Aripin tengok followers IG dia. Baru dlm 3K jer. Dia cita2 nak jadi instafemes n influencer. IG dia byk ttg foods n travel tapi dia rasa byk sgt saingan sbb semua content benda yg sama. So dia plan2 nak buat content yg unik. Dia keje kerani je satu company ni so gaji tak besar. Dgn content2 IG dia dpt buat review dptla extra income plus dia mmg spesis suka attention sgt. Petang tu dia kuar dating dgn tunang dia Liza. Lepak2 di SF coffee layan kopi dan kek (ni sebelum covid korang jgn nak emel aku pasal sop!).Dah setahun tunang. Liza umur 25 dia lak 35. Saja malas nak kawen lagi msg2 nak enjoy life. Wpun Liza muda byk dr dia keje dia lg besar gaji lg besar so selalula supprt lanje dia mcm2. Tu yg dia best tunang dgn Liza...dpt pau selalu haha. Sembang2 mesra tetiba Liza senyum2 nakal letak satu paper beg lawa atas riba dia. Aripin senyum je. Dia tau dah apa isi beg tu. Mesti suar dlm nakal lagi. Ada dua kotak kecik dlm tu. Liza mmg fetish dia pakai underwear notti. Dia suka Aripin snap pic kekdg video htr ke dia. Buat bahan lancap katanya. Aripin lyn jer...janji tunang dia support financial dia. Lgpun bakal jd wife kan so why not? Kenyit mata. Liza senyum meleret hepi. Terus pegang tgn Aripin sbl sembang manja lbh mesra. Dia gtau Liza plan dia nak cdgan dia nak buat content lain dr yg lain utk naikkan followers IG dia. Dpt byk offer review dpt byk income dpt cpt kawen. Liza ckp dia ada idea. Ada satu tempat ni di Thailand nama Sopheni yg terpencil dan mmg x ramai org tau. Mcm pulau ada beach ada tasik ada tempat stay bagai. Dia pun pnh g sekali je dgn kwn2 dia lama dulu. Aripin teruja dah. Menarik idea ni. Liza ckp dia ada contact utk jd guide d sana kalau Aripin minat nak g. Dia terus setuju pastu manja2 pujuk Liza full support kos dia pegi balik. Malam ni I htr pic underwear nakal utk u I promise...janji Aripin. Liza senyum nakal terus setuju. Dating pastu shopping sampai lewat petang pastu masing2 balik umah. Sampai umah Aripin baru buka tgk suar dalam pe yg tunang dia hadiah. Buka je dia senyum. Thong sutera puteh dan biru gelap. Dah agak dah. Feveret Liza. Suar dalam harga berlian haha. Lps Isyak tu dia bogel pastu duk atas katil bujang dia unbox suar dalam tu. Tubuh dia kulit gelap. Sawo gelap sbb dia ada darah mamak sket tapi takla gelap hitam. Dia stay srg. Sewa umah semua Liza bayar so kekdg Liza dtg lepak dgn dia kdg2 bermlm tapi tak penah terlanjur. Ringan2 adalah haha. Dia sarung thong kecik puteh. Cover telor dan konek dia sket je. Konek dia bila keras dlm 5 inci setgh jer tapi Liza plg suka telor dia. Sebelah je dah besar penumbuk. Mmg besar, bulat dan landut. Thong atau apa jelah underwear dia srh Aripin pakai mmg payah nak cover bonjolan dpn tu. Bontot dia tak cover at all. Liza pun suka dgn jubo dia yg level jubo black porn star. Dgn tinggi 165 cm bdn dia berisi sket tapi tegap fit. Perot buncit manja. Peha tebal tegap bertemu bontot dia yg bulat besar keras kekar melentik. Bontot dia ada bulu2 nipis tapi lebat sket d area celah jubo. Tak nampak sgt sebab kulit dia sawo gelap sebab ada darah mamak sket. Camera n tripod dah setup. Dia pakai spek mata. Liza suka pics nakal dia masa berkaca mata. Wajah dia berjambang bergoatee dan bermisai cukur nipis halus. Rambut cut pendek kemas tapi takla nipis mcm askar tu. Semua kehendak Liza. Apa je Liza nak dia turut sbb dia mmg harap financial support tunang dia. Siap semua dia pun mula posing2 nakal sambil phone auto snap pics. Siap snap pics mcm2 pose dia send ke Liza. Gedisla tunang dia hepi dpt pics nakal buat bahan lancap mlm tu. Aripin senyum je baca mesej2 nakal Liza. Pe2 jelah asal poket aku selalu penuh. Asal cita2 dia nak jadi influencer travel n foods d socmed tercapai dia sanggup gadaikan apa saja. Liza mesej ckp ada good news tapi dia nak Aripin htr video dia twerk dlm thong dulu. Geleng pala. Mcm2 fetish tunang dia tapi dia follow je. Terus pusing hadap jubo ke camera fon dan twerk2 sampai gegar goncang isi jubo padat dia mcm jeli. Send. Liza jilat bibir terangsang. Dia pon kasi good news. Next month dia dah arrange semua utk Aripin ke tempat special terpencil Sopheni di Thailand tu. Seminggu. Lama tu. Naik flight pastu kena transit naik bus ke area tu. Guide pon dah hired. Aripin excited gila dpt chance utk create content lain dr org lain utk naikkan followers dia. Terus love2 dgn Liza. Lps puaskan hati Liza dia baring2 atas katil berthong kecik puteh sutera tu sambil apply cuti online sesiap. Dlm excited dia tertidor camtu jer.
YOU ARE READING
Naluri
SpiritualNaluri. Itulah ciri khas yang dimiliki setiap insan dalam menentukan destinasi hidupnya. 1 Mohd Danial Sinclair Pelajar sekolah menengah dari latar belakang keluarga berada. Sikap nerd Danial berubah apabila beraksi di ranjang. 2 Rahul Singh Cikgu...