19

2.9K 45 5
                                    

Adinda tersenyum riang. Di usia menghampiri kepala 4 , tak sangka dirinya masih mampu menggoda jantan yang lebih junior. Berbekalkan mekap minima dan lenggok badan seksinya, Adinda sengaja menunggu cikgu Rahul di bawah rumah. Niat asalnya hanyalah untuk memujuk cikgu menangguhkan yuran kokurikulum.

Entah siapa yang memulakan permainan, akhirnya keduanya terjerumus ke lembah maksiat.

Ranjang tidurnya yang dingin selama ini akhirnya dihangatkan hari ini oleh jejaka Hindu.

Rahul.. Terima kasih atas jasamu.

Mengenangkan itu, pepeknya kembali terkemut. Miangnya kembali bertakung di ubun-ubun. Darahnya terasa berdesir dan nafsunya membuak-buak. Tanpa disedari, satu tangannya sudah berada dalam sarung. Jari jemarinya kembali meraba lembah kewanitaannya. Terasa lembap. Puting juga terasa keras.

"Mama, menungkan apa tu? Teringatkan daddy ke? "

Suara nyaring Vincent kembali mengheret Adinda ke alam realiti. Cepat-cepat Adinda meraup mukanya. Wajahnya masih berona merah. Aroma pepeknya pula terasa pekat. Dalam hatinya, Adinda berasa malu dan takut sekiranya anak bujangnya itu perasaan akan keadaan dirinya.

"Mama ok je, " jawab Adinda.

Dengan alasan sakit kepala, Adinda terus beredar ke kamar tidurnya. Nasib baik tadi dia sempat sediakan laksa Sarawak untuk makanan tengah hari. Dibiarnya Vincent keseorangan di dapur. Pemergian Adinda hanya diikuti Vincent dengan lirikan bersahaja.

Di bilik tidurnya,  Adinda membuka balik blog lamanya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Di bilik tidurnya, Adinda membuka balik blog lamanya. Dah lama dia tak menjengah blog yang pernah jadi dunianya suatu ketika dahulu. Matanya tertancap pada entri 16 April 2008.

ADINDA's POV

Agak lama jugak aku peram entry nie..takut-takut sekiranya suamiku dapat menghidu blog tanpa izinku ini. Rasanya bahaya kalau buat di rumah. Dengan sibuk menjaga anak, menjaga suami; aku mmg takde masa lebih. Tambahan lagi exam, keje, semua nak kene buat dlm satu masa yang sama... Entry ini sekadar untuk berkongsi kepada mereka yang sudi untuk membacanya. Cukuplah sekadar mengisi masa terluang insan bernama Adinda.

Sehingga ke hari ini...hanya aku dan blog ini sahaja yang tahu kisah ini... dan aku abadikannya untuk para pembaca sekalian......

Perkenalan aku dengan sorang lelaki berkulit hitam bermula di sekitar tahun 2006.Pada ketika itu, aku baru sahaja mendapat kerja di salah sebuah bank di ibu negara sebagai seorang officer lulusan diploma. Pada ketika itu..aku sudah mempunyai teman lelaki..namun belum pernah melakukan seks.sekadar ringan2 sahaja..mungkin kerana teman lelaki ku benar2 ingin menjadikan aku isterinya yang sah..maka dia takkan menyentuh liang daraku..selagi aku belum dinikahinya...

Sekarang umurku baru menjangkau 26 tahun..setinggi 156cm, berat 60kg, dan 36C. wajahku sedikit tembam, tak perlu mngenakan blusher..mmg dah jelas pink di pipi ku... kata orang2 wajahku ada iras2 sofea jane versi tembam?? hihihihi....

NaluriWhere stories live. Discover now