{ KAPITOLA 25 }

13 5 0
                                    

Y/n

8. Září 2005

9:54

Bylo to úplně poprvé, co jsem byla u Emmy v pokoji, poprvé, co jsem byla v domě, kde bydleli Mikey, Emma a jejich deďa. Mikey ale nebyl zrovna doma, šel někam s Drakem, alespoň to říkala Emma. Měla pěkný pokoj, působil dost pohodlně a čistě, na stěnách měla pár plakátů, v poličkách knihy, učebnice a celkem velká sbírka jedné manga série, NANA. Sama jsem to ještě nečetla.

"Počkej, takže mi chceš říct, že tě Mikey políbil, pak jste o tom vůbec nemluvili, když někam chodíte se držíte za ruce a ani o tom nemluvíte a spolu nechodíte." Ptala se Emma zmateně a já, rudá jak tak, jsem jen přikývla. "Hele já sama to nechápu."

Emma jen zakroutila hlavou. "Tak se ho na to zeptej-" Než štíhlá říct víc jsem ji přerušila. "Co když to bude divný se takhle ptát? Jakože mám přijít a říct 'Hele Mikey tak jsme spolu nebo ne?'" Řekla jsem sarkasticky. "No jo."

"Zapomeň."

"Y/n nebuď srab."

"Ty nemluv. Jak dlouho se ti už líbí Draken, hm?" Řekla jsem a ušklíbla jsem se. Emma okamžitě zřídka. "Už dlouho, no."

"A řekla jsi mu to někdy?"

"Ne."

"No vidíš."

"Ale tohle je úplně jiná situace Y/n." Jiná situace to možná byla, ale styděla jsem asi tak, jako Emma, kdykoliv se jí někdo zeptal na Drakena. Nestyděla jsem se držet Mikeyho za ruku, to ne, nestyděla jsem se, když mě políbil, ale mluvit o tom? Ani za mák. Doufala jsem, že by mi Emma mohla nějak pomoct, když jsem to Mikeyho sestra. Ještě by mi mohla pomoct Emiko, ale ta by se mi tak maximálně vysmála. Matthew by mi maximálně řekl 'Mu to prostě řekni, ne? Nic těžkého.' a Takemichiho se ptát by bylo naprosto zbytečné.

"Ty si prostě říct nedáš, co? Řeknu ti to takhle, pokud máš Mikeyho ráda a chtěla by jsi s ním něco víc, tak si s ním o tom prostě promluv." Řekla Emma. "To je ráda za všecky prachy. Ale i tak děkuju." Řekla jsem a Emma se pousmála.



9. Září 2005

Na dnešním setkání Tomanu, které před chvílí skončilo, Mikey mluvil jen a jen o Valhalle. Dle toho, co říkal, je to zajímavá skupina, velitele nemají, Hanma je prý jen zástupce velitele. Nic víc o nich prý neví.

Baji byl teď v tomhle gangu. Pořád jsem myslela na to, jak jsem ho viděla společně s Kazutorou ten den, co jsem se vracela z pouti, na které jsem byla s Mikeym. Možná se znali už od dětství. Možností bylo dost.

Teď bych si tím ale neměla zatěžovat hlavu. Mířila jsem totiž s bratrem do restaurace na večeři, když jsem se nabídla, že budu platit, tak a odpovědí vůbec neváhal. Sedli jsme si ke stolu, objednali si a pak jsme už jen čekali. "Copak, Takemichi? Vypadáš nějak podivně. Podivněji než obvykle." Zažertovala jsem, ale ten suchar se nezasmál. Upřímně se mu ani nedivím, až tak světa borný vtip to nebyl.

"Ale nic, jen přemýšlím?"

"A nad čím bys ty tak mohl přemýšlet?" Takemichi vypadal, že váhal. Nervózně se rozhlédl kolem, jako by čekal, že ho někdo bude poslouchat. "Mikey říkal, že zakládajících členů Tomanu je jen pět, ne?" Zašeptal a já zvedla obočí. "Jo, to říkal. Proč, zapomněl jsi?" Servírka nám donesla jídlo, popřála nám dobrou chuť, a zase odešla.

"Ale ne, jen tak, jen tak." Řekl a pustil se do jídla. "Bojíš se snad Valhally?" Zeptala jsem se, myslela jsem to trochu jako vtip, ale ta možnost se taky nevylučovala. "Ne, samozřejmě že ne." Začal se bránit.

"Jeden můj spolužák je ve Valhalle." Jakmile jsem to řekla, Takemichi vykulil oči tak moc, že bych se nedivila, kdyby mu vypadli z důlků. "Co?" Zeptal se a já se naklonila blíž k němu. "Jmenuje se Kazutora. Ještě neví, že jsem v Tomanu, a ani to vědět nebude. Ale o tobě ví. Děláme spolu projekt do literatury, takže pokaždé když dojde k nám bys měl buď zůstat v pokoji nebo jít pryč." Řekla jsem mu. Koukal na mě jak tele na nové vrata.

Tak jsem mu to vysvětlila víc do podrobna.

Teď mi zbývalo jen doufat, že mě ten debil nějak neprozradí.

______________________________________

KAPITOLA YIPPEE

Pinterest je wild (help proč to vypadá jako Eleven že Stranger Things😭)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pinterest je wild (help proč to vypadá jako Eleven že Stranger Things😭)

Double trouble// Tokyo revengers x reader Kde žijí příběhy. Začni objevovat