,majd a fülemet meg harapja.
-Ahhh..Tom fejezd be most azonnal!

Hallottam ahogy vigyorog,majd el hajolt a fülemtől,és óvatosan be nyúlt a pólóm alá,és az ajkaimra súgta.

-Most megyek. Dolgom van, majd otthon folytatjuk. Mondja majd az ajkait az enyémre tapasztja.

Ki ment az irodámból én pedig egyhelyben álltam és néztem ki a fejemből. Sokkoló volt ez amit velem csinált.
Ittam egy pohár vizet,és le ültem és folytattam a munkám.
A kezem szó szerint remegett, nagyon be paráztam tőle.
Ennek az egésznek hála, már lassan a munkámat is féltem csinálni, mivel is a Tokio Hotelről kell ismét újság cikket írnom,mint már említettem.
Remegő kézzel megírtam a cikket, semmi extra, csak koncertek stb. Az hiányzott volna még ide, hogy pont Tomról írjak.
Megírtam a cikket,és a naptáramra néztem rá.

-Komolyan én 2 hetet vettem ki szabadságnak?Mit fogok én 2 hét alatt csinálni?

Már délután 3 óra volt,végre szabadultam.
Össze szedtem a cuccaim és mentem is, mikor is az egyik munkatársam megállított.

-Hallod Yasmine! Miért keresett téged ma Tom Kaulitz? Csak nem együtt vagytok?
-Jaj,dehogy. Az hiányzik még! Majd egyszer elmesélem ígérem,de most sietek. Szió!

Testvéri szeretet/Season 2  [Befejezett]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora