Berikut fantasi seks penulis. Segala olahan, cerita mahupun watak dalam cerita ini tidak berkaitan pun dengan yang mati ataupun yang hidup. Sila gunakan perlindungan seperti kondom untuk mengelakan penyakit bawaan seks (Sexual Transmitted Disease).
Semasa berusia 18, saya telah dibebaskan daripada rumah perlindungan anak yatim. Walau bagaimanapun, canselor di rumah itu telah membantu saya mendapatkan pekerjaan tetap di sebuah restoran makanan segera. Mereka juga mendapatkan sebuah bilik di rumah kedai. Sungguhpun rumah itu tidak mempunyai dapur dan peti sejuk, namun saya berpuas hati sebab tempat itu dekat dengan tempat kerja saya. Menetap sendirian di luar juga memberikan seribu erti kepada saya. Saya sangat gembira sebab akhirnya saya dapat menerokai dunia gay tanpa sempadan ini tanpa takut dengan ancaman sesiapa pun. Sebenarnya, kecenderungan saya terhadap sesama jenis telah lama berakar umbi dalam kehidupan saya. Bahkan, beberapa pekerja lelaki di rumah perlindungan itu telah menjalinkan hubungan dengan beberapa pelajar, termasuklah dengan saya. Dari situ, saya belajar erti perdagangan badan. Semakin banyak pekerja yang saya layan, maka semakin banyak wang saku saya. Oleh itu, saya menjadikan senaman sebagai rutin harian dan hasilnya saya mendapat badan yang berotot. Saya juga suka berlari dengan hanya mengenakan seluar pendek pada waktu malam. Sekurang-kurangnya, waktu itu tidak ramai orang di taman dan saya bebas berlari tanpa risau peluh akan mengotorkan baju.
Walau bagaimanapun, malang itu tidak berbau. Sewaktu sedang melakukan rutin larian, sebuah van telah berhenti tidak jauh dari tempat saya melakukan acara pemanasan. Secara peribadi, saya tidak menaruh sebarang syak wasangka kerana van itu tidak kelihatan mencurigakan. Kemudian, tiga orang lelaki keluar daripada van itu lalu menarik saya ke dalam van. Kudrat ketiga-tiga penculik itu sangat kuat dan saya tidak berupaya melepaskan diri dengan hanya meronta- ronta sahaja. Saya terus dihumbankan ke belakang van. Kemudian, mereka menanggalkan pakaian dan kasut saya serta memasukkannya ke dalam sebuah guni. Tangan dan kaki saya turut diikat. Memandangkan van itu tidak mempunyai cermin belakang, maka saya tidak tahu ke mana arah destinasi kami. Menurut salah seorang penculik, mereka sudah menyiasat secara rapi latar belakang saya. Mereka juga mengetahui bahawa saya merupakan anak yatim dan tidak mempunyai keluarga dan sahabat yang rapat. Jadi, tiada sesiapa pun yang akan perasan akan kehilangan saya.
Dalam hati, saya berasa takut dan mula menyumpah seranah para penculik itu. Menurut mereka lagi, mereka tidak akan mencederakan saya selagi saya berkelakuan baik dan sudi membuat apa sahaja yang mereka suruh. Mereka juga menyapukan pelincir yang banyak ke dalam bontot saya. Kemudian, saya dibawa ke sebuah tempat yang lebih berupa kepada rumah kosong. Kelihatan mat-mat rempit mula mengerumuni saya. Salah seorang daripada penculik itu juga mengumumkan bahawa mereka juga boleh membuat apa sahaja terhadap saya, asalkan tidak mendatangkan kecederaan dan kematian. Sejurus itu, mat- mat rempit itu mula menghala batang mereka yang sudah terpacak untuk dihisap oleh saya. Salah seorang daripada mat rempit itu mula mengusap-usap bontot saya lalu memasukkan batangnya. Lelaki itu tidak mengambil masa lama untuk memancutkan air maninya. Kemudian, saya rasa batang itu dikeluarkan dan mula digantikan dengan batang yang lain dan seterusnya. Mereka tidak mempunyai sebarang masalah kerana lubangku sudah sedia lembap dengan pelincir dan air mani mereka. Saya juga berasa bertuah kerana nafsu songsang saya juga berjaya dipuaskan oleh mat-mat rempit yang berbadan kekar itu. Saya dibawakan ke sebuah bilik yang mempunyai kelengkapan bilik air dan katil. Bilik itu juga mempunyai Salah seorang daripada penculik itu bertindak seperti jururawat peribadi dan menolong saya untuk membersihkan diri. Selepas itu, lelaki itu menyelimutkan saya dan saya terus melelapkan mata akibat kelesuan yang teramat.
Keesokan harinya, saya bangun pada sekitar pukul 12 tengah hari. Salah seorang daripada penculik itu membawakan makanan. Selepas itu, dia mula melumurkan satu minyak khas dan mula mencukur bulu-bulu yang terdapat di sekitar badan saya. Sesungguhnya, saya amat berpuas hati dengan kesan cukuran itu dan mengagumi hasil kerja lelaki itu.
