E

650 27 3
                                    

– Hol van Tom? – kiáltott rám Morgan, és megpróbált átbeszélni a tömeget.

– Nem tudom – mondtam vállat vonva – és nem érdekel.

Morgan a homlokát ráncolta: "Nem kell morcosnak lenni"

– Nem voltam – mondtam vissza, és most összefontam a kezeimet, mert a hideg szellő végigszáguldott a széles sikátoron. Morgan megragadta a vállamat és lehajolt a magasságába.

"Épp most láttam, hogy elmegy valami csajjal, és ha azt hiszem, ki az, akkor van egy kis versenyed" Morgan kuncogott egy kicsit.

Összeráncoltam a szemöldökömet rá: "Nincs verseny, Morgan, nem érdekel Tom, és hogy kivel alszik."

"Nem mondtam semmit arról, hogy együtt alszanak" - mondta Morgan vállrándítással.

"Oké, igazad van, biztosan basszák egymást, látnod kellett volna őket legutóbb, amikor a közelben volt, olyan volt, mint a pornó a nappalidban, de nem a tévében" - mondta Morgan kissé zavartan. "Bárcsk néha én lennék az ő, ő is szexelhet Tommal, olyan tónusos és lebarnult volt, és istenem, ahogy szorosan megfogta és megfogta. Majd durván – nyomtam a kezem Morgan szájára.

– Ó, istenem, nem kell tudnom – mondtam, miközben a szememet forgattam az éretlenségén.

Morgan felkuncogott: "Sajnálom, akkor a saját világomba mentem, de igen, csak arra gondoltam, hogy tudatnom kell veled, mi történik a lépcsőn." Csak felsóhajtottam, hogy Lauren lökdösött, és a leheletét is megütötte az alkohol.

"Úristen, Taylor, ezt ki kell próbálnod, olyan jó ez a szar" - mondta Lauren, miközben felém nyújtotta a kezét.

Kinyitottam a kezem, és ő egy kis tablettát ejtett a kezemre "Ó, nem" felnevettem "Semmiképpen nem szedek olyan tablettát, amiről semmit sem tudok, főleg ha olyan leszek, mint te."

Lauren összeráncolta a homlokát, és meglökött, miközben még mindig a karomhoz tapadt. "Gyerünk, szórakozz egy kicsit a változatosság kedvéért!"

- Jól szórakozom – tiltakoztam, mire Lauren és Morgan nevettek rajtam. Összeráncoltam a szemöldökömet

„Rendben” – mondtam bosszúsan, mielőtt a nyelvemre tettem a tablettát, és megragadtam a vodkás üveget Lauren kezéből, hogy lemossam a tablettát. Mindkettő erősen megütött, és nagyon hirtelen egy kicsit megbotlottam, mielőtt egyenesen felálltam, és felkuncogtam Lauren ostoba arckifejezésén. Fogalmam sincs, mennyi idő telt el, elvesztettem az időt, amikor befejeztem azt az üveg vodkát Laurennel és Morgannel.

"Gyerünk, kicsim, próbálj meg ébren maradni" - mondta Bill, miközben megragadta a karjaimat, és a vállára tette.

Billel együtt nevettem, miközben körbe-körbe járkált a kemény versenyzők tömegében.

„Bill, nem vagyok jó táncos, még ha józan vagyok” – kuncogtam, mielőtt lökést adtam neki. Elengedtem Billt, és megfordultam, hogy megpróbáljam megtalálni Laurent és Morgant, megláttam őket és elkezdtem feléjük futni, közel voltam ahhoz a ponthoz, hogy láthatnak, de hirtelen visszarántottam. Döbbenten fordultam meg, és egyenesen Bill ajkának csapódtam. Szinte olyan volt, mintha meg sem csókoltam volna, az ajka meleg volt, rum ízű, a nyelve pedig segített a keserű italt a szám körül fröcskölni.

Kicsit nyikorogtam, mire Bill megragadta a derekam, és a karcsú testéhez húzott, amitől én is kuncogtam, és löktem le rólam "Bill, gyerünk, titkon kell mennem, ne csókolj meg" - mondtam, mielőtt elindultam. ismét a lányok felé.

– Istenem, Bill csak megcsókolt! Morgan felsikoltott izgatottan: "Még nem csókolt meg, általában a saját kedvencéhez ragaszkodik"

Megvontam a vállam "Kit érdekel, de lányok, van egy tervem, titokban kell mennünk"

My Living Nightmare-Tom KaulitzWhere stories live. Discover now