Siva dan anaknya Mel sama-sama mandi di dalam bilik air seusai persenggamaan mereka. Mula-mula Mel yang memandikan ayahnya. Semua bahagian anggota sulit Suva dibasuh, disabun, dan dibersihkan. Bagi Mel, Siva yang membasuh dan membersihkan semua bahagian sulitnya. Dengan menggunakan semburan air shower, Siva membasuh-basuh buah dada Mel. Dalam pancutan air, tangan Siva meramas-ramas buah dada yang besar lagi bulat itu.Kemudian Siva menyirami jembut tebal Mel. Sambil menyemburkan air, tangan Siva menyapu-nyapu cipapnya. Jari telunjuknya menggesel-geselkan biji kelentit Mel. Naluri seks Mel kembali terangsang.Lubang dubur Mel juga dibasuh oleh Siva. Kali ini faham sungguh Siva akan kehendak Mel. Disabuninya. Lepas itu Mel disuruh duduk bercangkung di atas sinki tandas. Peluang tak dilepaskan oleh Siva. Dia segera menjilat- jilat biji kelentit anak gadisnya itu. Ternyata kelentitnya semakin bengkak apabila semakin dijilat oleh bapanya . Buah dadanya semakin tegang dan keras.Memandangkan Mel sudah berahi, Siva melancap-lancap batang kemaluannya supaya ianya benar-benar keras macam kayu. Dia membetulkan posisi Mel yang duduk di atas sinki. MEL mengikut saja kehendak SIVA. Dia begitu percaya tentang kebolehan SIVA untuk memuaskan naluri seksnya. Dia tersandar pada dinding kolah bilik mandi tersebut. Dan kakinya terangkat ke udara.Kemudian dia menyorong batang kemaluannya masuk ke dalam cipap MEL. Apabila semuanya ok, SIVA memulakan kayuhannya. Mula-mula slow and steady sahaja. Tangan SIVA memegang keras kaki MEL. Tangan MEL pula menggentel-gentel puting susu dan ada masanya diramas-ramasnya kedua belah buah dadanya. Aksinya tak ubah seperti Mia Khalifa. Pancuran air shower dari atas kepala terus membasahi mereka berdua. Walaupun disirami air, nafsu panas berahi mereka tidak dapat dipadamkan begitu mudah.Lubang cipap MEL bertambah ketat dan berlendir. Kerja sorong tarik batang kemaluan SIVA begitu mudah sekali. Setiap disorong ke dalam, setiap kali itulah MEL mengerang dan mengaduh kesedapan."Please DADDY..please fuck me hard," rayu MEL yang mahukan SIVA menghenjut dalam-dalam dan laju-laju.Kehendak MEL ditunaikan dek SIVA. MEL menjerit terlolong dek kesedapan akibat lubang cipapnya digesel-gesel rakus oleh batang kemaluan SIVA. SIVA juga ikut mengerang kelazatan kerana sudah pasti air nikmatnya sudah membasahi kesuburan dan kelembapan biji kelentit ANAK GADISNYA itu.
Rahul's POV
Hati aku berbelah bahagi samada hendak pergi atau tidak. Kalau tak pergi alamat rugi besarlah aku sebab aku bukannya selalu balik kampung dan orang yang nak aku jumpa ni pun bukan calang-calang orang. Tapi.... malu pulak. Rakan-rakan Twitter aku semua cerita pasal kehebatan orang ni. Tergoda punya pasal, aku pun berazam nak memilikinya juga.
Aaaah... Betul tu. Janji apa yang aku nak...aku dapat. Aku tekad..... selesai saja mengemas bahan pembelajaran pelajar, aku cepat-cepat tukar baju. Segeraku sarungkan seluar panjang cotton beserta t-shirt tapi aku sengaja tak pakai underware, tak selesalah pakai malam-malam.
Dalam hujan aku drive ke tempat tujuan. Agak jauh dari jalan utama. Sampai saja, aku terus keluar dari kereta dan berlari anak ke arah rumah. Tak kedengaran pulak orang bercakap cuma kedengaran bunyi TV, kalau tak silap aku Awani Jam 10. Aku memberi salam dan seorang lelaki dalam lingkungan 40-an keluar. Serius saja muka dia, buatkan aku makin tak selesa. Aku dijemput naik ke rumah dan cuma duduk di atas tikar mengkuang.
"Apa khabar pakcik...? saya datang ni.... sebenarnya er..." susah sangat mulut aku ini nak cakapkan niat aku. Pak cik tu tersenyum sinis melihat gelagat aku. Sambil dia menyapu kapur ke daun sirih, mata dia sekali lagi menjeling ke arahku. Aku tunduk tanda malu. "Nak modify ka...?" soal pakcik tu dalam loghat utara. Tersirap darah aku bila soalan tu ditanya pada ku. Muka aku merah padam tapi aku cuba beranikan diri untuk terus menjawab. "Er... lebih kurang macam tulah pak cik". Dia terus mengunyah sirih sambil tersandar ke dinding dan sekali-sekala melihat ke siling rumahnya. Tak ada tanda-tanda yang ada penghuni lain selain dia. Aku terus diam menunggu buah butir dari mulutnya. "Nak modify buat apa, yang tuhan bagi tu tak cukup lagi ka...?" Soalnya sambil menggosok-gosok tangannya yang masih terlekat dengan kapur sireh. "Saya ni malu sikitlah pak cik...., saya selalu bandingkan diri saya dengan orang lain, saya rasa barang saya ni kecik sangat la, sebab tu lah saja datang jumpa pak cik" Aku mula memberanikan diri meluahkan niatku yang tadinya susah sangat untuk aku luahkan. Kaki serta tangan aku beransur panas setelah pucat lesu kerana terlalu gemuruh tadi. Pak cik tersengih sekali lagi..... malu aku cis-cis...!! "Kalau kecik.... berapa inci??" tajam pandangan dia kearahku bila dia menyoal sambil mulut terus mengunyah sireh. Aku tersenyum simpul "Dalam..... mmmm... dalam 5 inci setengah saja pak cik".
YOU ARE READING
Naluri
EspiritualNaluri. Itulah ciri khas yang dimiliki setiap insan dalam menentukan destinasi hidupnya. 1 Mohd Danial Sinclair Pelajar sekolah menengah dari latar belakang keluarga berada. Sikap nerd Danial berubah apabila beraksi di ranjang. 2 Rahul Singh Cikgu...