{ KAPITOLA 32 }

7 4 0
                                    

Kazutora

2. Října 2005

15:09

"Ani nevím kdo to je. Nikdy jsem ho neviděla, nebyl to můj příbuzný." Řekla Y/n. "Takže je mi to upřímně jedno." Jakmile to řekla se pousmála. Chvíli jsem na ni koukal jak tele na nové vrata. Myslela to vážně? Určitě. Neměla důvod mi lhát.

Její úsměv jsem jí opětoval, ale moc dlouho mi nevydržel, protože jsem se snažil marně zadržovat slzy. "Pojď sem." Řekla mi, nemusel jsem nad tím vůbec přemýšlet a prostě jsem ji objal, tentokrát jsem si dával pozor na to, abych ji nemačkal, tak jako minule, na moje narozeniny. Y/n své ruce obmotala kolem mě. "Nebul. Je to v pohodě." Řekla mi.

"Mám tě rád, Y/n." Řekl jsem bez jakéhokoliv rozmýšlení, ale nelitoval jsem toho, že jsem to řekl. Prostě jsem čekal, co řekne ona.

"Já tebe též. Jseš dobrej kámoš."

Takhle jsem to ale nemyslel.

Y/n

Když to řekl, okamžitě jsem věděla, jak odpovědět. Samozřejmě, Katutoru jsem měla ráda, ale né tak, jak on to myslel zrovna teď. Takhle jsem měla ráda Mikeyho. Katutoru jsem měla ráda... Proč? Byl to fajn kámoš, ale to byl Matthew, ale stejně jsem k němu necítila to, co ke Kazutorovi. Takže proč jsem měla Katutoru ráda?

Sama jsem to nechápala. Hlavní pro mě bylo, že když na něj budu milá, tak mi řekne cokoliv, co budu chtít. Cokoliv o Valhalle, cokoliv o Kisakim.

A já to pak budu moct říct Mikeymu. A Bajimu.

______________________________________

Trochu kratší kapitola, taková druhá čas té předchozí 🐍

Double trouble// Tokyo revengers x reader Kde žijí příběhy. Začni objevovat