Szeretem Ha Visszavágsz

743 29 2
                                    

Végig csendben voltam a kocsiban, nem tudtam rávenni magam, hogy beszéljek, el voltam foglalva, hogy megfulladjak a félelemtől. Tom csak néhányszor szólt hozzám: "Jobb lesz, ha ma este viselkedsz." Ugyanezt mondta körülbelül háromszor az úton.

Az autó megállt, és kiszálltam, mert láttam a nagy tömeget, az arcom rózsaszín volt a lámpa alatt. Az ajtóban álltam, és csak bámultam, ahogy a többi autó megtorpant. Láttam, hogy a lányok kiszállnak, és elmentem egy kis rejtett helyre, amikor Tom megragadta a karomat, és a karjaiba húzott, ajkait az enyémre tapasztotta. Megfeszültem, a testem harcra készült, de csak ernyedtem a karjaiban, nem akartam tovább harcolni. Tom lehunyta a szemét, és olyan erősen megcsókolt, hogy a fejem egy kicsit remegni kezdett. A karja a derekam körül volt, a másik pedig az arcomnál, finoman a bőrömön ült. Elengedett, és lassan kinyitotta a szemét, és rám bámult. Lesütöttem a szemem az övéről, ő pedig leejtette a karját a derekamról, és halkan felsóhajtott, mielőtt elfordult tőlem.

– Taylor! – kiáltotta Ria, miközben odarohant.

Gyorsan meg akartam fordulni és futni, de tudtam, hogy csak üldözni fog. Felé fordultam, még csak nem is mosolyogva. "Hé, kicsim, hogy érzed magad?" – kérdezte, és átkarolta a vállam.

„Rendben” – válaszoltam.

Egy darabig néma volt, mintha Ria arra várna, hogy folytassam, de nem volt más mondanivalóm.

Felsóhajtott – Mi a baj, Taylor?

Ott álltam "Semmi" a szemem le a földre. Ria felsóhajtott

- Nézd, tudom, hogy valami nincs rendben, hány éve vagyok a legjobb barátod?

- Semmi baj, Ria, csak azt csinálom, amit mondanak – mondtam, a hangom szinte robotnak tűnt, semmi érzelem.

"És ebből tudom, hogy valami nincs rendben, soha nem azt csinálod, amit mondanak."

Kezdtem elborulni, nem hagyta abba, hogy megkérdezze, mi a baj, és ez felhalmozott benne minden érzelmet, és megpróbálta kitörni.

"Szóval mondd el, mi a baj"

Tomra pillantottam, aki a tömegben beszélgetett az emberekkel, visszapillantottam a kocsijára és a hátsó ülésre, ahol az egész történt, majd Riához fordultam, majd sírva fakadtam. Elfordultam Riától és rohanni kezdtem a csendes kis helyem felé.

"Taylor!" – kiáltotta Ria, miközben utánam kergetett.

A könnyek nem voltak kontrollálva, nem tudtam megakadályozni, hogy kicsorduljanak. Az épületek közötti kis réshez futottam, és a falhoz csaptam magam. Ököllemmel a falhoz csaptam, és fejemet a szikláknak hajtottam. Hangos kiáltást hallattam, és az ujjaimat kapargattam a sziklák között. Ria karjai hirtelen körém kerültek, és levegő után kapkodtam a sok sírástól. Most remegtem, a testem ide-oda rángatózott, Ria nehezen tudott nyugton maradni.

"Sshh, semmi baj" - mondta Ria, és maga is sírni kezdett: "Rendben lesz." Lehunytam a szemem, és továbbra is a falnak dőltem.

"Hogy lesz ez rendben?" Kifulladtam "Nem vonhatod vissza amit tett, nem tudod megváltoztatni" sírtam.

"Mit csinált?" Ria sírva simogatta a hajamat.

Megfordultam, a sírásaim már kicsit nyugodtabbak, a szemébe bámultam, ő pedig visszanézett. "Megerőszakolt Ria, megerőszakolt!" Sírtam.

Ria megdöbbent, mozdulatlanul állt velem a karjaiban, arca teljesen megdöbbent "Hogy van ez jól?" Sírtam, miközben egy lépést hátráltam: "Mondd, hogy van ez rendben!"

My Living Nightmare-Tom KaulitzWhere stories live. Discover now