20

2.7K 75 1
                                    


Aku ambil sejadah dan kain pelikat yang terletak di dalam bilik pekerja. Di atas katil, abang Man sambil nyenyak tidur. Aku putuskan untuk menunaikan solat subuh di sini sahaja.

Selesai solat dan berdoa, aku mengambil keputusan untuk menyalin pakaian sekolah. Beg pula sudah aku kemas semalam. Kemudian aku bersiap untuk menyediakan sarapan pagi dan Milo. Apabila membuka peti ais aku terlihat masih ada baki nasi semalam. Aku bercadang untuk buat nasi goreng Cina sahaja. Dengan setangkas lipas kudung, bahan-bahan nasi goreng aku tumiskan bersama perencah goreng Adabi.

Bahagia! Sungguh aku rasa bahagia. Bahagia yang bermula pada malam tadi bagaikan belum berakhir. Masih terasa betapa hangatnya sentuhan abang Man. Ada sesuatu yang istimewa pada diri abang Man. Tenaganya bagaikan kuda liar semasa beraksi atas ranjang. Tidak cukup dengan satu pusingan, malah persenggamaan kami turut divariasikan dengan oral, doggies, missionary dan macam-macam lagi. Dia juga menggendongku sambil terus menujah serundang berurat miliknya. Yang anehnya, serundang miliknya tetap keras mengacung walaupun sudah pancut beberapa kali. Layanannya sangat unik. Nasibku baik kerana abang Man tidak meninggalkan bekas merah di badanku. Kalau tak, jenuhlah menjawab dengan abang Rahul Singh.

Lamunanku terhenti apabila tatkala namaku diseru.

"Pesal Danial senyum-senyum ni?"

Apabila aku mengangkat muka, rupanya Abang Man sudah tercegat di hadapanku. Dia sudah menyarung singlet hitam dan kain pelikat.

Penampilannya tetap kelihatan kacak pada pandanganku meskipun rambutnya messy. Lesung pipit di kedua belah pipinya seakan menambah lagi satu tarikan tersendiri.

Abang Man, kenapalah abang seksi sangat ni? Gumam hati kecilku.

"Jum turun sarapan. Danial dah sediakan tadi," ujarnya dengan harapan dia akan berhenti menggodaku.
**************************
Sedang aku dan Abang Man leka menikmati sarapan pagi, loceng rumah berbunyi menandakan ada tetamu yang datang. Serentak aku dan Abang Man saling berpandangan. Aku yang hampir siap makan, menawarkan diri untuk melihat siapa gerangannya. Cepat-cepat aku ke sinki dan mencuci tangan sebelum berlari-lari anak menuju ke pintu.

"Danial, jangan berlari macam tu. Terlanggar meja nanti jatuh," tegur Abang Man dari dapur.

Spontan aku terhenti berlari. Rasa terharu menyelinap ke seluruh pelusuk hatiku. Aku berpatah balik dan menjenguk ke dapur. Sempatku mengangkat tangan lalu menunjuk isyarat PEACE kepada abang Man sambil tersengih. Abang Man hanya menggeleng kepala melihat reaksiku.

Mendengar loceng yang masih dibunyikan, segera aku menuju ke pintu.

"Sekejap!" Laungku kepada tetamu di luar. Tak pastilah kalau tamu tu dengar ke tak.

Saat pintu terbuka, aku lihat wajah abang Rahul tercegat di sana.

"Hi," sapaku.
.....................................................................

Man's POV

Aku hanya mampu menggeleng kepala melihat telatah anak Tuan Johannes itu. Sungguhpun kelihatan naif, namun dia bukanlah seperti yang dilihat. Buktinya semalam, dia beraksi bak kuda betina liar. Sungguh batangku sudah menggerudi lubang dubur ketat milik Danial.

Namun, Danial bukanlah jantan pertama dalam hidupku. Sebaliknya, satu peristiwa lampau telah mengubah pandanganku terhadap lelaki. Cerita sebelum aku datang ke tanah semenanjung dan berbakti dengan famili ini. Perlahan-lahan otakku menerawang ke peristiwa 10 tahun lampau.

