Y/n
20. Září 2005
15:23
Pocit viny jsem nejspíš necítila proto, že jsem si své jednání vůči dvěma osobám jednoduše odůvodnila.
Ano Mikey, sice se bavím s klukem, co ti zabil bratra, slavila jsem s ním jeho narozeniny a lhala jsem ti o tom, jak jsme spolu skončili ve dvojici na projekt. Není to až tak špatný Mikey, vždyť získávám informace o Valhalle, sice pomalu, ale ziskávám.
A Kazutoro ty si to neber zle, nikdy bych ti nelhala proto, abych ti ublížila. Lžu ti pro tvé dobro. Kdybych ti řekla pravdu, určitě by ti to ublížilo a rozhodně už by jsi se mnou, holkou z Tomanu, nechtěl mít nic společného.
Nedělám nic špatného. Mám vás oba ráda, lžu vám pro vaše dobro.
Takové odůvodnění mi dávali smysl. Kdybych to ale řekla někomu jinému, třeba tátovi, tak by s tím určitě nesouhlasil. Zakroutil by hlavou a s náznakem humoru v hlase by řekl: "Y/n vždyť ty víš, co jsem ti říkal, když jsi byla malá, lhát se přece nemá." A ještě by k tomu přihodil další hromadu rad. Ale na tom teď nezáleželo, já přece vím, co dělám.
Ale co už jsem nevěděla bylo, jak Kisaki mohl být tak nenápadný. Nepodařilo se mi zjistit nic, absolutně nic. Už jsem nakonec začala i přemýšlet, že nakonec nemá v plánu nic zlého, ale špatný pocit z něj mají i Baji a Takemichi, určitě i pár dalších lidí, a na tom už něco bude. Určitě se o něco snaží. A já si dala za úkol přijít na to. Stejný úkol si dal i Baji.
Když už je o něm řeč, zrovna jsem za ním mířila, domluvili jsme se, že se potkáme pod jedním mostem nedaleko jeho bytovky. Jo. POD mostem. Ne na mostě nebo u mostu. Baji prostě řekl pod mostem. Já se tam teď snažila dostat, musela jsem sejít takový malý kopeček, který byl ale dost prudký, a tak jsem si musela dávat pozor, abych nespadla. Naštěstí se mi to povedlo, dostala jsem se dolů a zašla pod ten most, celý byl posprejovaný, byly na něm jména, iniciály a i pár pěkných výtvorů, také spousta různých nadávek, některých primitivních, některých dost kreativních. Baji tam ale ještě nebyl, teda to bylo alespoň to, co jsem si myslela, najednou mě někdo zezadu chytil za rameno. Škubla jsem sebou a už se chystala neznámého praštit, ale nakonec to byl jen Baji. Jakože jsem ho neslyšela pricházet?
"Chodíš jak duch." Řekla jsem mu a on jen zvedl obočí. Na mou poznámku nic neříkal a rovnou se zeptal: "Zjistila jsi něco?"
"Velký kulový. Doslova. Nic, co by naznačovalo, že se o něco snaží." Odpověděla jsem frustrovaně a sedla si na zem, protož už mě nebavilo stát. Baji si sedl vedle mě. "Co ty?"
"Nápodobně. Ve Valhalle se o něm vůbec nemluví." Povzdechl jsem si. "Hele, a už jsem ti říkal o tom, jak jsem zaslechl Kisakiho mluvit s Mikeym?" Zeptal se z ničeho nic. Podívala jsem se na něj. "Ne."
"Pár dnů před tím, než se Kisaki připojil, tak jsem ho slyšel, jak mluví s Mikeym. Nabídl mu, že když se z něj stane nový kapitán třetí divize, tak pomůže dostat Paha z vězení." Vysvětlil mi. Neviděla jsem svůj výraz, ale musela jsem se tvářit extrémně kysele. "Víš, to jsi mi mohl říct úplně že začatku." Povzdechla jsem si.
"Myslíš, že se chce dostat nahoru?"
"Jako do vedení Tomanu?"
Prikývla jsem a rozhlédla jsem se kolem. "Jo. Aspoň takhle mi to připadá, teď cos mi řek o tom jejich rozhovoru. Třeba se snaží zbavit i Mikeyho, nebo Drakena."
"Jo, to by dávalo smysl." Řekl a kývl. Najednou mě ale něco napadlo. "Neříkal něco Kazutora?"
"Absolutně nic. Proč? Tobě snad jo?"
"Ne, taky o ničem takovém nemluví. Ale teď nedávno..." Na chvíli jsem zaváhala. "Sváděl na Mikeyho, že byl v pasťáku." Dokončila jsem větu. Baji vypadal, že ho to vůbec nepřekvapovalo. "A taky říkal, že Mikeyho zabije. Mikey zase říkal, že zabije Kazutoru. Je to tak už dlouho." Postěžoval si. "Snažím se je oba od toho nějak tak držet, protože Mikey má sílu i důvod na to, aby ho zabil."
"Jo. To vím."
"Hm. Ale nedovolím to, nechci, aby se dva moji nejlepší kamarádi pozabíjeli. Nějak to mezi nima prostě spravím."
"A jak to chceš prosimtě udělat?"
"Nevím. Ale já už to nějak zařídím." Jakmile to řekl, jsem se zasmála. "Tak to ti budu držet palce." Baji protočil oči v sloup. "Tak děkuju, no."
______________________________________
UŽ MAM PRÁZDNINY :3 A SAME JEDNIČKY
Tahle fanfice mě hrozně baví, ale vůbec nemám vymyšlený konec😟 Ale vím jak vytvořit character development Y/n💪 ten se jí bude hodit cuz ji začíná šplouchat na maják😛😛 ale nebojte já to zpravim💪
Pokud se vám kapitola líbila, nezapomeňte hlasovat<33
ČTEŠ
Double trouble// Tokyo revengers x reader
FanficJe zajímavé, jak jeden člověk dokáže změnit všechno. Takemichi Hanagaki se domů vrací pokaždé s mnoha zraněními. Jeho sestra se o něj pokaždé postará, ale nikdy se jí nepovedlo zjistit, kde je bere. Pak se ho jednoho dne rozhodla sledovat. Pravdu s...