2

13.8K 145 20
                                    

"Danial, cikgu rasa kamu pasti kamu sudah mendengar pelbagai kritikan
mahupun tohmahan liar terhadap diri kamu. Cikgu nak kamu tahu yang cikgu pun pernah berada dalam situasi sama. Apa yang cikgu mahu ialah menolong kamu mengatasi segalanya dan menjadi pelajar normal."

Serentak dengan itu, Danial terus memalingkan mukanya dan memandang tepat ke muka Cikgu Rahul Singh. Ketika itu, Tuhan sahaja yang tahu perasaan Rahul dan dia sedaya upaya untuk menunjukkan riak muka biasa.

"Ye Danial, Cikgu akan tolong Danial. Tapi syaratnya Danial kena dengar cakap Cikgu." Dalam diam, Rahul pasti Danial sudah hampir memasuki perangkapnya. Cuma dia perlu berhati-hati untuk menundukkan lawannya. Bak kata pepatah, air
yang tenang jangan disangka tiada buaya. Lagipun, lawan bicaranya sekarang bukan kaleng-kaleng. Budak iQ tinggi weyyy.

"Baiklah Danial. Sekarang cikgu akan membuat ujian personaliti terhadap Danial. Cikgu nak Danial fokus dengan putaran roda pelangi ini. Ingat, Danial kena kosongkan fikiran dan bagi kerjasama. Kalau tidak, ujian ini tidak akan berjaya. Teruskan memandang arah pergerakan roda. Jangan sesekali menggerakkan kepala."

Tanpa berfikir panjang, Danial pun terus duduk di hadapan Rahul dan matanya fokus dengan putaran jarum roda. Badannya terasa semakin ringan dan di awang-awangan. Walau bagaimanapun, Danial menghadapi kesukaran untuk
terus mencelikkan matanya. Menyedari rusa sudah mengena jerat, Rahul pun terus memberikan arahan kepada Danial untuk terus menenangkan fikiran dan hanya mendengar arahannya sahaja. "Danial, cikgu akan menghitung secara menurun dari nombor 10. Semakin dekat ke nombor 1, mata Danial akan semakin berat. " Serentak dengan itu, Rahul pun mula mengira detik itu dan dia mendapati mata Rahul semakin tertutup dan nafasnya semakin perlahan. Akhirnya Rahul tertidur dengan lenanya.

"Danial, sekarang kamu akan berasa sangat tenang. Cikgu mahu kamu patuh dan tidak sesekali membangkang setiap arahan yang diberikan. Adakah kamu faham?" tanya Rahul.

"Iya," balas Danial.

"Baiklah dengan kiraan 5, kamu akan kembali sedar dan terus melucutkan pakaian kamu tanpa kamu sedari. Kamu akan melakukan pergerakan setempat dan pumping sehingga kamu berpeluh. Apabila cikgu kata peluh, maka kamu akan kembali tidur seperti ini."

Rahul pun mula mengira detik itu. Apabila sampai ke kiraan 5, Rahul mendapati Danial kembali normal seperti sebelumnya. Tanpa disuruh, Danial pun terus melucutkan pakaian sekolahnya dan tiada selembar benang pun terdapat di atas tubuhnya. Selepas itu, Danial terus melakukan beberapa aksi seperti Jumping Jack, pumping dan sit up. Peluh Danial mula menitis-nitis ke atas lantai. Namun, Danial seolah-olah tidak berasa penat.

"Danial, kamu ada peluh." Sebaik sahaja mendengar perkataan 'Peluh', maka Danial pun kembali menutup matanya seperti tadi.

"Baiklah Danial, cikgu mahu kamu berbaring di atas sofa ini dan berasa sangat sensitif dengan setiap sentuhan ke atas badan kamu. Walau bagaimanapun, kamu tidak akan pancut selagi saya tidak memberikan arahan."

