Anyu

686 23 1
                                    

Minden fekete, amíg ki nem nyitom a szemem. A szoba világos, a függönyök be vannak húzva és a nap olyan elegánsan süt be az ablakon, hogy a szoba belefullad a körülöttem lévő rózsaszín és lila színbe. Lenézek, a vágásom, eltűnt, és még egy heg sincs. Végighúzom az ujjaimat a csuklómon, és elcsodálkozom azon, milyen érzés, mintha soha nem szúrt volna ennyire mélyen Tom Kaulitz penge. Hirtelen összerándultam, Tom Kaulitz. Megragadtam a huzatokat, és ledobtam őket a testemről, mielőtt az ágy szélére ugrottam és az ajtóhoz sétáltam. Lassan elfordítottam a kilincset, és kinyitottam az ajtót, félve attól, hogy mit találok. Kinyitottam az ajtót, és egy nagy rétre bukkantam, a nap melegen sütött a fű között, és a rét melege lágyan megcsapott, mint egy angyal, aki körém fonja tollas szárnyait. Egy pillantást vetettem magam elé; Mentem, hogy előrelépjek, de megálltam, amikor meghallottam egy fiatal lány hangos, izgatott kiáltását: "Anya!"

Megfordultam, megriadva az édes kis hangtól. Közvetlenül előttem egy fiatal kislány futott egyenesen értem. Puha, világosvörös haja volt, ami a szélben himbálózott mögötte, ahogy olyan gyorsan futott felém, ahogy csak tudott. Ahogy közelebb ért, láttam kék szemeit, kéken csillogó szemeit, akár az óceánt egy forró napon, amikor a nap ragyogóan süt a vizein. A lány most felém szaladt, beleütközött a lábamba, és kis karjait köréjük fonta, hogy drága életet kapjon "Mami a hátad!" Sírt, könnyek szöktek a szemébe.

"Uh" Elakadtam a szavaktól. "Sajnálom édes, nem vagyok a mamád" - mondtam, miközben megpaskoltam a lány fejét.

"Ne játssz mami, nagyon hiányoztál, apu azt mondta, hogy elhagytál minket, hogy menjünk el egy különleges helyre, ahol egyszer találkoznánk" Szipogott egy kicsit "Apu azt mondta, hogy angyalokkal vagy, ezért átkozódott az angyalokra, mindennapi múmia, abban a reményben, hogy visszaadnak neked, és ez működött." Sírt, miközben olyan erősen kapaszkodott a lábamba.

A fejére tettem a kezem, álmodom? Csak amikor a kislány kinyitotta összeszorított, lehunyt szemét, és felnézett rám, a szívem nem állt meg. Úgy nézett ki, mint... pont úgy, mint... Tom.

"Nem!" - mondtam, majd levettem magamról a lányok karjait, és hátrébb léptem tőle. - Ez nem lehet - mondtam, miközben tovább léptem a lánytól. – Mama-mami? – mondta, miközben még mindig könnyek csorogtak le pufók, rózsaszín arcán.

"Te nem lehetsz...a mi...ugh" megráztam a fejem "Te nem lehetsz a mi...lányunk" mondtam,most mozdulatlanul álltam és bámultam a kislányt,mintha egy szörnyeteg lenne,könnyek. Folyni kezdett az arcomon.

Bámult rám, nagy kék szemei ​​csillogtak, ahogy néhány friss könnycsepp gördülni kezdett az arcán, és csak Tomot láttam, amikor ránéztem, és csak fájdalmat éreztem, amikor láttam, hogy sír. Egyenesen hozzá futottam, a könnyeimet törölgetve, miközben érte merültem, meg akartam fogni a kezeimmel, a karjaimban tartani, de már elment.

Valahol ismerős voltam most; Az út közepén álltam, és néztem, ahogy az autók száguldanak úgy, hogy egyetlen pillantást sem vetettem rám. Valami hirtelen megakadt a szememben, és a duda ismétlődő hangja zúgott a fejemben. Megfordultam, és elborzadva ziháltam attól, amit látok. Tom kocsija felborult, a kocsi eleje nagyjából az útba borult. A becsapódás felé rohantam "Tom!" Kiáltottam: "Tom!" Megkerültem a másik sofőr autóját, és Tom kocsijának vezetőülésébe mentem. Leültem a földre és benéztem. Ott lógott fejjel lefelé az ülésén, csak feküdt ott csendben.

– Tom! Kiáltottam, hogy elérjem, de a helyemen ragadtam: "Tom!" Megint elmentem üvölteni a nevét, de nem jött ki semmi.

Hirtelen Tom megmozdult az ülésen, szemei ​​kinyíltak, és kissé megkeveredett az ülésen. "Tom!" Megpróbáltam sikítani, de a szám elnémult. Tom motyogta "Taylor"-t, és balra fordult, hirtelen megmerevedve az ülésen. "Taylor!" Egész létezésével sikoltott.

