“Sayang, kamu ada di dalam?”Tanpa menunggu jawapan dariku, dia menolak pintu bilik dan berdiri melihatku. Aku hanya merenung bayangnya yang kemudian datang menghampiri katilku sebelum melabuhkan punggungnya. Aku tidak memberi apa-apa respon dan terus membuat kerja rumahku. Aku dapat melihat dia memerhati sekeliling bilikku. Bilik yang biasa; berwarna putih, ada sebuah cermin besar di tepi pintu sesuatu yang semua gadis remaja seperti aku perlukan, sebuah alamari baju dan katil. Oh, dan meja belajar yang aku sedang duduk.
Aku bukan dilahirkan dari keluarga yang mewah, juga tidak keluarga yang susah. Aku mempunyai rupa yang biasa, dengan tinggi 165cm, saiz tetekku 34B sesuai dengan usia 16 tahunku. Ada sesekali budak lelaki sekolahku mengajak aku keluar, jadi aku rasa aku ni agak cantik, tapi sederhana. Segalanya tentang aku adalah sederhana. Melainkan dia; ayahku.
Aku terdengar bunyi kakinya menghentak lantai perlahan untuk mengalih perhatianku. Aku pusing melihatnya. Dia tersenyum dan berdiri. Dia membuka butang bajunya satu persatu, menyerlahkan badan yang digemari ramai wanita. Walaupun berusia 45 tahun, dia masih lagi kelihatan tegap dan sasa. Mungkin disebabkan kerjanya sebagai guru Pendidikan Jasmani dan Kesihatan menjadikan fizikalnya begitu.
Baju kemajanya sudah berada dilantai. Kini dia membuka seluar jeansnya perlahan-lahan melurut ke bawah. Yang tinggal hanya boxernya yang berbonjol di tengah. Aku melihat mukanya. Die masih tersenyum. Mungkin bangga dengan asetnya. Ya, untuk lelaki berusia 40-an dan masih mampu tegang sebegitu, aku rasa dia patut bangga. Tak ramai lelaki yang bernasib baik seperti dia.
Dia melurut boxernya ke bawah, menyerlahkan batang 8 inchi yang tegang. Berair di kepalanya. Di waktu siang hari, pukul tiga.
“Ayah” Aku mengeluh.
Kami tidak pernah bersetubah di waktu siang. Semua jerit keluh berlaku di malam hari. Di dalam kegelapan yang sering membangkitkan dahaga akan kehangatan tubuh insan lain untuk mengecapi nikmat dunia yang tidak terperi.
“Mel sayang” Dia datang mendekatiku. Tunduk merenung mataku. Tangannya mengoles pipiku. “Ibu de kat rumah la, ayah. Baik ayah pakai baju balik sebelum dia masuk tengok ayah merogol pantat anak dia. Ayah ni dah kenapa?” Tanganku menolak dadanya. Ya, aku memang selalu bercakap sebegitu. Namun tiada kesan apa pada ayahku.
“Ibu pergi beli barang. Jadi yang tinggal hanya kita berdua sayang” Dia kembali tersenyum.
“Cepat tanggalkan baju. Mungkin pergi dalam 20 minit” Dia menepis tanganku dan satu ciuman hinggap di bibirku. Aku melihat batangnya yang masih tegang.
“Tak boleh la ayah. Ni waktu siang”. Dia tidak menghiraukanku dan terus mengucup pipiku, turun ke leherku. Tangannya menjalar turun kebawah di tempat yang aku selalu ingin dia sentuh. “Ibu mungkin tak pergi lama. Kita tak boleh buat ni la ayah. Benda ni salah” Kata-kataku hanya sia kerana nafasku sudah tidak menentu. Ciumannya meruntuhkan benteng dinding dalam diriku.
“Oh sayang. Ayah mahukan kamu. Ayah nak kamu sangat-sangat” Dia memeluk tubuhku dan sekelip mata badanku sudah rebah di katil sebelah meja belajarku. Setiap kali kami bersetubuh, kami lakukannya di katilku. Tak pernah di katil ibubapaku. Setiap inci katilku pernah dipenuhi oleh maninya, atau maniku. Kadangkala aku terasa terhina tidur di sini. Namun, batang ayahku semakin membesar, berkilau di depan mataku. Aku hanya menelan air liur.
Menyedari aku memerhati batang, tangannya menekap di batangnya. mengurut perlahan-lahan menatap mataku. “Tengok betapa besar batang ayah. Ni kerja sayang la. Sayang sukakan? Ayah tau sayang suka” Dia menarik tanganku dan letak di batangnya. “Ayah tak boleh kerja hari ni. Ayah terbayang pantat Mel. Pantat Mel yang ketat dan berair tu” Dia memejam mata dan mengeluh.
YOU ARE READING
Naluri
SpiritualNaluri. Itulah ciri khas yang dimiliki setiap insan dalam menentukan destinasi hidupnya. 1 Mohd Danial Sinclair Pelajar sekolah menengah dari latar belakang keluarga berada. Sikap nerd Danial berubah apabila beraksi di ranjang. 2 Rahul Singh Cikgu...