A hely hatalmas volt... de sötét. Jól el volt rejtve az összes felhőkarcoló mögött. Olyan hely volt, ami egyedül volt, nem voltak szomszédok; csak sima sok fű
"Nézd meg bébi... ez az új otthonod" - mondta Tom mellettem, és megrántotta a derekam, hogy közelebb húzzon magához. Lenyeltem a száraz gombócot a torkomban, az új pokolomra gondolt. Néztem, ahogy a többiek, kivéve Riát, aki még mindig kórházban volt, a nagy kétemeletes házban halmozódnak fel. Néztem, ahogy a hely kívülről kivilágosodik.
„Gyere” – mosolygott Tom, és magával húzott.
Lehajtottam a fejem, mert az a férfi, akit megvetek, úgy viselkedett, mintha egy pár lennénk, mintha valóban kedvelném őt, ettől rosszul lettem, harcolni akartam vele, de az összes dráma vele és Riával, ami csak néhányan tartott. Órával ezelőtt megviselt, és úgy éreztem, készen állok az összeesésre. Lassan, időnként enyhén sodródva mentem tovább, miközben Tom keresztülhúzott a házon, felfelé egy nagy lépcsőn. Most neki dőltem, és hagytam, hogy a szemem kissé lesüllyedjen. "Fáradt csajszi?" Megkérdezte, hogy érzem a melegét, ahogy lenézett rám.
- Hagyj békén - nyögtem fel, mire halkan felkuncogott.
"Jaj, szegény Taylor baba túl fáradt a harchoz." Nevetett "Itt fogsz aludni" Kinyitott egy ajtót, és a szemeim a legcsodálatosabb szobára bukkantak, amit valaha láttam. Elég nagy volt egy hatalmas méretű ággyal és egy külön ajtóval, ami egy fürdőszobába vezetett, amit láttam, "Velem" Befejezte, és ekkor felpattantam.
Elhúzódtam tőle – Bassza meg veled alszom – köptem.
Tom hirtelen erősen megütött az arcomon, én pedig a padlóra estem, és a fejemet ütve néztem, ahogy minden elfeketedik.
Női vicsorgásra ébredtem, még mindig sötét volt, és meglepően jól éreztem magam, ahogy kinyitottam a szemem. Sötét árnyék állt az ajtóban, és gyorsan felhajoltam; rémült. Lenéztem, és láttam, hogy vastag, dús barna takaró borít, majd megláttam a félmeztelen Tom Kaulitzot, aki mellettem fekszik, karját az ölemben támasztva. Felsikoltottam és gyorsan lelöktem magamról a karját, majd feltápászkodtam az ágyból, még mindig úgy voltam felöltözve, hogy egy gondolat, ami a fejemben járt, kipipálható legyen
"Mi a fenét keresel itt?" Jött egy kis hang, ami tele volt gyűlölettel, Yumi volt az. Felnéztem rá, eléggé idegesítve a hangja miatt
"Miért érdekel" - vágtam vissza.
– Tom az enyém! – csattant rám, nem törődve azzal, hogy felébressze.
Nagyon bosszús voltam erre a hülye lányra, mert azt hittem, hogy valójában Tomot akarom, de mivel úgy tűnt, hogy ez a gyenge pontja, megpróbáltam felfedezni: "Tényleg… akkor miért dobott ki az út szélére és behúzni az ágyába? Valószínűleg itt kellene megállnom – mondtam egy gonosz vigyor terült szét az arcomon.
– Te kurva! Felsikoltott, mielőtt felém futott volna. Hallottam, ahogy Tom motyog, és a lepedők megmozdultak, ahogy felébredt. Yumi már a galléromnál fogva húzott a lábamra, ellöktem magamtól
"Ne érj hozzám" mondtam nagyon bosszúsan, hogy ennyire rángattak és dobáltak az elmúlt 24 órában
"Tom az enyém !" Megint felsikoltott.
"Vedd meg, én nem akarom, disznó, megalázó, hogy te magad akarod!" – köptem rá.
Megint értem ment, de megállt a szavainál: "Yumi!" – csattant fel Tom, miközben kikászálódott az ágyból
– Bajt okozol az új vendégemnek? – mondta halálosan csábító hangján. Kedvesen beszélt hozzá, az ajkát az állához szorította.
"Ő... megpróbál elvenni tőlem" - nyöszörgött.
ESTÁS LEYENDO
My Living Nightmare-Tom Kaulitz
FanficSziasztok!Elhoztam nektek a My Living Nightmare-nek a magyar fordítását,remélem fog tetszeni.❤