{ KAPITOLA 35 }

12 5 3
                                    

Kazutora

15. Října 2005

14:47

Netrvalo dlouho, než h/c dívka otevřela dveře. Zmateně se na mě podívala, a pak se zeptala: "Ahoj... Co potřebuješ?" Na jejím tónů hlasu nebylo nic divného, zněla úplně stejně, jako pokaždé, co jsme spolu mluvili. "Je mamka doma? Můžu dál?" Naléhal jsem na ni a ona kývla. Dovolila mi, abych vešel dovnitř domu. "Mamka je ještě v práci, dneska tam bude asi do pěti. Ale o bratrovi nic nevím-" Nenechal jsem ji domluvit. "Ten ještě nepřijde." Jakmile jsem to řekl, zvedla obočí.

"Všechno v pohodě? Zníš nějak vynervovaně." Zato ona zněla až moc klidně. Chvíli jsem nevěděl, jak začít, ale pak jsem se konečně rozhodl. "Dneska jsem mluvil s Hanmou... Říkal, že když jste spolu na ulici mluvili, tak jsi mu řekla, že mě neznáš." Y/n ani trochu neznervózněla, nebo to jen nedala najevo. "Já a Hanma? Kdy my dva bychom spolu mluvili. A proč bych mu něco takového říkala?" Teď určitě lhala. To, co říkal Hanma, byla pravda. Nasvědčovalo tomu i to, že se mě snažil Takemichi zastavit. "Lžeš." Řekl jsem jí narovinu a zakroutil hlavou. "Kazutoro, proč bych lhala?" Zeptala se nevině. Její otázka mě naštvala víc, než bych čekal. "Protože mi lžeš úplně celou dobu!" Zařval jsem najednou. Y/n udělala malý krok dozadu.

"Jak ti lžu?"

"Jsi v Tomanu." Jakmile jsem to řekl, na jejím obličeji se cosi změnilo. Byla zaražená, ale nic neříkala. "Jsi v Tomanu. Tenkrát jsi se mnou chtěla dělat ten projekt jen proto, že jsi že mě chtěla tahat nějaký informace, ne? Abys to pak řekla Mikeymu. Že jo?" Vyptával jsem se, zase jsem měl dost práce se zadržováním mých slzl. Takže to fakt takhle bylo?

Y/n

Dívala jsem se na zoufale vypadajícího kluka předemnou, mluvil rychle a jeho hlas byl rozklepaný. A já nevěděla, jestli se z toho mám zkusit vylhat, nebo mu říct pravdu... Stejně už věděl, že jsem v Tomanu. Ještě víc bych ho naštvala, kdybych se to snažila popřít. "Promiň." Bylo jediné, na co jsem se v tu chvíli zmohla. Byla jsem ubohá, naprosto ubohá. Můj kamarád tu předemnou stál, div nebrečel, a já místo toho, abych mu vysvětlila, jak to celé bylo, jsem se prostě omluvila, ještě takhle debilně.

"Jo? Tak promiň? Nic víc k tomu neřekneš? Celou dobu mi prostě lžeš do ksichtu, děláš ze mě debila. Ten projekt jsi se mnou chtěla dělat jen proto, že jsi chtěla ty informace ohledně Valhally, co?" Ne, byla jsem zvědavá, koho jsi zabil a proč. "Byla jsi na mě milá jen proto, že se ti to zrovna hodilo." Ne, bylo mi tě líto.

Proč jsem nic z toho neřekla? Já nevím. Prostě jsem jen mlčela a koukala na to, jak mu po tváři začala stékat první slza. "Nebreč, prosím." Řekla jsem, jenže to už těch slz bylo víc a víc. "Víš co, drž už hubu. Nemluv. Nelez mi na oči." Řekl a zamířil zpět ke dveřím, ale před tím, než odešel, tak jsem mu řekla: "Fakt jsem se s tebou chtěla bavit." Ale na to nijak nereagoval. Zabouchl za sebou dveře a v celém domě nastalo ticho. V mojí hlavě ale ne.

Proklínala jsem sama sebe. Měsíc a půl jsem lhala jak Mikeymu, tak Kazutorovi a obhajovala se tím, že to 'dělám pro jejich dobro'. Jejich dobro, to určitě. Dělala jsem to pro sebe.

Už vím co tím Matthew myslel, když mi říkal: "Zvědavost zabila kočku,      Y/n."

Napáchala jsem víc škody, než užitku. Táta by na mě nebyl pyšný. Nikdo by na mě nebyl pyšný.
_

_____________________________________

Y/n už konečně dostala reality check✅✅✅

Do konce zbývá už jen pět kapitol🌞

‼️‼️‼️
‼️‼️‼️

ANYWAY
‼️BSD ch177 SPOILER‼️

JE TO TANIZAKIHO SCHOPNOST🕯️JE TO TANIZAKIHO SCHOPNOST🕯️JE TO TANIZAKIHO SCHOPNOST🕯️JE TO TANIZAKIHO SCHOPNOST🕯️JE TO TANIZAKIHO SCHOPNOST🕯️JE TO TANIZAKIHO SCHOPNOST🕯️JE TO TANIZAKIHO SCHOPNOST🕯️JE TO TANIZAKIHO SCHOPNOST🕯️JE TO TANIZAKIH...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

JE TO TANIZAKIHO SCHOPNOST🕯️JE TO TANIZAKIHO SCHOPNOST🕯️
JE TO TANIZAKIHO SCHOPNOST🕯️
JE TO TANIZAKIHO SCHOPNOST🕯️
JE TO TANIZAKIHO SCHOPNOST🕯️
JE TO TANIZAKIHO SCHOPNOST🕯️
JE TO TANIZAKIHO SCHOPNOST🕯️
JE TO TANIZAKIHO SCHOPNOST🕯️
JE TO TANIZAKIHO SCHOPNOST🕯️
JE TO TANIZAKIHO SCHOPNOST🕯️
JE TO TANIZAKIHO SCHOPNOST🕯️
JE TO TANIZAKIHO SCHOPNOST🕯️
JE TO TANIZAKIHO SCHOPNOST🕯️
KUNIKIDA NEMŮŽE UMŘÍT KURVA

Zabiju se

Anyway, už je to asi rok od téhle kapitoly, kvůli které jsem se podívala na BSD🌞🌞🌞

Double trouble// Tokyo revengers x reader Kde žijí příběhy. Začni objevovat