Danial kelihatan teragak-agak untuk menukarkan pakaian sekolahnya di hadapan Rahul. Malah, peristiwa tadi merupakan tindakan di luar kawalannya. Entah bagaimana dia tidak menyedari dirinya bertelanjang di hadapan lelaki itu.
Sewaktu hendak melangkah ke bilik air, tarikan daripada tangan kekar Rahul segera mematikan langkah Danial. Rahul berusaha untuk menyakinkan Danial bahawa menukar pakaian di hadapan lelaki lain merupakan perkara biasa. Bahkan, teori Rahul turut disertakan dengan contoh terdekat iaitu supermodel di pentas runaway. Menurutnya, mereka hanya diberi masa selama 8 saat sahaja untuk bersalin pakaian dan aksesori. Dengan itu, bertelanjang merupakan perkara normal dalam kalangan model ini dan tiada sesiapa pun yang kisah akan perkara tersebut. Mendengar kata-kata itu, Danial pun mematikan langkahnya. Dia pun mula mencabut pakaian yang ada di tubuhnya. Namun, Danial segera berhenti apabila mendapati Rahul sedang asyik memandang dirinya. Dia berasa tidak selesa dengan tatapan tajam Rahul itu. Rasanya bola mata Rahul sedang asyik menjamah tubuhnya. Lepas itu, Rahul sengih-sengih.
"Err, kenapa ni Cikgu??? Hurmmm, abang Rahul?" sergah Danial sambil mengangkat keningnya.
Lepas itu Rahul segera mengambil tangan Danial lalu mengenggamnya erat. Tanpa disangkanya, Rahul menghadiahkan dia dengan satu ciuman di kedua-dua belah pipi. Danial terus tergamam dan tidak tahu hendak berbuat apa. Hendak dibiarkan pun salah, hendak ditempisnya pun salah. Danial pun cuba menarik tangannya namun Rahul mengemaskan genggamannya. Serentak dengan itu, Rahul menarik Danial ke dalam pelukannya.
Tidak dinafikan, Danial berasa amat tenang dalam rangkulan jejaka idamannya itu. Danial segera menyandarkan kepalanya ke dada Rahul. Perlahan-lahan, dirasanya aroma mandian Palmolive menusuk hidungnya. Danial menjadi teruja dengan bauan itu. Tanpa meminta kebenaran daripada Rahul, Danial segera mengangkat tangan Rahul lalu menghidu dan menjilat ketiaknya. Kepuasannya itu sukar untuk diungkapkan dengan perkataan. Cintanya terhadap Rahul sudah semakin mendalam. Dia segera meraih kepala Rahul lalu menciumnya dengan sepenuh perasaan. Dia memasukkan lidahnya ke dalam mulut Rahul dan membiarkan lidah mereka saling berlaga. Pertukaran air liur antara penganut Islam dan Hindu itu langsung tidak menjijikkan Danial, sebaliknya membuatkan dia semakin ghairah untuk meneroka setiap inci tubuh Rahul. Dia sudah semakin gian untuk memulakan aksi yang pernah dirasainya semasa di bilik kaunseling dan dalam kereta tadi. Dunia baru itu membuatkan dia sedar akan kebangkitan sisi homoseksual dalam dirinya. kebangkitan itu juga membuatkan dia rasa bertuah sebab berpeluang menerokainya bersama-sama cikgunya merangkap kekasih hatinya sekarang.
Kemudian, dia terasa jari Rahul sedang bermain-main dengan lubang bontotnya. Barulah Danial sedar dia belum menyarungkan pakaian lagi. Danial segera menepis tangan Rahul dan cuba meleraikan pelukannya. Namun Rahul seperti bijak membaca pemikiran Danial. Rahul pun mencium leher Danial secara bertuli-tuli dan menjilat-jilatnya. Dia tahu itulah titik kelemahan Danial.
Susah bagi mengungkap keterujaan Danial ketika itu. Baginya, tiada perkara yang dapat membantut pelampisan nafsu keduanya. Lautan api pun sanggup Danial redahkan demi Rahul, inikan pula menyerahkan lubang sempitnya yang sudah beberapa kali diterokai oleh seludang hitam milik Rahul Singh.
I just wanna be part of your symphony
Will you hold me tight and not let go?
Symphony
Like a love song on the radio
Will you hold me tight and not let go?Bait-bait lagu dari Clean Bandit itu bagaikan terngiang-ngiang di telinga Danial. Dia hanya tersenyum penuh erti sambil memandang Rahul. Segera Danial naik ke atas perut cikgunya itu. Lalu dengan tangan kiri, dituntunnya seludang hitam perkasa yang sudah amat besar dan tegang itu masuk ke belahan liang senggama nan sempit miliknya.
"Bles... jeb..!" Danial pun segera bergoyang maju mundur, lalu ke atas ke bawah. Dia enggan tunduk dengan keperkasaan Rahul. Sementara itu, Rahul berusaha bangkit untuk menjilati kedua dada rata muridnya itu seperti bayi yang haus akan air susu ibunya.
Danial pun dengan sengaja menekankan kepala Rahul ke arah dadanya. Danial tidak pernah menyangka dadanya pun mampu membangkitkan ghairah pasangan seks. Itu ilmu baru yang tidak akan ditemuinya dari buku rujukan pelajaran.
