Y/n
20. Července
Z poklidného sledování televize mě vyrušilo zvonění telefonu. Povzdechla jsem si a pro telefon jsem se natáhla. Volalo mi neznámé číslo, a tak jsem se to rozhodla ignorovat.
Jenže po zhruba minutě nepřetržitého vyzvánění se to už nedalo vydržet. Zvedla jsem to a telefon si přiložila k uchu.
"Haló?"
"Y/n?"
Ozval se povědomý hlas a já zvedla obočí.
"Jo."
"Y/n. Tady Mitsuya. Jsi doma?"
"Jo, jsem. Proč?"
"Hele, asi za pět minut pro tebe dojedu. Vem si uniformu. Všechno ti vysvětlím pak."
Řekl a telefon položil. Já se zmateně podívala na telefon a zvedla se z gauče. Vyšla jsem po schodech do druhého patra a zamířila rovnou do svého pokoje. Oblékla jsem si na sebe uniformu a zass se vrátila dolů. Nestihla jsem si ani sednout na gauč, protože se ozvalo klepání na dveře.
Přišla jsem k nim a otevřela je. Za dveřmi stál Mitsuya, taky na sobě měl uniformu. Před našim domem byla zaparkována jeho motorka.
"Co se stalo?" Zeptala jsem se, jenže se mi odpovědi zatím nedostalo. "Nasedni si. Všechno ti vysvětlím cestou."
Řekl a rozešel se k jeho motorce. Zvedla jsem obočí, vyšla ven z domu a zavřela za sebou dveře. Přešla jsem k němu a sedla si za něj.
Ještě předtím než nastartoval mi ale podal jeho helmu. Tu jsem si hned nasadila.
"Něčeho se drž." Řekl najednou. Já se zmateně koukala po něčem, čeho bych se mohla chytit. Po pár vteřinách jsem to ale vzdala a prostě se chytila kolem jeho pasu. On pak nastartoval a rozjel se.
"Řekneš mi teda co se děje?" Zeptala jsem se a čekala na odpověď.
"Lidi z gangu, co Mikeyho pobodali, nechali Drakenovi před dveřma papír. Chcou, abychom byli ve čtyři na jednom parkovišti." Řekl a já se zarazila.
"Co?"
"Prostě se chcou porvat."
"Ale vždyť Mikey-"
"Jo. To je ten důvod. Toman teď nemá velitele. Takže tak nějaky předpokládají, že Toman prohraje."
"A co to je za gang?"
"Namikawa-kai. Mikey o nich na jednom setkání mluvil."
Jakmile to řekl jsem si vzpomněla. Vážně o někom takovém mluvil.
"A Takemichi? Ví o tom?"
"Jo. Jel pro něj Draken."
Nevěděla jsem, jestli si bát víc o sebe nebo o Takemichiho. Co tam vlastně budu dělat? Kolik jich tam bude? Co když zase někoho pobodají?
ČTEŠ
Double trouble// Tokyo revengers x reader
FanficJe zajímavé, jak jeden člověk dokáže změnit všechno. Takemichi Hanagaki se domů vrací pokaždé s mnoha zraněními. Jeho sestra se o něj pokaždé postará, ale nikdy se jí nepovedlo zjistit, kde je bere. Pak se ho jednoho dne rozhodla sledovat. Pravdu s...