RÜYA BÖLÜM 34

19 2 0
                                    


               BÖLÜM 34

MÜZİK:(BARIŞ MANÇO)DÖNENCE

AYDA

Nalan'ın arabasını görünce Akın'ın elini bırakıp;

-Nalan gelmiş.

-Aslı'yı bugün anneannesi götürmüştü.Nalan da getirmiş olmalı.

-Getirdiyse şimdi nerede seni niye aramadı.

-Anahtarı vermiştim eve gitmişlerdir.

-Evin anahtarını Nalan'a mı verdin yoksa ben mi yanlış anlıyorum.

-Aslı'ya verdim.Eğer uykusu gelir eve erken gelmek isterse bizimde yemek yarıda kalmasın diye verdim.Ben Nalan'ın geleceğini bilmiyordum.Annesi getirir diye düşünmüştüm.

-Tamam yanlış anlamışım kusura bakma.

-Oh sakinlediğine sevindim.

-Zaten sakinim o da nerden çıktı.

Gülerek Akın;

-Seninle tartışılmaz bunu öğrenmiş oldum.Artık nasıl bir tepki verdiysem bana böyle dedi.Bu söylediğini geçiştirerek.

-Biraz hızlanalım eve çok geç kaldım.Hem Aslı'yı fazla bekletme.diyerek hızlandık.Evin önünde bırakıp yanağıma bir öpücük kondurup eve doğru hızlı hızlı yürümeye devam etti.

Kapıyı açarken anneannem hemen ben açmadan kapıyı açtı.

-Türkan sultan biliyorum geç kaldım haber de veremedim çok özür dilerim.

-Özür dilemene gerek yok Akın ile yemeğe çıktığını biliyorum.

-Nerden biliyorsun.

-Akın arayıp seni yemeğe çıkarmak için izin istedi.Ne düşünceli bir çocuk.

-Haberin vardı yani.İyi bende seni merakta bıraktım diye teleşlandım.

Sonra Feride geldi.

-Yemek nasıl geçti abla.

-Senin de mi haberin vardı.Bir benim haberim yokmuş.

-Haberin olsa iyi olur muş bu üstündekilerle mi gittin.

-Evet küçük hanım ne varmış halimde.Eski halimle mi gitseydim.

-Yok canım o halden çıktığına seviniyorum Allah korusun.Daha şık bir şeyler giyebilirdin.

-Büyümüşte ablasını beğenmiyor.diye gıdıklamaya başladım.Ben onu o beni derken.

-Yoruldum yeter bu kadar daha duş alacağım.Hadi size iyi geceler diye hemen odama yöneldim.

Arkamdan anneannem.

-Daha yemek ile ilgili bir şey anlatmadın.

Arkamı dönüp

-Anlatacak bir şey yok ki.diyerek odama hızlı hızlı çıktım.

Duşa girip,geceliklerimi giydikten sonra yatağa uzandım.Yine düşünceler beynimi kemiriyordu.Nalan gitti mi yoksa halen Akın'ın evinde mi diye düşünmekten kendimi bir saniye bile alıkoyamıyordum.

Bizimkilerin yatmasını bekledikten sonra sessizce anahtarı alıp bakkalın önüne Nalan'ın arabasına bakmaya gittim.O kadar umutlu gittim ki arabanın orada olduğunu görünce bir o kadar da üzülerek geri eve döndüm.Salona geçip oturmaya başladım.Heralde gıcıklığına yapıyordu ilk günden beri arabayı buraya bırakıyor.Sanki bütün mahalleye geldiğini göstermek istiyordu.Neyse öyle böyle bir saati devirdim.Yine bir umutla çıkıp baktım ama nafile halen araba oradaydı. Bu sefer eve gitmeyip Akın'ın evine doğru hızlı hızlı yine yürümeye başladım.Ömrüm bizim ev ile Akın'ın evi arasında sürekli mekik dokumakla geçecek gibi.Akın'ın evine gittiğimde sessizce bahçesine girip camdan içeri seyretmeye başladım.Odada kimse görünmüyordu.Nerde bunlar diye söylenirken Akın ile Nalan odaya girdi.Hemen eğilip pencerenin altına gizlendim.Soluk soluğa bu yaptığıma inanamıyorum diyerek kendi kendime söylenerek delirmiş olduğumun kanaatına da bu sefer tam varmış oldum.Biri görse bu durumu nasıl açıklarım inanın bilmiyorum.Tam gitmeye karar verdim bu seferde daha ne kadar burada kalacak merakı ile gitmekten vazgeçip beklemeye başladım.Pencerenin altında öylece gizli gizli oturup arada camdan içeri bakıp duruyordum.Cam açık olduğu için konuşmalarını ara ara duyabiliyordum.Aslı hakkında konuşuyorlardı.Ne zaman bitecekti bu konuşmaları derken Nalan ayağa kalkıp artık gitmesi gerektiğini söyledi.Tam kapıya yönelirken Nalan'ın başı dönmüş olmalı ki sendeledi.Sendeleyince Akın Nalan'ı kucağına alıp kanepeye yatırdı.Kolonya getirip koklatmaya başladı.Ayaklarının altına minder getirip koydu.Nalan biraz kendine gelince tabi gerçekten başı döndüyse hiç inanmıyorum doğal olarak çünkü gözlerini açar açmaz Akın'ın elini tuttu.Görünce dayanamayıp ayağa kalktım.Camı parçalayıp kırmak,bağırmak sevdiğim adamın elini nasıl tutarsın diye saçını başını hatta o tutttuğu elini kırmak istedim ama bir anda aklıma Aslı geldi.Sonra bu çığlıklarıma toplanacak koru komşu.Bu saatte ne işin var burada diyecek Türkan sultan.Bütün öfkemi,hırsımı içime atıp hiç bir şey yapmadan evin yolunu tuttum.

RÜYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin