Merhabalaarr💋
Bölümü oylamayı ve satır aralarına yorum yapmayı unutmayınn!
Keyifli okumalar dilerim!
● ● ●
Tanıdık yüzler, daha önce bilinen şefkat ve en çok da aşk. Bunların hepsini biliyorum aslında. Ama birini ilk defa iliklerime kadar hissediyorum.
Aşk.
İki beden, tek kalp.
Çünkü anlıyorum artık, onun kalbi benim için atarken benim kalbim de aynı şekilde onun için atıyor.
"Aferin bebeğim."
Sesindeki tını tahrik ediyor arsız tarafımı. Zaman durdu sanarken aşağıda bizi bekleyen Nehir ve Deniz düşüyor aklıma. Kendime gelmeye çalışıyorum ama beni öptükten sonra neyi kabulleneceğimi hatırlıyorum.
Alnı alnıma yaslıyken gitmemiz gerektiğini açıklar gibi ismini fısıldıyor dudaklarım.
"Alen..."
"Efendim sevgilim?"
Sevgilim.
Aklımı bulandırırken, midem kasılıyor söylediği kelimeyle. Kurumuş dudaklarımı ıslattığımda konuşmaya çalışıyorum. Ama onun gözleri bir anlığına yüzümdeki iki parça ete takılınca konuşmak imkansızmış gibi geliyor.
"Aşağı inmeliyiz."
Belimi okşayan büyük elleri sayesinde içimde tatlı bir sıcaklık hissediyorum.
Söylediğim şey ile dudaklarının kenarı kıvrıldı. Başını aşağı yukarı sallarken belimde ve kalçamda duran elini çekti. Derin bir nefes alıp verdiğimde o duymadan yapabildiğim için kendi kendime teşekkür ediyordum.
Ben balkondan hızlıca çıkmayı beklerken o sağ elini sol elimin içine kaydırarak sıkıca tuttu elimi. Baş parmağını elimin üzerinde gezdiriyordu.
Merdivenlerden inerken kalp ritmimi düzene sokmaya çalışıyordum ama bu hareketimde pek başarılı olduğum söylenemezdi. Şimdi ayağım kayıp önüne doğru yuvarlansam rezilliğime hiç şaşırmazdım. Bakışlarım Alen'e kaydığında tek eliyle telefonunda birine mesaj yazdığını gördüm. Elimi tutmasından şikayetçi değildi aksine tutmak için işini tek eliyle hallediyordu. Arkasında yürüdüğüm için yapılı omuzları ve sırtını izliyordum. Gözlerimi hem sırtını hem de birleşik olan ellerimizi izlemek için aşağı yukarı indirirken gülümsedim.
Salona inip direkt çıkış kapısından dışarı çıktığımızda Deniz ve Nehir'in bizi arabada beklediğini anladım. Sanırım yazdığı mesajı Deniz'e yazıp arabaya geçmelerini söylemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜDÂNÂ
Teen Fictionİnsanlar, içindekileri kimseye anlatamadan mutlu görünmeye çalışırdı. Ama o içinde sakladıkları bir süre sonra içlerini çürütürdü. Onlarda birilerine anlatıp geçer sanırdı. Sahi anlatınca geçer miydi? Unutulur muydu yaşanılanlar? O da herşeyini an...