Y/n
14. Července 2005
20:41
Seděla jsem na lavičce před obchodním domem, společně s mými dvěma kamarády. Matthew a Emiko. Po nějaké té době jsem s nimi konečně někde byla. Sice už je celkem tma... A my tři sedíme na lavičce jak trosky. Ale počítá se to. Ne?
"Dochází nám témata."
"To je blbý."
"Tak o čem chceme mluvit teď? Byly jsme v obchoďáku, na jídlo a teď tady jen sedíme. Už nějakou tu dobu." Zastěžoval si Matthew.
"No... Třeba o tom, že Y/n už zase usíná?" Zasmála se Emiko a mě to hned probralo. Prohrábla si své hnědé kudrnaté vlasy a ušklíbla se. "Neusínám. Jen jsem nad něčím přemýšlela." Řekla jsem a ona zakroutila hlavou.
"A nad čím přesně? Proč si dnes tak unavená? Co si v noci dělala?" Pokračovala Emiko. Netrvalo dlouho než se k ní přidal i Matthew. "Taky by mě to zajímalo."
"Koukala jsem na filmy." Zalhala jsem a doufala, že se s touhle odpovědí spokojí. Jenže to by nebyli Emiko a Matthew. Matthew se ušklíbl. "Definitivně."
"No tak Y/n. Nelži nám. Našla sis snad někoho, s kým jsi ztrávila celou noc? Hm?" Zasmála se. Připadala jsem si, jako by mě jeho zelené oči propichovali. To stejné platilo pro modré oči mého blonďatého kamaráda.
"Hele. Já s nikým nespala. Jen jsem prostě byla s kamarádama. Dlouho do noci. A vztávala jsem brzo."
"A kdo jsou ti kamarádi?"
"Uh... Mikey. A tak."
"Dobře. Kdo přesně jsou Mikey a tak? Je to takový ten malý blonďák?" Jakmile to Matthew dořekl, jsem se zarazila. "Jak to, že o něm víš?" Zeptala jsem se a oni se oba zasmáli. "Několikrát jsme vás spolu viděli. Prostě nás zajímá, kdo to je." Řekla Emiko.
Chvíli jsem váhala, jestli jim říct celou pravdu, nebo jim trochu zalhat. Ti dva jsou moji kamarádi. Od jakživa. Takže bych jim to mohla říct.
"Je to těžký vysvětlit, ale-"
"Makej." Ozval se Matthew.
"No. Řekněme, že se můj bratr nějakým způsobem připojil do gangu a já ho tam nechtěla nechat samotného."
Matthew zvedl obočí. Emiko na mě nechápavě hleděla. "Fakt?" Zeptala se Emiko. "Jo. Kdyby se nepřidal Takemichi, nepřidala bych se ani já. Prostě jsem se o něj bála." Vysvětlila jsem. "A to jsi jako včera byla někde s lidma z toho gangu? Co je to vlastně za gang?" Zeptala se Emiko.
"Není to nic vážnýho. Prostě jen banda děcek. A jo. Byla. Včera úplně poprvé."
"A jaký to bylo?" Zeptal se Matthew.
"No. Bylo to zajímavý."
*Flashback*
ČTEŠ
Double trouble// Tokyo revengers x reader
FanficJe zajímavé, jak jeden člověk dokáže změnit všechno. Takemichi Hanagaki se domů vrací pokaždé s mnoha zraněními. Jeho sestra se o něj pokaždé postará, ale nikdy se jí nepovedlo zjistit, kde je bere. Pak se ho jednoho dne rozhodla sledovat. Pravdu s...