Kíváncsi vagyok, tudja-e már, hogy elmentem. Kíváncsi vagyok, beül-e most a kocsijába, és készen áll arra, hogy lerohanjon. Fogalmam sincs hol vagyok, zsúfolt, de nem tudom mit tegyek, kérjek útba igazitást egy idegentől a legközelebbi rendőrőrsre? Menjek be egy boltba? Vagy csak sétáljak tovább? Valahányszor úgy tűnik, hogy idegenekkel beszélek, megölik őket, szóval a séta egyelőre jól hangzik. Felvettem a kabátom, és keresztbe fontam a karomat, hogy melegen tartsam magam, ahogy a hűvös szellő elfújta az arcomat. Valahányszor csikorgó kerekek hangját hallottam, vagy egy száguldó autó közeledik felém, megrémültem, és azt hittem, Tom az, aki készen áll arra, hogy ezúttal végleg megöljön, ez lesz az utolsó csepp a pohárban, de nem érdekel. Inkább meghalok, mint hogy hagyjam, hogy úgy játszadozzon velem, ahogyan ő, miért nem erőszakolt meg még, nem tudom, de az biztos, hogy nem maradok itt, hogy megtudjam. A kerekek csikorgó hangja hallatszott elölről, és megdermedtem, megrémültem, ahogy a sima, fekete autó lefelé haladt az úton. Abbahagytam a lélegzetem, miközben arra vártam, hogy lássam, hogy Tom lélegzik, miközben arra vártam, hogy lássam Tomot a kocsiban, és dühösnek látszott. Az autó közelebb ért, és néhány fiatal fiú kilógott az ablakon, sikoltozva, és javaslatokat tettek nekünk, sétálóknak, és nagy megkönnyebbülést vettem, mielőtt folytattam volna a sétát. Nem sok telt el, míg szembetalálkoztam egy rendőrőrssel, és elkezdtem felé futni, és remény ragyogott a szememben. A szemem ragyogott, ahogy a könnyeim hatására az utcai lámpák lecsaptak róluk. Berontottam a nyüzsgő rendőrőrs ajtaján és belsejébe. Megkönnyebbülten felsóhajtottam, és hagytam, hogy kicsorduljanak a könnyeim. A földre rogytam, és nem telt el sok idő, míg néhány rendőr odajött mellém, és felemeltek a lábamra, és átvittek egy székre. Nem tudtam abbahagyni a sírást, annyira boldog voltam, hogy szabad vagyok, hogy végre távol lehetek Tomtól, biztonságban lehetek. A rendőrök beszéltek hozzám, megkérdezték, hogy hívnak, mi történt, ki ütött meg, de nem tudtam válaszolni, annyira megkönnyebbültem, hogy nem tudok beszélni.
Eltelt 2 óra, és végre megnyugodtam, most a székemben ülve egy forró kávét kortyolgattam. A rendőr, aki felkapott, és a székhez vitt, amelyen összekuporodtam, mellettem volt, és a kezében lévő jegyzettömböt tartva türelmesen várta, hogy készen álljak beszélni.
"Most kérem, asszonyom, csak a neved"
Haboztam egy kicsit "Taylor, Taylor" Nem tudtam befejezni, amit mondani akartam, bármennyire is akartam, egyszerűen nem tudtam.
A férfi felsóhajtott, és újra becsukta a jegyzettömbjét, ami a kudarc jele volt: "Rendben van, aki valaha ezt tette veled, azt rács mögé zárjuk" - mondta meleg mosollyal, mielőtt felállt és az íróasztalhoz sétált. A jegyzettömbjét a hátsó zsebébe tolva.
Felsóhajtottam, istenem, remélem. Csendben ültem a székemben, kortyolgattam a már meleg kávémat, és néztem, ahogy az emberek ki-be jönnek. Fáradt voltam, de túl fáradt ahhoz, hogy aludjak. Minél később lett, annál forgalmasabb lett a hely, és annál inkább feledésbe merültem, de nem bántam, jobban szerettem, ha nem idegesített a rendőrség minden kérdése. Fejemet a szék támlájának támasztottam, és néztem, amint egy nő dulakodni kezd, aminek következtében három rendőr lerángatta és kivitte, hogy egy cellába zárják. A padlót bámultam, és próbáltam senkit nem provokálni azon a helyen, hogy megdöbbentett a hang, ami a fejemben visszhangzott.
"Hé bébi" Az arcom elfehéredett, csak a hangjától megfagyott a vérem. Habozva felemeltem a fejem, féltem, ha nem őt képzelem el. Egyszer szemeim a magas, széles teste közé feküdtek, majd a sötét, végtelen szemébe talpra ugrottam, és elkezdtem rázni a fejem. "Ó igen" mondta Tom, miközben lassan elindult felém. "Tényleg azt hitted, hogy megúszhatsz engem – mondta Tom, és gonosz, rekedtes hangja gúnyolódott engem.
CITEȘTI
My Living Nightmare-Tom Kaulitz
FanfictionSziasztok!Elhoztam nektek a My Living Nightmare-nek a magyar fordítását,remélem fog tetszeni.❤