Maaf. Episod 4-15 terpaksa aku privatekan kerana mengandungi adegan terlampau. Sila add aku dan tambah Naluri ke koleksi bacaan untuk menikmati bacaan. TERIMA KASIH.
Rahul Singh POV
Hampir luluh jantungku apabila disergah sebegitu. Aku takut sekiranya kantoi dan dikenakan tindakan disiplin akibat melakukan hubungan luar tabii dengan budak bawah umur.
Namun aku cuba sedaya upaya untuk kekal tenang.
"Ada apa Cikgu Siva? " Balasku sambil menguntumkan senyuman manis.
Serangan di batangku pun sudah berhenti. Agaknya Danial sedang menikus di bawah meja. Nasib baik Cikgu Siva hanya menjengukku dari luar.
"Jangan lupa pula latihan takraw bersama pelajar pukul 2 nanti," ujarnya.
Selepas meminta diri, dia pun terus berlalu. Aku kembali lega dan segera menaikkan seluar. Danial pula aku suruh untuk pulang ke rumahnya dulu dengan pemandu keluarganya.
Aku hanya menjamah dua keping sandwich. Tinggal sejam lagi nak masuk pukul 2 petang. Selepas mandi di bilik persalinan, aku pun terus menghubungi buah hatiku Danial. Nampaknya dia dah selamat sampai ke rumah.
Aku pun mengambil peralatan sukan dari bilik stor. Dalam bilik ini segala peralatan sukan disimpan mengikut jenis. Di satu sudut peralatan bolasepak. Di sudut lain peralatan sukan padang dan sebagainya. Aku segera mencari peralatan sukan sepaktakraw. Aku dikehendaki mengambil bola takraw beserta jaringnya sekali.
Secara perlahan aku membuka pintu stor dan bergerak menuju ke sudut sepaktakraw. Ketika melintasi aku mendengar suara merengek-rengek disertai rintihan-rintihan kecil. Suara tersebut datang dari sudut menyimpan tilam untuk lompat tinggi.
Aku penasaran dengan suara-suara itu. Aku bergerak perlahan di sebalik dinding pemisah. Di sana ku lihat Cikgu Adeline, guru Sains sedang bercumbu dengan Cikgu Siva dalam kedudukan berdiri.
Bibir mereka saling bertaut. Lidah mereka saling menyedut. Tangan Cikgu Siva meramas-ramas punggung Cikgu Adeline atau biasa kami panggil Cikgu Adeline yang padat, sedangkan tangan Cikgu Adeline melingkar di pinggang Cikgu Siva. Mereka yang sedang asyik bercumbuan itu tak tahu akan kehadiranku.
Aku mendekati mereka. Aku membongkokkan badanku dan bersembunyi di balik meja, mengintip mereka dari jarak dekat. Kemudian aku keluarkan telefon bimbit dan letakkan ke mod senyap. Adegan ranjang mereka aku rakamkan dengan telefon bimbitku. Pasti best digunakan sebagai modal layan diri nanti.
Puas bercumbu, kemudian Cikgu Siva duduk di timbunan tilam, kakinya menjuntai ke lantai. Cikgu Adeline berdiri di depannya. Cikgu Adeline mendekati Cikgu Siva, dengan rakus dia menarik seluar panjang Cikgu Siva. Tak ketinggalan seluar dalam Cikgu Siva juga dilondehnya. Bahagian bawah badan Cikgu Siva terdedah.
Cikgu Adeline mengurut-urut konek Cikgu Siva. Konek hitam legam terjuntai di celah kangkang. Konek yang tidak begitu besar, sedikit demi sedikit menegang. Cikgu Adeline membongkokkan tubuhnya, hingga wajahnya betul-betul di atas riba Cikgu Siva. Konek Cikgu Siva dicium mesra.
Pertama kali aku melihat konek Cikgu lain beradu dengan muncung hidung Cikgu Adeline. Ku lihat Cikgu Adeline menikmati aroma kepala berkulup.
"Hisap sayang, hisap konekku," suruh Cikgu Siva.
Cikgu Adeline tersenyum mengangguk. Dia mulai menjilat kepala konek Cikgu Siva. Kepala hitam yang masih dibungkus kulup itu disentuh hujung lidah Cikgu Adeline. Puas bermain dengan kepala konek, lidah yang merah basah terus turun ke arah pangkalnya. Cikgu Adeline sangat pintar memainkan lidahnya di konek Cikgu Siva.
YOU ARE READING
Naluri
SpiritualNaluri. Itulah ciri khas yang dimiliki setiap insan dalam menentukan destinasi hidupnya. 1 Mohd Danial Sinclair Pelajar sekolah menengah dari latar belakang keluarga berada. Sikap nerd Danial berubah apabila beraksi di ranjang. 2 Rahul Singh Cikgu...