Masonfelém pillantott és egy mi a helyzetfélét biccentett a fejével, amikor a többi haverja is hozzánk csapódott.
Ott álltunk Aiden – nel két pár közé szorítva és bármikor összenéztünk csak eldobtunk egy mosolyt.
- Hallod, Grace! – szólított meg a bátyám miközben rágyújtott a cigarettájára. Felé fordultam ezzel jelezve, hogy figyelek. – Ő volt az a Nick, aki vasárnap nálad volt? – lefagytam. Bassza meg. Bizsergett az arcom. Már annyiszor hazudtam az elmúlt pár napban a bátyámnak, hogy ez a kis részlet kiment a fejemből. Aiden félrevette a levegőt mikor a cigijéből szívott és el kezdett köhögni.
- Őőő...
- Nick? Az biztos nem. Bent volt velünk városban reggeltől olyan este hétig. – szólt közbe az egyik fiú, mire gyilkos pillantásokkal néztem őt. Mason érdeklődve nézett és várt valami elfogadható választ.
- Nem ő volt. – legyintettem és próbáltam nevetést színlelni.
- Akkor? – nem igaz már. Miért nem hagyja annyiban?
Félve felpillantottam Aiden – re, ő pedig kifújva a füstöt rám nézett szeme sarkából.
- Miért érdekel ennyire? – fordultam vissza a bátyám felé, aki ezidáig végignézte, ahogy Aiden –nel lopva egymásra nézünk.
- Csak kérdem. Akkor mindegy. – végre annyiban hagyta és Ava – hoz fordulva beleszívott a cigijébe. Ránéztem a lányra – aki épp a fivérem mellkasának dőlve ölelte őt – és halványam rám mosolygott.
Feszengve éreztem magam a saját bátyám előtt. Bármelyik pillanatban rájöhet a titkunkra vagy rajtakaphat minket. David észre véve, hogy kellemetlenül érzem magam felém nyújtotta a poharát.
- Idd meg, ez ellazít. – úgy is tettem. Addig szorongattam a poharat, amíg ki nem ittam majd az utolsó kortynál éreztem meg az alkohol hatását. Lehunytam a szemem és vettem egy mély levegőt és a kuka felé indultam. Szédülve odatopogtam, kidobtam a poharat majd megfordulva, meginogva visszasétáltam a társaságunkhoz, amikor utolsó lépésnél megbotlottam.
- Óh! – gáncsoltam ki a saját lábam és zuhantam előre. Egyenesen Aiden – nek. Keze derekamra csúszott, amikor elkapott és próbált megtartani, amíg én a lüktető fejemet fogtam az esés miatt. Két lábra állított és addig tartott, amíg megvárta, hogy stabil lábakon álljak. Felpillantva rá égetett a vágy. Annyira meg akartam csókolni. Annyira hiányoztak az ajkai az enyémről. Annyira, hogy már feláldoztam volna mindent, a bátyámmal való ígéretemet csak azért, hogy végre megcsókolhassam. De ő okosabban gondolkodott.
- Jól vagy? – szavai kijózanítottak és lenézve magamra gyorsan elengedtem.
- Aha, köszi. – tűrtem el egy tincset a fülem mögé ő pedig csak felém villantotta a mosolyát.
Átöleltem magam és felnézve a társaságunkra mindenki beszélgetett valakivel. Mindenki, kivéve Aubrey és Mason.
Felhúzott szemöldökkel néztem a bátyámra, aki erősen tartotta velem a szemkontaktust. Az alkohol előhozta belőlem a magabiztosságom és a félelmem kikerülve álltam a tekintetét. Túlságosan idegesített már, hogy ő próbálja megszabni nekem, hogy kivel legyek ezzel elzárva a legtöbb embertől, aki ismerek.
- Nem megyünk vissza? – vetette fel az ötletet Aubrey és felém pillantott. Hálásan bólintottam neki és előre engedve a többieket bementünk. Egyedül kullogtam Ava mögött mikor megint furcsa előérzetem támadt. Hátra néztem, de ekkor megláttam Mason – t Aiden – nel beszélve és rögtön elkapott a pánik.
YOU ARE READING
Bekódolva [BEFEJEZETT]
Teen Fiction" - Az egész lényed akarom egy életen át, Aiden." Egy olyan világban élsz, amiben húsz éves korodra kapsz egy szimbólumot és ezzel kell megtalálnod a lelkitársad? Amilyen izgalmasnak hangzik, olyannyira bonyolult. Főleg ha közben születésnapod előtt...