{ KAPITOLA 12 }

25 7 5
                                    

Mikey

14. Července 2005

22:13

Zase jsem s Drakenem šel po ulicích města. Ulice byly celkem prázdné, jen jsme občas narazili na pár pobudů. V oknech některých domů se ještě svítilo.

"Myslíš, že už někdo přišel na to, kdo vede Namikawa-kai?"

"Už se ptáš tak po páté, Mikey. Kdyby to někdo věděl, tak by nám to určitě řekli." Povzdechl si Draken a pokračoval v chůzi. Já šel vedle něj.

"A co Moebius?"

"O těch nic moc nevím. Nedělaj až takovej bordel, jak Namikawa-kai."

Kývl jsem. Ještě nějakou dobu jsme bezcílně chodili po ulicích, dokud jsme se nezastavili u nějakého krámu. Koupili jsme si pití a sedli si na schody, kousek od něj. "Je to nepříjemný."

"Jasně, že to bude nepříjemný. Ty schody jsou prostě tvrdé. Pokud se ti nelíbí, jdi si sednout na trávu."

"Já nemluvím o těch schodech."

"Tak o čem?"

"O tom, že prostě nic nevíme. Jediné co víme je, že mají asi bílé uniformy. Jejich velitel může být kdokoliv. Nikdo neví, na koho si dávat pozor. Bude nebezpečné chodit v našich uniformách ven." Začal jsem mluvit a Draken jen přikyvoval.

"Hm... Teď tím narážíš hlavně na Y/n a Takemichiho, ne?"

"Hlavně na Y/n."

Odpověděl jsem mu a on zase kývl. Ještě chvíli jsme si jen tak povídali. To ticho kolem bylo svým způsobem uklidňující, ale zároveň i děsivé. Náhle jsem za námi uslyšel kroky. Otočil jsem se a uviděl nějakého zrzavého chlápka s dlouhými vlasy a s cigaretou v pravé ruce. Mě a Drakena obešel a vypadalo to, že nám nebude věnovat pozornost.

Ale před tím než odešel se na nás otočil a zvedl obočí. Pak pokračoval ve své cestě. "Co to bylo za úchyla?"

"Radši to ani nechci vědět."

Nechtěl jsem nad tím moc přemýšlet. Přece jen nám nic nedělal. Ale i tak vypadal dost... Znepokojivě. Ne děsivě, nebo podezřele. Prostě znepokojivě.

Už se blížilo k jedenácté. Já a Draken už jsme mířili domů.

Když jsme tak šli po ulicích Shibuye jsem si všiml trojice lidí, kteří šli na chodníku, na druhé straně cesty. Dvě holky a jeden kluk.

Bez pochyby to byla Y/n. Bohužel si mě ale nevšimla. Věnovala pozornost svým dvěma kamarádům. Ale já si přál, aby věnovala pozornost i mně.

______________________________________

Kratší kapitola :(

Čím dál víc si uvědomuju, že tahle fanfikce bude dlouhá jak prase💀

Anyway takhle teď vypadají moje poznámky💀 (mám toho v plánu víc, než jsem actually dopsala)

Anyway, Mitsuya x reader a Kazutora x reader mám naplánované na léto :D

A uavžuju o tom, že bych si do dubna dala takovou pauzu (kvůli přijímačkám), ale ještě to nevím jistě.

/jk I love Pelle sm

Double trouble// Tokyo revengers x reader Kde žijí příběhy. Začni objevovat