prolog

1.6K 52 0
                                    

" kau tahu Tak kau boleh disiasat mengikut Seksyen 182 Kanun Keseksaan (KK) yang memperuntukkan hukuman penjara enam bulan atau denda sehingga RM2,000, jika sabit kesalahan laporan yang Kau buat tu palsu" kata Arisya eimara.

"Janganlah sabitkan aku please " rayu Basyirah .

" Allahuakbar babe , ada ke aku mention kau yang buat ? Bukan kau lah " bidas Arisya .

" masaalahnya kau buat bulu roma aku naik Tau , seram aku dibuatnya " balas Basyirah lalu kedua-duanya ketawa.

" sorry aku emo sikit " ujar Arisya.

"Tak apalah lagipun bukan senang aku nak tengok kau membebel sambil keluarkan segala Jenis akta ni " kata Basyirah selamba .

" Lah sangat , padahal hari-hari hadap aku " sinis Arisya

" fuh aku rasa jodoh aku ada dekat meja belakang ni" kata Harris.

"Hoi bijak , kau ni Tak payahlah ketengahkan sangat perangai playboy kau tu , mentang - mentang kau ni Ahli politik level bawah lagi " selamba sahaja Asytar Wildan menekankan perkataan ahli politik level bawah lagi yang disebutnya itu tadi.

" yelah peluru , aku akan cuci tangan aku daripada sikap itu nanti " Balas Harris.

" ayat kau ni Tak boleh pakai Tau , aku dah penat dengar ayat kau ni sejak daripada zaman sekolah lagi "bidas Asytar.

" kau Tak pernah bercinta memanglah kau Tak faham apa yang aku rasa " balas Harris.

" sure ke ni kau pernah bercinta , hrm? Kau Tak pernah bercinta bro , tapi kau tu Suka sangat menyakitkan hati orang " sindir Asytar.

" patutnya kau yang jadi ahli politik Tau bukan aku " kata Harris .

" aku jadi ahli politik ? Kirim Salam ajalah wei sebab aku kalau dah memerli orang tu memang menusuk kalbu , baik aku main dengan jet aku je " balas Asytar.

Akta Cinta Where stories live. Discover now