*****
Vešel jsem do dveří opuštěného krámku. Všude byl jako obvykle prach, na zemi pár rozbitých sklenic a cigaret. Prasata. Pomyslel jsem si a dveře za sebou zavřel.
Moc lidí tam tentokrát nebylo. Jen velitelé našich divizí. Všichni na sobě měli naše uniformy, jen já ne. Zavolali mě náhodně a mně se nechtělo převlékat.
Atmosféra byla zase zajímavá. Ne v tom dobrém. Šéf měl nejspíš zase špatnou náladu. A já, jako jeho pravá ruka, bych mu měl dělat podporu. Jenže to se lehce řekne, když mám nejspíš ještě horší náladu než on.
Prošel jsem mezi regály a u kasy uviděl kapitána třetí divize s cigaretou v puse. "Můžeš tu přestat hulit? Mohl sis aspoň zapálit venku."
On se jen zamračil a postavil se. Udělal ke mně pár kroků a cigaretu si z pusy vyndal. "Nechápu jak si tě šéf mohl vybrat jako pravou ruku. Takovou sračku."
Já jen protočil očima. "Co zas meleš?" Zeptal jsem se ho a on se zasmál. Potáhl z cigarety a kouř foukl přímo do mého obličeje. Moc dobře věděl, jak mi to vadí. "Copak? Budeš plakat? Řekneš o tom šéfovi?"
Já se na něj zamračil. On se zasmál s přitáhl tak na nás pozornost všech ostatních. Pak mě cigaretou popálil na obličeji. A ne málo. Zasyčel jsem od bolesti a jeho cigaretu mu z rukou vyrval. Hodil jsem ji na zem a pošlapal. "Ty malá šlapko." Zasyčel jsem na něj. "Copak uděláš? Půjdeš brečet za šéfem?" Pořád si mi vysmíval a já cítil, jak se mi vaří krev. Al snažil jsem se zůstat v klidu.
"Šéfe! Šéfe! Kentaro mě popálil cigárem!" Začal napodobovat pláč a můj hlas. To bylo moje poslední kapka.
Chytil jsem jej za límec uniformy a hodil ho o zem. Kopl jsem ho do břicha. On zasyčel v bolestech a já si na něj obkročmo sedl. Několikrát jsem ho praštil přímo do obličeje. Z nosu se mu začala valit krev.
"Copak Kentaro? Budeš plakat? Řekneš o tom šéfovi?" Začal jsem ho přede všemi zesměšňovat, jako on zesměšnil mě. "Drž hubu." Ozval se a snažil se nás přetočit. Nedovolil jsem mu to a praštil ho ještě párkrát.
Pak jsem však uslyšel kroky blížící se k nám. Zvedl jsem hlavu, a jak jsem předpokládal, stál nám náš šéf. Jeho uniforma se trochu od těch našich lišila a jeho dlouhé zrzavé vlasy měl v culíku. Jako vždy. "Co děláš? Vnitřní konflikty jsou zakázány." Zeptal se a já se pousmál.
"Ale no tak šéfe... Trocha násilí nikdy nikoho nezabila." Zavtipkoval jsem, ale mu to očividně moc vtipné nepřišlo. Naznačil mi, abych přišel k němu a já tak udělal. Nic jiného mi nezbývá.
"Kde máš uniformu?"
"Nestihl jsem se převléct."
On si povzdechl a zakroutil hlavou. "Mohl bych tě teď vyhodit. Co myslíš?" Zeptal se a já se narovnal. "Neuděláš to. Jsem pro tebe moc důležitej. Přece jeny já jsem ten, kdo shání informace o dalších. Beze mě byste nevěděli nic o nikom."
On se usmál. "Máš pravdu. Tak sypej. Co ti spratci?"
"Toman? Jejich velitel nevypadá až tak neporazitelný, jak se o něm říká. Je to prcek. Ale jeho pravá ruka budí respekt."
"To je mi jedno."
"Tak co chceš vědět?"
"Kolik mají členů? Kde a kde mají setkání?" Zeptal se. "Zjistím to do týdne."
"Ne."
"Huh?"
"Máš na to čtyřicet osm hodin." Oznámil mi a já se na něj zamračil. Někdy toho chtěl moc. Ale nemohl jsem mu říct ne. "Dobrá."
"Hodnej... Takže." Řekl a pak začal mluvit znova. "Do konce července Namikawa-kai zničí Toman. Proto chci všechny potřebné informace o nich a o jejich veliteli." Nad tím jsem jen kývl.
"A ještě... Pokud něco posereš, končíš."
"Beru."
______________________________________
OMG KAPITOLA
Hej ngl ono jak to má málo hlasů, tak já nevím jestli se fanfikce líbí nebo ne💀 Tak nevím jestli mám v psaní pokračovat nebo ne :(
Kdyžtak mi řekněte ať vím yk
Babygirl
ČTEŠ
Double trouble// Tokyo revengers x reader
FanfictionJe zajímavé, jak jeden člověk dokáže změnit všechno. Takemichi Hanagaki se domů vrací pokaždé s mnoha zraněními. Jeho sestra se o něj pokaždé postará, ale nikdy se jí nepovedlo zjistit, kde je bere. Pak se ho jednoho dne rozhodla sledovat. Pravdu s...