Sejurus siap, saya dibawa ke sebuah ruangan khas yang menempatkan buaian khas. Kaki dan tangan saya mula diikat. Hari itu, terdapat lebih kurang 20 batang mat rempit yang kena dilayan. Kesemua lubang saya mula dimanfaatkan sepenuhnya oleh para samseng jalanan itu. Nikmat ditujah di bontot dan mulut membuatkan batang saya menegang sepenuhnya. Mereka saling bergantian untuk memuaskan saya dan sebahagiannya memancutkan air mani mereka ke atas badan saya. Tanpa disangka, seorang mat rempit dengan batang terpanjang dan besar antara kesemuanya mula merapatkan badan ke arah saya. Seraya itu, dia mula berbisik di telinga saya dan meminta izin untuk menerokai sepenuhnya lubang saya. Memandangkan lubang saya sudah dilembapkan sepenuhnya oleh air mani, maka saya pun mencuba nasib. Dia mula memasukkan batangnya secara perlahan-lahan. Kami mula dikerumuni oleh para penonton. Ternyata, dia merupakan seorang pemain yang handal. Tanpa perlu mengocok, saya telah terpancut dan seterusnya memacukan klimaks kepada si dia. Bontot saya terus disirami dengan air panasnya. Lelaki itu dengan bangganya mengumumkan bahawa saya merupakan jaguh dalam kalangan bottom dan berupaya memuaskan nafsu buasnya.
Selepas itu, saya terus dilepaskan daripada ikatan dan dibawa ke sebuah ruangan kecil seperti mini bar. Saya turut dijamukan dengan sedikit juadah ringan dan minuman beralkohol. Saya mengambil keputusan untuk pergi ke tandas tanpa menyedari bahaya yang bakal menimpa.
Saya mula membuang air dan mengeluarkan sisa air mani dari dalam bontot di sebuah tandas terbuka yang tidak mempunyai pintu. Sewaktu hendak berdiri, tiba-tiba datang sekumpulan lelaki mengheret saya keluar dari tandas. Mereka mula memanggil saya sebagai pondan. Tanpa disangka-sangka, mereka mula memegang kedua-dua belah tangan dan salah seorang daripada mereka menumbuk perut saya. Saya terus tertunduk dan hal ini memberi kesempatan kepada salah seorang daripada mereka untuk memasukkan batang mereka ke dalam mulut saya. Dengan penuh keterpaksaan, saya mula menghisap batang itu dan mula menitiskan air mata. Tiba-tiba, datang sekumpulan pemuda lalu meleraikan tindakan mereka. Saya terus melarikan diri dan nasib baik terjumpa dengan dua orang lelaki yang menculik saya. Mereka terus membawakan saya ke dalam bilik dan memandikan saya. Saya tidur buat sepanjang hari dan hanya bangun pada pukul 12 pada keesokan harinya.
Apabila saya membuka mata, saya nampak seseorang duduk sambil memerhatikan saya. Menurutnya, kumpulan lelaki yang memaksa saya di tandas itu telah disingkirkan daripada kumpulan rempit dan mereka tidak akan kembali. Tambahannya, tujuan mereka hanyalah untuk berseronok dan tidak suka melibatkan sebarang keganasan. Entah mengapa, saya terharu dan mula menitiskan air mata serta memeluk lelaki itu. Kemudian, saya merasakan batangnya sudah menegang kami meneruskan aksi ganas di atas katil itu. Dari posisi 69, doggy, missionary dan sebagainya, semuanya kami lakukan di atas kamar itu. Dengan satu henjutan yang padu, dia terus melepaskan air maninya ke dalam bontot saya. Selepas membersihkan diri di kamar, saya pun kembali berbaring di atas katil. Salah seorang daripada penculik asal memberitahu bahawa saya baru sahaja memuaskan nafsu ketua mereka. Dia juga membawakan sebuah guni yang mengandungi pakaian dan kasut saya. Mereka juga menghulurkan satu sampul duit. Apabila dikira, jumlahnya melebihi RM5000 dan perbelanjaan cukup untuk menyara hidup saya selama beberapa bulan. Dengan senang hatinya, saya mengatakan saya dengan sukarelanya berkhidmat untuk mereka pada bila-bila masa sahaja yang diperlukan. Mereka semua saling berpandangan sebelum mengukirkan satu senyuman. Apabila saya menghulurkan nombor telefon, mereka mula memandng serius akan cadangan itu dan mencadangkan agar saya berehat untuk beberapa minggu. Mereka turut menghantar saya balik ke rumah. Hari itu, saya mengalami perkara yang paling menakjubkan dan pengalaman ini turut mengubah seluruh perjalanan hidup saya.
Kalau pembaca nak tahu siapa HANS ni, kenalah baca semula dari awal. Mohon vote dan like.
YOU ARE READING
Naluri
SpiritualNaluri. Itulah ciri khas yang dimiliki setiap insan dalam menentukan destinasi hidupnya. 1 Mohd Danial Sinclair Pelajar sekolah menengah dari latar belakang keluarga berada. Sikap nerd Danial berubah apabila beraksi di ranjang. 2 Rahul Singh Cikgu...