Selepas kejadian tempohari di bilik kaunseling dan rumahnya, aktiviti seks aku dan Rahul semakin menjadi. Setiap malam dia akan menutuh pantat jantanku seperti setahun tidak keluarkan air maninya dan setiap malam, kami melakukannya melebihi dari 3 kali. Nafsu kami semakin menjadi-jadi. Kami menutur segala fantasi, keinginan dan kata-kata asmara antara satu sama lain yang tidak kami lontar di pagi hari. Aku merayu pada abang Rahul untuk menutuh pantat gersangku, memberitahunya warga sekolah mungkin akan melalui bilik itu dan dia perlu memancut maninya secepat mungkin di dalam kolam suburku. Abang Rahul pula membisik padaku dia sentiasa mahukan juburku walau ketika dia memantat teman wanitanya. Dia pasti akan membayangkan pantat ketatku. Kata-kata itu selalu membuatkan aku mengemut batang yang laju menujah pantatku itu lebih kuat sehingga aku menjerit mengeluarkan air nikmatku.Pun begitu, kami berdua tahu kami menuju ke jalan yang lebih gelap. Tenggelam di dalam lautan asrama yang lebih dalam. Sejak dari peristiwa itu, abang Rahul bukan sahaja mahukan seks dariku, tapi dia amat memerlukan seks bersamaku.
Ada sekali aku mengikuti aktiviti tuisyen dan terpaksa meninggalkan abang Rahulku kegersangan di rumah selama 3 jam, dia hampir menjadi gila. Pada saat aku tiba di pintu rumah, dia terus menyentap tanganku, mengheret tubuhku ke dapur dan menghempas tubuhku di meja makan. Dia menarik ke atas bajuku, dan mengeluarkan tetek kecilku seraya menghisap seperti anak kecil kehausan susu ibunya. Tetek kecilku dipintal-pintal melepaskan geram dan serta merta menjadi merah. Kelakuan abang Rahul walaupun ganas tetap menaikkan nafsu serakahku. Aku mengerang kesedapan.
Aku mencapai seluar jeans abang Rahul, mencari batang idamanku. Namun abang telah pun mengeluarkan batangnya dari celah zip jeans dan terus menghentam masuk ke dalam juburku yang kekeringan air maninya. Aku terus mengerang kesakitan dan memeluk tubuh abangku. Aku merengek di telinganya dan menjilat lehernya, menambahkan lagi berahi ayah Rahul. Aku berbisik di telinganya yang pantatku berdenyut-denyut 3 jam dahagakan air maninya. Aku merayu pada abang Rahul supaya menghentam dan melepaskan segala geramnya pada juburku dengan suara yang paling manja yang mampu aku lakukan. Abang terus menghentak batangnya di pantatku selaju-lajunya. Aku mengerang sekuat mungkin. Tidak sampai 5 minit, aku mencapai klimaks dan dia laju menyembur maninya di dalam pantat jantanku.
Itu adalah kali pertama kami bersetubuh tanpa menanggalkan pakaian kami. Tiada lagi sesi kucupan mesra dan ungkapan manis antara kami. Juburku sentiasa basah dan batangnya sentiasa tegang. Dan kami amat memerlukannya, seperti tiada suis off untuk aktiviti memantat kami. Aku rela menjadi patung seksnya dan dia semakin buas menujah pantatku.
Ada ketika aku dapat melihat kami bersama, aku, abang Man dan abang Rahul menonton tv atau keluar makan. Tapi saat abang Man keluar atau pergi ke dapur atau ke tandas, aku dapat melihat raut wajah abang Rahul yang menahan gelora nafsu dan juburku serta merta menjadi basah bak kolam di timpa hujan. Sebahagian dari diriku tahu di saat aku dan abang Rahul berhenti dari aktiviti ini, separuh dariku akan mati. Sebahagian dari diriku itu mahukan perhatian dan sentuhan dari abang Rahul walaupun aku amat-amat membenci hakikat ini. Sedihnya sebahagian itu jugalah selalu menguasai akal dan mindaku.
Setiap hari, abang Rahul sengaja menghantarku awal pagi ke sekolah, semata-mata untuk berhenti di kawasan sunyi dan menghenjut pantatku yang sentiasa dahagakan batangnya yang sentiasa tegang itu. Pada mulanya aku takut, tetapi setelah leherku dijilat dan putingku digigit, nafsuku membara. Aku terus mengangkang kakiku untuk dijilat oleh abangq. Batangnya aku terus keluarkan dari seluar slacknya dan kurocoh selaju mungkin. 2 jari ayah terus menjunam masuk ke dalam juburku tanpa kusedari. Aku mendengus perlahan. Kini abang Rahul tidak lagi menunggu juburku betul-betul relax. Dia hanya melancap batang1ku 5 minit dan kemudian, terus memasukkan batangnya yang tegang seperti batang kayu. Jeritan sakitku tidak dihirau lagi. Mungkin dia fikir aku menjerit kesedapan. Pantatku dihenjut dengan laju. Tetek kecilku di ramas kuat. Dia merenung mataku yg kuyu menahan gelora nafsuku. Sorong tariknya semakin laju sehingga kuat bunyi hentakan pehanya pada pehaku. Dia memanggil namaku perlahan-lahan. Aku menyahut kembali. Namun, eranganku semakin kuat dan kuat sebelum aku menjerit kesedapan. Aku mencapat orgasme dan begitu juga abang. Batangnya di sorong jauh ke dalam pantatku, dan memancut air maninya yang pekat dan banyak. Abang hanya menarik seluarnya ke atas dan duduk di tempat duduk pemandu dan menghidupkan enjin. Aku terkial-kial membetulkan baju sekolahku dan menahan kesan orgasme aku sebelum turun berjalan ke sekolah.
Di sekolah aku berfikir tentang kegiatan kami. Kami seperti binatang yang sentiasa bernafsu. Tidak, lebih dari binatang. Kami perlu berhenti atau aku perlu cari jalan keluar dari masalah itu.
YOU ARE READING
Naluri
SpiritualNaluri. Itulah ciri khas yang dimiliki setiap insan dalam menentukan destinasi hidupnya. 1 Mohd Danial Sinclair Pelajar sekolah menengah dari latar belakang keluarga berada. Sikap nerd Danial berubah apabila beraksi di ranjang. 2 Rahul Singh Cikgu...