Seraya itu, Rahul pun turut melucutkan pakaiannya dan merangsang Danial dengan melakukan beberapa jilatan di ketiak, jubur, tetek dan lehernya. Jilatan itu amat membangkitkan nafsu Danial tetapi batangnya seolah-olah mempunyai pemikiran sendiri dan enggan memancutkan air nikmat. Sementara itu, tangan dan mulut Rahul pula bersilih ganti memberikan perkhidmatan kepada batang Danial yang kekar berurat itu. Rahul amat berpuas hati dengan pasangan lawannya dan perkara ini terus membangkitkan sisi homoseksual dalam dirinya. Selepas puas bermain-main dengan badan Danial, Rahul pun turut melancapkan batangnya.

"Sekarang letak hidung kamu kat ketiak Cikgu. Semakin kamu menghidunya, semakin kuat keinginan kamu untuk pancut." Selepas itu, Danial pun mula menjilat ketiak Rahul sehingga Rahul pun berasa puas. Rahul tahu, bila-bila masa sahaja dia akan pancut. Dia pun segera mengarahkan Danial untuk pancut. Akibat rangsangan daripada keindahan yang berlaku di hadapannya, Rahul pun turut memancutkan air likatnya. Sebahagiannya tumpah ke dada dan perut Danial manakal sebahagiannya terpancut ke muka Rahul sendiri. Rahul pun segera mengesatnya dengan menggunakan jari dan menjilatnya tanpa perasaan ragu-ragu.

Selepas itu, Rahul pun menyarungkan pakaiannya. Dia mula mengemaskan keadaan bilik dan mengesat kesan air mani yang terdapat pada kedua-dua mereka. Setelah memastikan wangian daripada penyembur airwrick berjaya mengharumkan bilik itu, Rahul pun memberikan arahan terakhir kepada pelajarnya itu.

"Danial, selepas kiraan detik 5, kamu akan menyalin balik pakaian kamu. Sebaik sahaja kamu melangkah keluar dari pintu ini, kamu tidak akan ingat segala-galanya yang pernah berlaku di sini. Walau bagaimanapun, kehidupan kamu akan berubah selepas ini. Kamu tidak akan takut berpeluh. Sebaliknya, kamu akan berasa sangat terangsang melihat ketiak lelaki dan akan berusaha untuk berpeluh sama. Malah, keinginan untuk menghidunya sangat kuat. Setiap jam menunjukkan detik 3 petang pada waktu persekolahan, maka kamu akan secara automatiknya datang ke bilik ini dan berjumpa dengan cikgu. "

Selepas itu, Rahul pun menyarungkan singlet dan seluar slacknya sahaja. Kemudian, dia terus mengira sehingga detik 5. Perlahan-lahan namun pasti, Danial mula mencelikkan matanya dan pemandangan pertama yang dilihatnya ialah Rahul duduk sampai mengangkat tangannya ke belakang kerusi.

Danial mula berasa resah dan beberapa kali tangannya mula mengatur batang yang mengeras dalam seluar. Rahul mula tersenyum. Tanpa disangka, Danial bergerak ke arah Rahul dan mula menjilat ketiaknya. Rahul pun terus merangkul pinggang Danial dan menggunakan sebelah lagi tangannya untuk meraba batang Danial dari luar seluar.

Kemudian, Rahul memegang tangan Danial dan terus melancapkan batangnya dalam mulut Danial. Akibat rangsangan yang berterusan, akhirnya Rahul terus pancut buat kali kedua dalam mulut Danial. Tanpa ragu, Danial terus menelan air mani cikgunya. Tiada setitis pun yang dibazirkannya.

Kedua-duanya keletihan dan terus berbaring sambil berpelukan atas sofa dalam bilik kaunseling. Ketika itu, hanya deruan kipas kedengaran. Begitulah permulaan kisah penyatuan antara dua insan berbeza kerjaya.

Tanpa mereka ketahui, ada sepasang mata nakal yang mengintip mereka dari luar pintu. Insan itu bertindak mengeluarkan telefon pintarnya lalu merakamkan kenangan indah itu. Nampaknya, dia sudah dapat cara bagi menundukkan Rahul Singh yang terkenal dengan ketegasannya itu.

'Kau akan melayu di kaki aku lepas ni, Rahul,' desisnya sambil berlalu pergi. Pintu itu kembali dirapatkannya. Setelah memastikan tiada sesiapa mengekorinya, dia pun terus berlalu pergi.

bersambung ke siri ketiga

NaluriWhere stories live. Discover now