Ekkor láttam, hogy ő, én, fejjel lefelé lógunk, a biztonsági öv belemélyedt a testembe, az egyetlen dolog, ami feltartott. A hajam az arcom köré hullott, és vér csorgott az ajkaimról. Valahányszor leesett egy csepp vér, egy kis koppanást hallhat, amint a törött üvegnek ütközött. Küzdött a biztonsági öv ellen, és minden tőle telhetőt megtett, hogy kikapcsolja, miközben hozzám ért. A csat végül kioldódott, és a padlóra esett, és a fejét a törött szélvédőbe csapta. Felnyögött, és lassan felállt, tekintetét visszafordítva rám. Mind a négyen mozdulatlanul maradtam, és most csak figyeltem, és már nem töltött el az a vágy, hogy harcoljak ezzel az ismeretlen hatalommal, amely megkötözve tart. Tom odakúszott hozzám, és az arcomhoz emelte a kezét. "Taylor" Mondta, vagy mondjam, sírt.

Könnyek folytak le az arcán, valahogy átmentem a kocsi másik oldalára, és közelről láttam az egészet. Tom kétségbeesetten nyúlt a biztonsági övemért, és kioldotta, megvédve a testem az üvegtől, hagyva, hogy ráesjek.

"Taylor!" – mondta Tom pánikszerűen, miközben kikefélte a hajam az arcomból. Kicsúszott alólam a kocsiból, majd kirángatott a kocsiból. A karjaiba csapott, és sántikálni kezdett a baleset helyszínéről. Hirtelen térdre rogyott, és a karjaiban tartott. Lerakott a földre, és a számhoz emelte a fülét. „Ó, Taylor isten” – mondta kétségbeesetten, tenyerét a mellkasomra nyomva, és megpróbált újraéleszteni.

Ujjait a számhoz tette, hogy szétnyissák az ajkaimat. Ajkait az enyémre helyezte, és belém fújta a levegőt. Visszahúzódott, a vérem most az ajkára kent. Továbbra is próbált feléleszteni "Taylor kérlek!" Tom felsikoltott: "Kérem!" "Kérem!"

Felsikoltott, hangja a fejembe fújt, és olyan tisztán, olyan hangosan tört ki. Megint elmentem, a fejem felfelé ugrott, és a könnyeim lassan gördültek le az arcomon. Visszatértem a réten.

– Itt volt apa, itt volt a mama! Az a kis hang az övé volt. Felnéztem, és láttam, ahogy feláll, lehajtott fejjel, és a kezét az arcához szorítva törülgette a könnyeit

"Már mondtam neked, Ella, anyu elment, és nem jön vissza." Mondta neki, és felállt. lábbal távolabb bámulva törékeny kis testét.

Hirtelen feldühödtem rá, egyáltalán nem vigasztalta, haragudott rá "Apa-apa ijesztő hangon" nyöszörögte Ella, miközben tovább törölgette a könnyeit.

Tom hirtelen lehuppant a fűre "Sajnálom, kicsim" mondta Tom, a bánat tiszta hangon, ezt a hangot használta velem egyszer "tudod, mennyire hiányzik a mama" - mondta lehajtott fejjel.

– Nekem is hiányzik a mama! – csattant fel Tomra, egyértelműen az én hozzáállásom volt. Tom felnézett rá, most épp úgy nézett ki, mint én, ez a tekintet a szemében, ahogy lenézett Tomra, én Tomra néztem, ahogy ő volt az idő nagy részében, legtöbbször Tom mellett voltam, és őt bámultam. pont olyannak, amilyen most volt, és láttam, mennyire megszakadt a szíve, hogy bennem látott bennem. "Gyere ide szivem!" – mondta Tom, miközben kinyitotta a karját.

Ella azonnal az apukájához rohant, a karjaiba csapódott és a nyaka köré fonta a karját "Annyira hiányzik anyu apuci, kérlek hozd vissza" - sírt Ella az apja nyakába.

Tom arcán egy kis könnycsepp csúszott le: "Tudod, hogy megcsinálnám,de anyu... a mennybe ment, és mindennap velünk van, most egy angyal"

Ella visszavágott az apjától – De azt mondtad, hogy az angyallal van – mondta Ella, miközben letörölt egy könnycseppet.

"Ő az angyalokkal van, ő is közéjük tartozik" - mondta mosolyogva arra a gyönyörű alkotásra, amit ő és én készítettünk.

Ella hirtelen zihált. – De én átkoztam az angyalokat – mondta Ella.

– Miért tennél ilyet? – mondta Tom, és a kislánya kék szemébe nézett.

"Mert elvitték tőlünk a mamát" - mondta, és ismét sírni könyörög.

Tom fájdalmasan felsóhajtott, és hüvelykujjával végigdörzsölte lányai kis szomorú arcát, eltávolítva a könnyet, amely legördült az arcán. "A mama elment, kicsim, örökre"

❕Pár óra és jön a következő rész,addig jó olvasást nektek📖❕

My Living Nightmare-Tom KaulitzWhere stories live. Discover now