Ryan Addin hanya tersenyum sahaja memandang gelagat para pelajar. Dia sedar, dulu dia lebih nakal dari mereka. Ketika itu, fikirannya menerawang ke suatu kejadian lama ni.
Masa aku first year dekat UPSI Tanjung Malim nie. Aku ada roomate. Nama dia Amin (bukan nama sebenar). Dia nie berasal dari pahang. Badan fit mcm atlit ada muscle. Sixpacks. Hitam-hitam manis orangya. Kitorang nie kawan rapat gila masa first year. Sebab kalau ke mana-mana je mesti akan bersama.
Ada suatu hari nie. Amin ada ajak aku masuk dalam satu team futsal kawan si dia nie. Sebab masa tue ada buat pemilihan pemain futsal UPSI. So dari situ aku start kenal kawan2 Amin.
Zul nie dia selalu lepak kat bilik kitorang. Sbb dia duduk bilik Double. Tapi tak ada roomate. Dia dduk sorang je. Macam biasalah. Zul nie dia akan lepak kat bilik kitorang smpai lewat pagi main game kalau esoknya tak ada kelas.Zul nie dia suka shirtless. Dia x suka pakai baju. And mesti pakai short ketat dia kalau kat bilik kitorang. Pernah sekali nie aku tegur dia."Besar btg zul" dgn gurau2. sebab serius nampak gila kalau dia pakai short mcm tue
"Besar tak besar lah wei. Kalau kene mesti senak HAHAKitorang suka bergurau2. Bila kitorang bertiga sama2 HAHA. Nak dijadikan satu cerita. Aku tahu yang si Zul nie ada perasaan dkt lelaki juga masa kitorang tengok porn bertiga.
Amin "wei jom tengok porn. Aku horny doh."
Zul dgn aku apa lagi "jom"
Sbb aku suka juga prmpuan sebenarnya.Masa kitorang tgok porn dkt hp si Amin nie. Aku cuba la jeling-jeling tengok kat batang dua orang budak nie. Fuhh mantap. Tebal2 panjang smua nya. Tapi si Amin nie. Dia jenis malu sikit. Dia tutup guna bantal. Tapi si Zul nie. Dah la pakai short pastu tegak mcm tiang bendera
Amin dia dah syok tengok porn. Tapi aku perasan yang si Zul nie asyik pandang aku punya bulge je. Sbb masa tue ak mmg tak pakai boxer. Just pakai short sukan aku. Mmg nampak aku parking sebelah kiri. Masatu zul duduk kat tengah2 antara kitorang.
Aku perhatikan je mata dia tengok2 jeling2 kat aku punya batang. Aku nampak je dia pandang aku punya btang aku terus gerak2 kan btg aku. Aku nampak dia makin stim. Tapi masa nie kitorang tak buat apa2 pun. Kitorang lepas tengok porn aku pun mandi. Lancap kat bilik air haha
Masa malam kitorang tgok porn tue. Ak dah agak yang si Zul nie mcm sesuatu je. Aku cuba la test lagi. Bila dia kat bilik aku je. Aku malas nak pakai boxer biar nampak goyang2 kalau aku jalan. Nampak la jugak mata dia sllu tengok aku punya btang.
Masa tue Cuti Midsem seminggu. Tapi Aku dgn si Zul nie tak balik. Aku malas balik pun sebab dekat. Tapi si Zul nie dia jauh. So dia mmg tak nak balik. Budak2 lain mmg ramai balik kampung. Ada lah beberapa kerat je lagi yg tinggal.Dekat blok aku pun tinggal berapa orang je yg ada. Blok si Zul nie pun sama. Tapi masa nie Zul tetap gak sllu lepak kat bilik aku kitorang g makan sama2 g main futsal sama2.
Nak dijadikan cerita. Petang masa kitorang main futsal tue. Aku terjatuh and kaki kanan aku sakit plus rasa mcm cramp2 sikit. Serius sakit. Tapi nasb baik lah si Zul nie ada. Dia yg tolong aku.Siap dia cakap mcm nie.
"Jom lah aku hantar kau balik nak"Dalam hati aku sweet jugak dia nie. Aku mengangguk je.
tapi nasb baik la masa aku kene tue. Mmg dah nak maghrib. So tak adalah rasa susahkn orang sangat.Sampai je dekat bilik aku dah terbaring. Sbb aku mmg tak tahan sangat sakit. Dia siap offer nak tolong aku bukak kan baju. Aku pun apa lagi. Buat pura2 lagi sakit lah. Sbb nie je masa yg aku ada nak try dia 😂"Nak aku bukak kan baju tak?"
Aku mengangguk jek"Wow cantik sixpack kau doh."
Bila dia cakap mcm tue dgn manly nya. Tiba3 batang aku tercanak. Stim sial bila dia ckap mcm tue.
"Kau punya sixpck lagi cantik zul. Aku punya biasa je," jawabku.
Pastu aku suruh dia urutkan sikit kaki aku
YOU ARE READING
Naluri
SpiritualNaluri. Itulah ciri khas yang dimiliki setiap insan dalam menentukan destinasi hidupnya. 1 Mohd Danial Sinclair Pelajar sekolah menengah dari latar belakang keluarga berada. Sikap nerd Danial berubah apabila beraksi di ranjang. 2 Rahul Singh Cikgu...