"Uh... uh... uh..." terdengar erangan kenikmatan dari mulut Danial mengiringi gerakan tubuhnya.
"Aku mau keluar!" ujar Danial dengan nafas memburu.
Dan benar, sesuatu dari dalam dirinya tiba-tiba seperti meledak. Ia mengalami orgasmenya... Namun, Rahul kelihatannya belum mahu berhenti juga. Lalu, dia menyuruh Danial merubah posisi permainan seks mereka. Kini Danial dengan posisi menungging. Kedua tangannya memegang hujung ranjang. Sementara dengan semangat 45, Rahul segera mengarahkan batang kejantanannya ke belahan bontot Danial.
Dengan sekali hentakan, "Blesss..!" Batang kejantanan itu masuk seluruhnya. Dengan posisi setengah berdiri Rahul terus "menghajar" Danial dari belakang sambil kedua tangannya berusaha meraih payudara rata milik Danial yang memang sangat merangsang Rahul. Setelah diraih, lalu diremas-remasnya dengan perlahan.
"Wah... coba dari dulu aku mencicipi tubuh mulus ini... pasti aku tambah awet muda..." pikir Rahul di tengah serangan gencarnya.
Beberapa minit kemudian, tiba-tiba Rahul merasakan sesuatu akan keluar dari tubuhnya dan perasaannya melayang. Matanya yang bulat terbeliak dan kemudian melotot. Danial yang sedar cikgunya akan ejakulasi, segera berusaha melepaskan pantatnya dari serangan gencar batang keperkasaan Rahul Singh, tapi ia mampu melepaskan rudal panjang yang masih ditekan sangat kuat oleh cikgunya hingga menembus titik nikmat dalam rahim jantannya.
Benar saja ,tiba tiba CROOOOT...CROOOT...CROOOT...cairan sperma dari batang keperkasaan cikgunya keluar menyemprot dengan derasnya membuahi rahim jantannya. Melihat itu, Danial berusaha menghindari tusukan batang cikgunya tapi sia-sia saja sampai habis semua benih lelaki berbangsa Hindu itu membuahi rahim jantannya. Batang kemaluan itu terus berkedut kedut menuntaskan seluruh benihnya. Setelah selesai, Rahul segera mencabut batangnya dari pantat mulus itu,terlihat lelehan sperma yang sangat banyak keluar dari lubang Danial.
"Danial... kapan-kapan kita ulangi lagi ya.., abang benar-benar puas sekarang..." ujar Rahul sambil mencari rokok di meja kamarnya. Perlahan-lahan asap itu ditarik dan dihembusnya. Ada raut kepuasan terbit di muka tampannya. Danial hanya mengangguk lemas dan khuatir akan benih Rahul yang telah menerus meleleh. Dia bimbang akan mengotorkan sarung tilam Rahul. Seluruh otot badannya terasa sakit setelah seharian berhempas pulas memuaskan cinta barunya.
"Kamu memang benar-benar bisa memuaskan keinginanku yang selama ini sudah tidak dapat kulampiaskan lagi... Sekali lagi Abang benar-benar merasa puas sekali..!" kata Rahul menambahkan sambil mencium kening Danial yang basah dengan peluh itu.
Rahul kembali menyedut rokoknya. Dengan keterpaksaan, dia meraih bibir Danial dan menghembusnya ke dalamnya. Danial kemudian terbatuk-batuk namun Rahul tetap menciumnya sambil menghembuskan asap rokok itu. Akhirnya Danial dapat menerima kehadiran asap rokok. Kepalanya terasa melayang saat asap itu mula mengisi paru-parunya. Seluruh sarafnya terasa sensitif dengan setiap sentuhan dari Rahul. Namun mata Danial masih terpejam dan dia tidak peduli dengan perubahan di sekelilingnya.
Rahul hanya tersengih jahat. Lalu, dia kembali ke almarinya. Diraihnya dua kapsul kuning dan satu botol yang sudah tidak asing baginya. Dibukanya kapsul itu dan diletakkan dalam gelas minuman. Air itu kemudian dikacau dan dibagi kepada Danial untuk diminum.
"Air ni untuk melegakan tekak Danial. Lepas tu, sedutlah balsam ni. Confirm Danial akan rasa lega sikit," pujuk Rahul.
Danial pun membukakan sedikit matanya. Dia meneguk air itu dan mendekatkan botol kecil itu ke hidung. Lubang hidung sebelah lagi pula ditutup untuk mengekalkan tekanan, seperti mana yang diajar oleh Rahul.
Sejenak, Danial terasa kembali berghairah. Matanya dibuka lalu dia mencari kelibat Rahul. Dia sudah tidak dapat pengawal dirinya. Dilihatnya batang Rahul berdiri tegak di depan mukanya. Dia segera memasukkan batang itu ke dalam mulutnya dan menyedutnya macam kanak-kanak yang tidak pernah jumpa aiskrim.
Akhirnya, persenggamaan untuk sekian pusingan pun kembali berlangsung.
YOU ARE READING
Naluri
SpiritualNaluri. Itulah ciri khas yang dimiliki setiap insan dalam menentukan destinasi hidupnya. 1 Mohd Danial Sinclair Pelajar sekolah menengah dari latar belakang keluarga berada. Sikap nerd Danial berubah apabila beraksi di ranjang. 2 Rahul Singh Cikgu...