Ketika itu, aku merupakan ketua juruteknik di sebuah kilang papan. Gaji yang sedikit membuatkan aku terpaksa menginap di asrama pekerja. Walau bagaimanapun, pangkat aku yabg agak tinggi daripada pekerja lain membuatkan majikan memberikan aku dapat tinggal di rumah bersendirian.

Sungguhpun rumah ini agak usang dan tidak dilengkapi perabot, namun aku berasa bersyukur kerana rumah ini terletak di kawasan hujung sekali. Malah, kedudukan rumah yang agak jauh membuatkan aku tidak pernah risau memikirkan pencemaran bunyi.

Seperti yang lain, rumah ini turut dibanjiri warga asing yang rata- ratanya ialah lelaki. Namun, mereka tidak pernah mendatangkan masalah dan aku tidak pernah mendengar tentang kes jenayah berlaku.

Pada suatu malam, giliran aku untuk turun kerja. Namun aku tidak dapat pergi kerana sakit kepala. Melalui perbincangan, aku berjaya mencari pengganti untuk malam itu dan kami bertukar shif. Aku hanya duduk di rumah sahaja dan berehat secukupnya.

Tiba-tiba, aku mendengar ketukan yang sangat kuat di pintu. Rupa-rupanya seorang pekerja pakistan mengalami kesusahan. Melalui bahasa melayu yang agak pelat, rupanya dia ingin menyuruh aku untuk memeriksa pendawaian di rumahnya. Setelah mencapai peralatan, aku pun pergi dengan hanya mengenakan seluar pendek sahaja.

Sampainya di situ, aku pun terus memeriksa suis utama. Rupa-rupanya suis itu hanya longgar dan aku pun mengetatkannya. Sebagai penghargaan, lelaki pakistan itu bersama-sama dua laGi rakan serumahnya menjemput aku untuk meminum kopi. Aku pun menerima jemputan itu kerana tidak mahu menghampakan mereka.

Kopi itu terasa lebih kelat daripada biasa. Setelah beberapa teguk, kepala aku mula teras di awang-awangan. Pada hemat aku, itu mungkin kesan ubat pening kepala. Aku pun cepat-cepat meminta diri untuk balik. Walau bagaimanapun, lelaki itu menawarkan diri untuk menghantar aku balik. Tanpa berfikir panjang, aku pun terus bersetuju.

Disebabkan rumah kami hanya selang beberapa pintu, jadi jarak perjalanan tidak jauh. Namun, sakit kepala terasa makin bertambah dan aku hampir terjatuh. Lelaki pakistan yang ku kenali sebagai Mohan itu sempat menyambut aku dan membawa aku masuk ke dalam rumah.

Dia membaringkan aku ke atas katil. Kemudian, Mohan pergi dan menguncikan pintu serta memasang televisyen. Sakit kepala yang makin bertambah dan peluh mula terbit. Aku berasa sangat panas namun tidak terdaya untuk bergerak. Akhirnya, Mohan datang lalu menanggalkan seluar aku. Dia terus menjilat seluar tubuh aku. Tanpa disangka-sangka, malam itu menjadi saksi aku kehilangan teruna apabila Mohan meliwat aku. Henjutan Mohan memberikan sensasi berbeza dan aku mula menikmatinya. Akhirnya, kami tidur berpelukan dan Mohan tidak mengeluarkan batangnya.

Pagi itu, aku berasa terkejut apabila mendapati seorang lelaki berbaring di tepi. Minda aku mula menerawang memikir kejadian semalam. Akhirnya, Mohan bangun dan kami mula mengulangi kejadian semalam. Sejak itu, kami menjadi sepasang kekasih.

 Sejak itu, kami menjadi sepasang kekasih

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Sekianlah kisah abang Man. Buat para pembaca, sila tekan butang star untuk menaikkan semangat saya untuk terus menyajikan karya terbaik untuk anda.

NaluriWhere stories live. Discover now