1:30
– Az ellenszert, megtaláltam! – kiáltott fel Tom, és a többiekhez rohant egy kis üveggel a kezében, valamint a már halott barátjától kapott papírokkal. A papírok minden információt tartalmaztak a méregről, valamint az ellenszert: "Biztos vagy benne?" – mondta Bill, miközben Tomért futott.
– Igen, lásd – mondta Tom, miközben az oldalra mutatott
– „A 76354 ellenszer, ez az igazi” Tom és Bill futva jött felém, ahogy az íróasztalon feküdtem, és a lábaim már nem remegtek, mert úgy tűnt, kihaltak. "Me-meg találtad"-Mosolyogtam.„Természetesen tettem” – mondta Tom, miközben mellém állt, és lenézett sápadt testemre. „Soha ne kételkedj bennem bébi” – mondta egy hamiskás mosollyal, ez volt az egyik olyan mosoly, amit az emberek akkoriban mosolyogtak, amikor még nem voltak 100% biztos, hogy amikor úgy érezték, hogy a dolgok nagy valószínűséggel nem úgy alakulnak, ahogy szeretnék, akkor meghalok.
A rettegés érzése kerített hatalmába, és láttam, hogy Tom látja, hogy "Mi a baj? Fáj?"
- Nem hiszem, hogy sikerül - mondtam, mire Tom arca teljesen megváltozott.
"Tom, már nem érzek semmit, csak a vállamtól felfelé... érzem a hideget."
"Az isten szerelmére, Taylor, ne légy olyan drámai" - mondta Tom, és igyekezett nem hagyni, hogy az érzelmei a legjobbat kihozzák belőle. Tom egy asztalnál csoszogott, mielőtt felém fordult egy tűvel a kezében.
"Nem" felkiáltottam: "Ne tűt nem kérek, utálom a tűket" - mondtam, és szinte könnyek gyűltek össze.
- Sajnálom Taylor, de be kell adnom az ellenszert – hallottam a fájdalmat a hangjában, az utolsó dolog, amit most tenni akart, az volt, hogy fájdalmat okozzon nekem.
Bólintottam, és rájöttem, hogy ebben a helyzetben érettnek kell lennem. Tom elkezdte törölgetni a bőrömet, én pedig a tűt bámultam; rémülten – Kinyomnám a szart a karodból, ha kell most azonnal – mondtam enyhe kuncogással. Tom halványan rám mosolygott, és megfogta a csuklómat, mielőtt a tűt olyan óvatosan a bőrömbe csúsztatta, ahogy csak tudta. Összerándultam, és lehunytam a szemem.
"Kész" Tom hangja hirtelen betöltötte a fülem. Boldogan sóhajtottam; örülök, hogy ilyen gyorsan vége lett.
"Oké, minden kész, nincs több tű" Tom mosolygott, miközben letérdelt, hogy egy szintben legyen velem.
– Haza mehetünk? Mondtam.
„Természetesen” – mondta Tom, mielőtt megragadott, és a kocsija felé indult.
"Nem akarok itt lenni"
02:15
Csend volt; Tom felvitt a szobájába, így mindenki lement a lépcsőn, a legjobbat remélve. Azt hiszem, meg fogok halni, nem bánom igazán; Kezdettől fogva meg akartam halni, amikor Tom volt az életemben, meg akartam halni, de most a dolgok valahogy másképp alakulnak. A dolgok már szinte jobbak, mintha a dolgok egy kicsit rendezettebbek és nyugodtabbak lennének, és úgy gondolom, hogy képes leszek kezelni az életet úgy, ahogy most van. Természetesen továbbra is utálnám Tomot, harcolnék vele, feldühíteném, hogy ki kell ütnie. Kíváncsi vagyok, hogy csinálja ezt, általában csak ez a forró fájdalom a tarkómban, majd a fények.Tom a földön ült mellettem, fejét békésen az ágynak támasztva, mintha készen állna meghalni velem. Erősen beszélt, úgy beszélt, mintha nem halnék meg, azt hiszem, ő az a fajta ember, aki megpróbálta elrejteni a félelmet.
– Tom?
Azonnal felkapta a fejét – Mi az? – kérdezte a hangjában aggodalmat.
– Ugye tudod, hogy bunkó vagy?
Tom kuncogott egy kicsit "és itt azt hittem, olyan úriember vagyok"
Az időre pillantottam, és próbáltam elrejteni a gyors pillantásomat Tom elől; 02:30. Tom arca hirtelen megváltozott, minden félelem visszatért. Követte a tekintetemet az órára "Jól nézel ki" Tom mondta "Megmondtam, hogy rendben leszel." Tom elmosolyodott.
Szemem majdnem felsóhajtott, leesett az ágyra, és éreztem, hogy Tom meleg ujja felsebzi az államat "Taylor kérlek ne légy szomorú, tényleg nem akarlak ilyen szomorúnak látni" Nem tudtam nem könnyezni, miközben a szemébe bámultam.
„Kérlek, ne sírj.” Tom azt mondta, hogy a könnyeimtől recsegő hangja és a fájdalom fájdalmat okozott neki.
– Sajnálom – kiáltottam, miközben Tom felhajolt, hogy letörölje a könnyeket, amelyek végigcsordultak az arcomon és a lepedőre hullottak.
Tom felhajolt, és a szemembe bámult. - Sikerülni fog, Taylor, muszáj, soha nem bántottam ennyire senkit. Arcomhoz hajolt, és gyengéden az enyémre helyezte ajkait, elhúzva egy kicsit. míg. Hátrahúzódott és visszaült, megfogta zsibbadt kezemet, és puha meleg ajkaival megcsókolta. Nem bírtam abbahagyni a sírást, éreztem, hogy ez az, olyan gyorsan eltelt az idő hirtelen és minden elmúlt.
02:35
– Taylor!
– Taylor ébredj fel!
– Ne aludj el!
– Kérlek, nyisd ki a szemed!
– TAYLOR!
‼️Mivel ez a rész elég rövid délután-este felé lesz még 1 rész‼️Jó olvasást📖🤍
YOU ARE READING
My Living Nightmare-Tom Kaulitz
FanfictionSziasztok!Elhoztam nektek a My Living Nightmare-nek a magyar fordítását,remélem fog tetszeni.❤