'Kringggggg'
Kebingitan bunyi loceng terakhir sekolah itu diraikan dengan penuh kelegaan oleh para pelajar. Akhirnya, tamatlah sudah satu hari yang amat memenatkan jiwa dan raga. Ada yang sudah memasang angan-angan untuk merayap ke mall atau tidur di katil empuk sahaja lepas itu. Sesetengah pula memilih untuk pergi ke kelas tuisyen atau menghabiskan kerja rumah. Namun lain pula yang berlaku kepada Vincent Chai dan kawan-kawannya.
"Kau kenapa hentak-hentak kaki sambil pasang wajah cemerut tu?" Soal Jageshan kehairanan.
Beberapa pasang mata di sekeliling turut memandang ke arah mereka sebelum menyambut balik aktiviti mereka.
"Suka hati aku la," jawab Vincent ringkas.
Dia langsung tidak pedulikan fikiran orang sekeliling. Beg galasnya ikut bergoyang ke kiri dan kanan apabila dia menghentak-hentak kaki. Rasanya semut pun sudah berlari menyelamatkan diri dari pijakan maut Vincent.
"Masih marahkan Cikgu Rahul ke?" Soal Carl penuh prihatin.
Masing-masing cuba mengimbas kembali kenangan Vincent jatuh terjelupok gara-gara disuruh demo acara lompat kijang tadi. Ikutkan hati,nak juga dia gelakkan Vincent tapi dia kenalah jaga hati kawan.
"Kau sabar la ye," pujuk Carl .
Akhirnya ketiga-tiga sahabat berbeza kaum itu balik menaiki kereta Axia Advance milik Jageshan yang diparkir di belakang kantin sekolah. Kereta itu merupakan hadiah dari ayah Jageshan sempena kejayaannya merangkul 3A1 pada SPM yang lepas.
Sebaik sahaja punggungnya dilabuhkan ke atas tempat duduk berlapik kulit itu, fikiran Vincent kembali menerawang kepada kejadian pagi tadi. Puas dia memikirkan kaitan antara Cikgu Rahul dengan budak nerd nama Danial itu tapi buntu.
**********************************
'Datang ke bilik kaunseling sekarang,' begitulah bunyi mesej yang diterima oleh Danial tadi. Tanpa melengahkan waktu, dia segera mengemas beg dan berlalu ke bilik kaunseling.
Dilihatnya tiada sesiapa yang berurusan dengan guru kaunseling ketika itu. Hanya ada Cikgu Rahul dengan aura maskulinnya yang penuh memikat. Betapa rindunya Danial kepada si buah hatinya.
"Apa hal cikgu panggil saya?" Soal Danial dengan formal. Dia takut juga kalau ada orang terdengar dia membahasakan Rahul sebagai abang. Mesti banyak pula persoalan mereka.
"Sini," tunjuk Rahul ke bawah meja. Fahamlah Danial yang Rahul mahu dia melayan adiknya dari bawah meja. Dilepaskannya beg lalu Danial pun segera merangkak ke bawah meja. Terus Danial usap-usap batang Rahul Singh dan tak membuang masa, memasukkannya ke dalam mulut.
Telinga Danial terasa dipegang oleh Rahul. Mungkin dia mula layan rasa sedap.
Mendapat isyarat itu Danial pun mula hisap dengan laju, sambil usap peha kekar milik Rahul.
Sambil tu Danial kemut-kan mulutnya sebagai mana yang diajar oleh Rahul tempoh hari.
"Ahhh," Rahul mula mengerang.
Tiba-tiba tangannya bergerak memegang kepala aku.
Dia mula mengawal kelajuan dan meng-fuck batang-nya kedalam mulut aku.
Dalam, sampai ke tekak. Sekejap laju, sekejap perlahan.
Yang pastinya dia semakin sedap.
Erangannya semakin kuat.
Sambil-sambil tu tangan Danial bergerak mengusap telur Rahul.
Pehh nikmat. Bila nak terpancut, badannya kejang, koneknya keras dan kepala koneknya berdenyut-denyut.
Akhirnya, semua cairan mani kental Rahul menuruni kerongkong Danial.
Tok!Tok!Tok!
"Cikgu Rahul, kau buat apa tu?"
Bersambung
YOU ARE READING
Naluri
SpiritualNaluri. Itulah ciri khas yang dimiliki setiap insan dalam menentukan destinasi hidupnya. 1 Mohd Danial Sinclair Pelajar sekolah menengah dari latar belakang keluarga berada. Sikap nerd Danial berubah apabila beraksi di ranjang. 2 Rahul Singh Cikgu...