Rozdział 20

359 26 4
                                    

Światło na korytarzu zapala sie a w salonie pojawia sie jej mama.

- Mamo co ty tu robisz?- pyta sfrustrowana blondynka.
- Mieszkam moja droga- odpowiada najstarsza.
- Ale miałaś dzisiaj nie wracać
- Plany sie zmieniły i znaleźli zastępstwo na mnie.
Po tej odpowiedzi pani Griffin poszła do kuchni a my ruszyłyśmy do pokoju niebieskookiej.

- Ughhh- sapie i rzuca sie na łóżko. Widać ze chciała żeby ten wieczór skończył sie inaczej, co mnie bardzo cieszy.
- Dokończymy innym razem skarbie- kładę sie obok niej i sie przytulam. Blondynka przesuwa sie do mnie jeszcze bardziej i w tula w moj bok tak że nie ma już pomiedzy nami żadnej wolnej przestrzeni.
Nie wiem kiedy obie zasnełyśmy.

Obudziło mnie cos mokrego na szyi, ale nie mogłam sie ruszyć żeby sprawdzić co to.
Podniosłam bardzo delikatnie głowe i zastałam najsłodszy widok na ziemi.
Clarke leży dosłownie na mnie, głowe ma w zgieciu mojej szyi i pewnie ją ślini.
Uśmiecham sie na ten uroczy widok i kładę sie z zamiarem ponownego zaśnięcia.

Nie wiem ile juz tak leżę ale na dworze nadal jest ciemno. Nie moge przestać myśleć o szczęściu jakie mnie spotkalo. Nigdy w swoim zyciu nie czułam sie tak szczęśliwa i spełniona. Teraz wiem że do spełnienia brakowalo mi tylko jej. Tej uroczej i kochanej niebieskookiej piękności.

Jakby jeszcze we śnie czuje jak ktoś całuje moje usta. Zaczynam oddawac pocałunki i wracać do żywych. Czuje ten piękny zapach mojej ukochanej.
- Dzień dobry śpiochu- mówi słodko na co sie usmiecham i przyciągam do siebie. Leżymy nadal otulone w siebie ciesząc się tą miła chwilą

- Halo wy nadal śpicie- drzwi sie otwierają i wpada tu mama blondynki.
Wszystkie trzy jesteśmy w szoku
Raczej widok ktory zastała nie zostawia nic do dodania.
- Za chwile sniadanie ogarnijcie sie i zejdzcie.- mowi i wychodzi. A my nadal nie wiemy co sie właśnie wydarzyło.
Mamy przejebane.

____________________
Zapraszam do nowego opowiadania
'Dwa ciała jedna dusza' na moim profilu🥳💞

Mrs. Woods  | Clexa Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz