XLVI. fejezet

65 3 0
                                    

FIGYELMEZTETÉS: 18+

-Akkor menjünk haza és nézzük meg mennyi ideig voltunk távol. - javasolta Simon és elindult kifelé. Magnus-ék követték.

*** A Tündérvilágban ***

XLIV. fejezetből:

Szerencsére Esther emlékei tényleg nem csaltak, a fürdő akkora volt, hogy kényelmesen elfértek benne mind a négyen.
Nagyon kényelmesen.

Miután végeztek a fürdővel Esther felvett egy hálóruhát és bemászott az ágyba, a társai meg követték, bár ez egy pillanatnyi fennakadást eredményezett, mert Yu automatikusan Esther hátához akart bújni, de az hivatalosan Z helye volt még korábban, így összeütköztek, de aztán megoldották, Z átmászott a másik oldalára a lánynak és belekucorodott az ölelésébe, míg Yu maradt a helyén és úgy fészkelte be magát a lány hátához simulva. Sam, pedig az ő hátához bújt hozzá jó szorosan. Így aludtak el négyen, hosszú idő után végre megint négyen. Esther még elalvás előtt, hálát rebegett az összes Istennek, hogy ez a csipetnyi béke most kijutott nekik. Z pedig hosszú hetek után végre először aludt el rendesen, nem gyötörték rémálmok és kétségek, csak élvezte a békét, ami átjárta a testét és a lelkét.

Pár órával később kopogásra ébredtek, egy szolgáló volt egy üzenettel, hogy egy óra múlva kezdődik a vacsora.
-Szóval még van legalább fél óránk, hogy felöltözzünk – mondta Yu nagyot nyújtózva az ágyon.
Esther erre elmosolyodott és visszamászott közéjük, és befészkelte magát.
-És mit akartok csinálni addig? - kérdezte.
-Mondjuk megbeszélhetnénk, hogy lesz ezután. - javasolta Sam – Z is jön velünk az Árnyvadász világba, vagy még itt kell maradniuk?
-Én már mennék, nem akarok nélkületek lenni. - mondta Z.
-Én is szeretném, ha jönnél – folytatta Yu. - Már nagyon hiányoztál.
-Ti is nekem, csak félek egy kicsit. Sok idő eltelt. Lehet már nem is illek közétek.
Erre Esther fejbe kólintotta Z-t.
-Ezt a hülyeséget meg ne halljam még egyszer. - mondta, a többiek meg helyeslően bólogattak.
-Akkor ezt azt hiszem megbeszéltük. Jöttök velünk vissza Jia-val.
-Nem kell már itt semmit elvégezni? - kérdezte Z.
-Nem hiszem. A Börtönt lerendezem holnap, a lányok már szerintem befejezték a varázslatot és ha minden igaz, már mindent megtanítottatok Rysand-nak, amire szüksége lesz. Még egy apró pici jóslat és minden a legnagyobb rendben fog zajlani ezen a világon.
-Ez megnyugtató.
- gondolkodott el Yu -Bár azért sok dolog mehet még félre.
-Egyelőre nem úgy néz ki, hogy fog. De maximum majd besegítünk itt-ott, ha szükséges. - vont vállat a lány – De most nem ezzel akarok foglalkozni. - majd hirtelen átvetette a lábait Z-n és szemből ráült a hanyatt fekvő fiúra, aki egyből rámarkolt a lány combjaira és a lehető legközelebb húzta magához a lány testét és éhesen a szája után kapott, hogy megcsókolja. Yu és Sam egyszerre nyögtek fel a látványtól és közelebb húzódtak, ők is csatlakozva a nagyon kellemesnek ígérkező időtöltéshez.

Ötven perccel később mind a négyen a vacsorához felöltözve álltak az ajtó előtt. Esther egy lila-éjék-türkizkék színátmenetes ruhát választott, apró kristályokkal kirakva. Igazi Hercegnőnek nézett ki, még egy tiarát is feltett a fejére, hogy szemléltesse a rangját, bár itt ez semmit sem mondott senkinek, azt azért a Tündérek is látták, hogy igen magas rangú, és mivel Főtündérnek nézett ki mindemellett, senki sem kérdőjelezte meg, hogy felettük áll. Azt ugyan senki sem sejtette, hogy mennyire és milyen szempontból, de azt érezték rajta, hogy nagyon erős mágiával rendelkezik. És ennyire még az Éjszaka Udvarában sem voltak bolondok a Főtündérek, hogy nyíltan belekössenek.
-Melyikünket szeretnéd ma kísérőnek, Hercegnő? - kérdezte Z. enyhén meghajolva a lány előtt.
Esther végignézett rajtuk, kissé összeszűkítette a szemeit a pillanatnyi gondolkodástól, és mielőtt kimondta volna, Sam már előre is lépett és enyhén meghajolva nyújtotta a kezét:
-Örömmel kísérlek ma.
-Köszönöm. - mondta a lány és ráhelyezte a kezét a fiú kezére és kinyitotta az ajtót. Yu és Z. egymás mellett követték őket:
-Akkor ezek szerint te meg az én kísérőm leszel. - modta Yu Z-re nézve.
-Igen, ezek szerint ma este így lesz, Tábornok. - húzódott gúnyosnak is nevezhető mosolyra Z. szája, mire Yu kissé felhorkant. Nem szerette, ha Z a hivatalos rangján hívja, általában véve nem jelentett jót, ha valaki így hívta, de Z-től kifejezetten utálta.
-Remélem jól fogunk szórakozni, Mágustanonc – bökött vissza Yu. Még nem bocsájtott meg Z-nek mindenért, de nyitottan állt a kérdéshez, bár most nem tudta mire vélni az előbbit, így jobb hiányában belement Z. játékába. Az este folyamán úgy is ki fog derülni, miért Sam kíséri ma a Hercegnőt és miért nem Z. vagy ő. Ez mindig alkalomtól függött, még otthon is. Bár jobbára sorrendben mentek, mivel Z. volt az első számú férj, így ők Sam-el csak utána következtek hivatalosan, kivéve amikor nem és cseréltek.

Elcserélt életek (drarry AU)  - BEFEJEZETT -Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang