Bölümü oylamayı ve satır aralarına yorum yapmayı unutmayın lütfen!⭐️Keyifli okumalar dilerim!
● ● ●
ALEN KORDAL...
"Adnan, Mustafa'ya söyle kadınla ben konuşacağım."
"Alen Bey, telefonunu arabada unuttuğu için size cevap veremedi sanırım. Kendisi hanımefendiyi şirkete, odanıza götürmenin daha mantıklı olduğunu söyledi." dedi Adnan.
"Herkesin gözü önünde bir yerde konuşacak gibi mi duruyorum, Adnan?" dedim kaşlarımı çatarken. Telefondan konuştuğumuz için beni görmediğini biliyordum ama ses tonumdan sinirlendiğimi anlamış olmalıydı.
"Alen Bey-"
Telefonu suratına kapatırken bir taraftan da arabayı çalıştırmıştım.
Küçük Ceylanım'ı eşyalarını toparlaması için eski evine bırakmıştım. Onu orada bırakmak sinirlerimi hoplatırken ona halletmem gereken bir işim olduğunu söylemek de ekstradan canımı sıkıyordu. Sus oğlum, dedim kendi kendime. Senin canın sıkılsın da yeter ki onun güzel canı sıkılmasın.
Düşünmeden edemiyordum yaşadıklarını. Düşünürken de ona olan hayranlığım kat be kat artıyordu. Benim küçük ceylanım tanıdığım en güçlü kadındı.
Keşke diyordum, keşke çok küçükken çıksaydın karşıma Elfida. Ya da aynı lisede okusaydık ben seni görür görmez dilim tutulsaydı, göz bebeklerim kocaman açılsaydı güzelliğinden.
Bunu eğer çok zeki sevgilime söyleseydim,
"Nasıl ya sen on ikinci sınıfken, dokuzuncu sınıfa giden bir kıza mı aşık olacaktın? Lütfen böyle şeyler söyleme... insanlar pedofili olduğunu düşünebilir..." gibi cümleler kurarak beni kahkahalara boğabilirdi.Dünkü olaylı geceden sonra sabah uyandığında yüzünde utangaçlığın emareleri vardı. Benim için hiç sorun değildi hatta tam aksine sarhoşken küçük bir kız çocuğu gibi davranması epey hoşuma gitmişti. Çünkü içinde bir yerlerde ukde kalan çocukluğunu, şımarıklıklarını ve nazlanmalarına şahit olunca daha çok şımartmak istiyordum güzelimi.
Her olayın kötü tarafını düşünen bir adamdım ben. Ta ki onunla tanışana dek. Bir yol vardı ve ben hep o yolu bir taraftan izlemişim, izledikçe içim daralmış kötülüklerin içinde. Sonra güzelimi tanımışım ve o bana yolun diğer tarafını izlemeyi öğretmiş. Olayın iyi tarafını düşünmemişim çünkü iyi taraf zaten Elfidaydı benim için. Ondan sonra benim yollarım kötülüğe kapanmış. Tek yolum ona çıkmıştı.
Öncelikle, Bilal şerefsizinden kurtulacaktım. Sonrasında bedel ödetmem gereken biri daha vardı. Fikret Şahin.
En sonunda onunla mutlu yaşayacağım bir hayatım olacaktı. Benim her yolum ona çıkıyor. İyi tarafa yani güzelime.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜDÂNÂ
Teen Fictionİnsanlar, içindekileri kimseye anlatamadan mutlu görünmeye çalışırdı. Ama o içinde sakladıkları bir süre sonra içlerini çürütürdü. Onlarda birilerine anlatıp geçer sanırdı. Sahi anlatınca geçer miydi? Unutulur muydu yaşanılanlar? O da herşeyini an...