{ KAPITOLA 14 }

30 7 2
                                    

*****

19. Července 2005

Stál jsem vedle vysokého zrzka. Vlasy měl zase v culíku. Dnes se ani neobtěžoval si vzít uniformu. A to mi za to, že jsem si ji nedávno nedal já, nadával.

Dnes se tu ale neřešili uniformy. Řešilo se tu něco mnohem serióznějšího. Měl radost. Usmíval se.

"Dobrá práce, Kentaro." Pronesl a banda kluků, kteří s námi byly, začala tleskat. Kentaro se jen usmál a kývl hlavou. Byl na sebe pyšný. Včera pobodal člověka, ale neprojevoval žádnou lítost. Nikdo v téhle místnosti. Jen se radovali z toho, že velitel Tomanu je v nemocnici, a tím pádem neschopnej se rvát.

Zrzek stojící po mém boku jim dal najevo, aby byly zticha. Pak začal znova mluvit. "Teď je Toman v podstatě nepoužitelnej. Jestli se jich někdy chceme zbavit, tak jedině teď." Řekl a z kapsy svých krátkých kalhot vytáhl zmuchlaný papír, na kterém bylo něco napsáno.

"Kentaro. Buď tak hodnej a předej tuhle informaci někomu z Tomanu. Třeba mu to prostě dej ořed dveře. Jasný?" Vysvětlil a došel k němu. Kentaro poslušně přikývl a papír si strčil do kapsy.

"Zítra, přesně ve čtyři hodiny vás chci všechny na tom parkovišti nedaleko poutě." Pronesl a vrátil se zase vedle mě. Z davu se ozval souhlas všech našich členů.

"Dobrá. Dneska už končíme." Řekl a naše setkání rozpustil. Já a on jsme jako jediní zůstali. Podíval jsem se na něj a zvedl obočí.

"Co? Nejseš rád? Vyhrajeme. Nemají jejich velitele." Řekl s úšklebkem a zasmál se. Já si jen povzdechl.

"Jo. To je asi dobrý, ale-"

"A zapomněl jsem ti poděkovat. Bez tvých informací by Kentaro Mikeyho nepobodal."

Řekl a já protočil očima. Jo. To já zjistil, kde a kdy bude Mikey nejvíc zranitelnej. Ale to mi až tak nevadilo. Vadilo mi něco jiného, co jsem tenkrát zjistil.

"Hej." Ozval jsem se.

"Co?"

"Mám v Tomanu kamarádku." Oznámil jsem mu a on zvedl obočí. "Nechci, aby jí někdo ublížil." Dodal jsem a on se usmál.

"Kamarádku? Co dělá tvoje kamarádka v Tomanu?"

"Taky bych to rád věděl. Hele. Hlavní pro mě je, aby se jí nic zítra nestalo. Chápěš?" Řekl jsem mu a on se zasmál.

"A jak se kamarádka jmenuje? Znám ji?"

"Ne."

"A poznám ji někdy?"

"Nejspíš ne."

On se jen usmíval. Vypadal, jako by se rozmýšlel. Pak ale zakroutil hlavou a povzdechl si. "Dobrá. Pokusím se, aby se jí nic nestalo." Řekl a já na souhlas přikývl. Y/n se nic nestane. To pro mě bylo v tu chvíli hlavní.

"Díky, Chiyo." Poděkoval jsem mu, on mě bouchnul do ramene a zasmál se.

"Nemáš zač chlape."

______________________________________

Další kapitola :D

Konečně to začíná být trochu zajímavý💀

Anyway pokud se vám kapitola líbila, nezapomeňte hlasovat ať vidím, že vás to baví <33

Anyway dnes taky vyšla nová BSD kapitola.

Je toto Chop Suey! Reference🗣️⁉️ (live laugh love System of a down)

Je toto Chop Suey! Reference🗣️⁉️ (live laugh love System of a down)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


GDHDBSNSKD BEJDNSNNDKXKSMSNDNCNNDNDN

JA UŽ TO KURVA NEZVLADAM PROČ JE TO 10X SMUTNĚJŠÍ NEŽ V ANIME

Double trouble// Tokyo revengers x reader Kde žijí příběhy. Začni objevovat