Impian sedarah kini tercapai 3-Eric dan adiknya

913 13 0
                                    

Pengalaman gay pertama dalam hidup aku bermula pada usia 12 tahun.  Yang seronoknya pasangan aku merupakan abang kandung aku sendiri.  Dia tua setahun dariku.  Aku ada 4 orang adik beradik sahaja.  Aku merupakan yang bongsu.  Kakak aku tinggal dengan ibu aku di China manakala aku dengan dua lagi abangku tinggal dengan ayah.  Bayangkan tiada seorang pun perempuan di rumah itu.  

Pada suatu hari, aku dengan abang ketiga aku, abang Eric tinggal berdua di rumah.  Abang Eric ajaklah aku curi masuk ke bilik kerja ayah.  Kemudian, dia pun pasanglah satu video ini.  Dalam video itu, kelihatan seorang wanita sedang giat menjilat pelir jantan.  Tekak aku rasa loya.  Tak pasti kenapa geli sangat melihatnya.  Lepas itu, keluar cecair jernih dari lubang kencingnya tapi warnanya lebih jernih dari air kencing.  Aku tak tahu lagi air apa itu sebab aku belum akil baligh lagi.  Tapi selepas menonton video itu, hari itu juga aku akil baligh. hihhihiihhiih

Lepas tu, abang sulung aku pun balik.  Kami cepat-cepat keluar dari bilik kerja ayah dan masuk ke bilik.  Masa tu, aku dan abang Eric berkongsi bilik.  Rasa macam tak percaya sahaja kami baru menonton video tersebut.

Kami masing-masing mendiamkan diri dan berpura-pura membuat kerja rumah.  Apabila dirasakan keadaan aman, abang Eric pun berbisik, "hang nak cuba tak macam tadi?"

"Maksud hang?" soalku kembali.

Dia suruh aku jilat pelir dia macam betina tadi buat.  Aku mulanya tak nak, aku suruhlah dia cuba dengan awek dia, tapi dia kata takut awek mengandung.  

"Cubalah," gesanya.

Kemudian, dia londehkan boxernya dan mula rapatkan batangnya ke mulutnya.  Dia juga janji nak bagi aku duit.  Aku pun tertarik dengan tawaran tersebut.  

Dia suruh aku jilat pelir dia macam jilat ice cream.  Aku pun cubalah.  Kemudian, dia suruh aku keluarkan batangku.  Dia pun jilat batangku.  Rasanya sangat nikmat.  Nak terkencing pun ada juga.  Aku tahan je.  Kemudian dia suruh aku fuck bontot dia. Mula-mula aku tak nak sebab takut, tapi dia cakap tak sakit.  Mula-mula tu memang payah gila, sebab ketat sangat.  Pastu, dia suruh aku berbaring.  Dia duduk atas pelir aku.  Dapat aku rasakan pelirku bergesel dengan dinding bontotnya.  Masa masuk tu, fuhhh sedap giler tak terucap.  Kemudian, aku dapat rasakan batu pelir aku bersentuhan dengan batu pelir dia.  Tiba-tiba aku rasa sedap sangat, rasa nak menjerit.  Pastu aku terkencing di dalam lubangnya.  Perlahan-lahan dia bangun dari atasku dan dapat ku lihat air putih meleleh keluar dari lubangnya.  Pastu dia sapu air itu kat pelir dia pula.  Dia kata nak cuba pula kat aku.  Aku rasa amat sakit, aku mula menjerit tapi dia tutup mulutku dengan tangannya.  Akhirnya pelirnya berjaya masuk dan dia pun menghujah bontotku sehingga pancut.  

3 hari aku tak dapat berjalan dengan betul.  Nasib baik cuti sekolah.  Lepas kejadian itu, aku makin rapat dengan abang Eric.  Disebabkan kami sebilik, jadi setiap malam kami pasti mengulangi kejadian tersebut.  Hubungan kami lebih dari adik beradik.  Di luar, kami cuba berlagak normal tapi di atas ranjang, aku menjadi pemuas nafsu abang Eric.

NaluriWhere stories live. Discover now