10.rész

526 23 1
                                    

Amikor fel ébredtem nem a saját ágyamban voltam,nem bizony nem. Abban az ágyban feküdtem amiben tegnap mikor Sarah ide hozott.
Megint csak a fehérneműim voltam rajtak,megijedtem. Sarah volt velem szemben egy férfivel. Az ágyhoz voltam kötözve és sikítottam.
Semmire nem emlékeztem,csak arra, hogy halottam, hogy valaki a nevem szólít.

-Yasmine! Ébredj! Hallom Tom hangját és egyből ki pattantak a szemeim.
-Rosszat álmodtál.. jól vagy?
Még mindig meg voltam ijedve,izzadtam és próbáltam megnyugodni.
Tom közel húzott magához,és egy szoros ölelésbe vont engem. Símogatta a hátam és a hajam,ami nagyon jól esett. Kicsit sikerült megnyugodnom és Tom karjaiban nyugodtam.

Ki mentem a konyhába inni egy pohár vizet,a fejemet fogtam. Nagyon fájt, nem tudtam talpon maradni. Egyszerűen nem ment. Féltem,ma még nőgyógyászhoz is kell mennem,félek mi lesz az eredmény,nem tudom mi legyen Sarah-val sem,nem rohanhatok a rendőrségre.. és a legjobb barátnőm, vagyis már nem,csak volt. De akkor is,jelentsem fel?

-Istenem, miért velem történik meg minden? Miért? Fogom egyre a fejem
Annyira ideges voltam, hogy már majd nem össze törtem azt az egy árva poharat is.

Arra jutottam, hogy felöltözök, aztán felhívom egy nőgyógyászt,van egy akit ismerek, anyum mindig hozzá járt ha volt valami gondja. Sikerrel jártam,és beszéltem vele. Mára kaptam időpontot délután 3 órára. Felhívtam a nőt,és megkértem, hogy vigyen el nőgyógyászhoz.. istenem.. kurvára félek.
Nem volt energiám reggelit készíteni,most az egyszer kíbírják, csinálnak maguknak. Mellesleg a hűtő megint megfogyatkozott,már tudom is én hanyadjára,ma még be kellene vásárolnom is. Minden rám hárult ismét,és fogalmam sem volt, hogy mind ezt hogyan fogom megoldani.
Fel öltöztem,és egy fekete baggy jeanst vettem fel,és hozzá egy bordó színű crop toppot.
Tettem fel sminket,nem szívesen tennék fel, mivel a melegben úgy is le folyna. Ha nem teszek fel,akkor meg úgy nézek ki mint egy ütődött, akit szó szerint agyon csaptak. Na jó,ez talán igaz is.
Friss hajam kiengedve hagytam,és már készen létben voltam.
Tom a szobájaban volt,Bill mélyen aludt.
Már délelőtt 11 óra volt,nem tudtam, hogy a nő esetleg meg engedné e, hogy Tom be szálljon a kocsiába,mivel mindenképpen szeretne jönni. Nem akar ki maradni ebből.
Fel hívtam a nőt, iszonyat rendes volt. (egyébként a telefont éjszaka töltette fel Yasmine, mivel le volt merülve)
Persze meg engedte,hogy Tom is velünk tarthasson, szóval Billnek hagytunk egy apró üzenetet, hogy ne pánikoljon ha felébred és egyedül lesz itthon.

Már a ház előtt vártunk,a nőre Tom mindvégig a kezem fogta és nyugtatót engem, hogy minden rendben lesz. És ha valami is lesz, akkor is itt lesz nekem.
Be pattantunk a kocsiba,én előre ültem,Tomot pedig be ültettük hátra. Kicsit viccesen néztünk ki,hát a két nő elől,az egyetlen Tomot meg hátra ülettük. De nem igazán zavarta Tomot,hogy hátul kapott helyet.
20 perc alatt oda értünk, nagy volt a forgalom,és valami baleset is történt. Kicsit ismerős volt a kocsi ami össze volt törve,de nem igazán vetettem neki nagyobb figyelmet. Sok ilyen kocsi van a városban.
Oda értünk a helyszínre, és helyet foglaltunk a várakozó teremben.
Izgultam, a tenyeremet izzadság borította be,nem lehet szavakba foglalni mennyire görcsben voltam.
Tom minden egyes pillanatban nyugtatott,és magához ölelt. Egyszer ki jött az orvos, mindenkitől meghallgatta, hogy miért is jött valójában. 2 órát vártunk,az idő alatt már egy csomószor voltam mosdóban.
Majd végre be szólítottak.

Sokan várakoztak még rajtam kívül,de már örültem, hogy végre be mehettem.
Alaposan megvizsgáltak mindenhol,majd végül kiderült, hogy óvszert használt a férfi mikor megerőszakolt. Nagyon nagy kő esett le a szívemről,istenem.. el sem hiszem, annyira megnyugodtam hirtelen. Boldog voltam,mivel nem egy erőszak álltal lesz gyerekem,és nem 20 évesen.
Szerencsére minden rendben volt, idő kérdése és el tűnnek a foltok. Csak legyek türelmes. Illetve felírtak nekem valami krémet,amivel minden este fürdés után kenjem be a combom belső részét. Elvileg ez jól fog jönni.
Miután ki értünk az épületből a papírt olvasgattam,és mutattam Tomnak, boldog voltam,igaz,nem oldódott meg az életben minden problémám,de még is úgy kezeltem. Le sem lehetett kaparni az arcomról a mosolyt.
Haza értünk az ikrek házához,Bill rendelt pizzát mindenkinek.
Le ültünk az asztalhoz enni.

Testvéri szeretet/Season 2  [Befejezett]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant