Tényleg Megakarod Ezt Nehezíteni

967 28 3
                                    

– El tudod hinni, hogy tegnap este meggyilkolt 4 nőt – mondtam, és a képernyőre bámultam, ahol a híradós hölgy ült. Ria leült mellém, gabonapelyhes tálkával a kezében.

– Igen, el tudom hinni – mondta, mielőtt bevett egy kanál gabonapelyhet.

– Miért, miért tette ezt? - mondtam még mindig a képernyőt bámulva, és megráztam a fejem. Ria lenyelte a kanál gabonapelyhet "Miattad" Azonnal szembefordultam vele, ő pedig lenyelt egy képzeletbeli gabonapelyhet "Úgy értem,nem tudom" Dadogta.

– A fenébe, igaz! Megráztam a fejem.
- Kik voltak azok a nők, és miért ölte volna meg őket miattam? - mondtam, dühösen a szavai miatt.

Hanyatt dőlt a kanapénak "Nos, azok a nők a "Budo" banda női voltak, ő ölte meg őket, hogy megmutassa, még mindig ő a legerősebb ember Tokióban."

- Miért kellett volna ezt csinálnia? - nyöszörögtem.

"Azért az éjszakáért... megaláztad őt Hiroshi és bandája előtt, így visszatért."

A nő tovább süllyedt a kanapén.

– Honnan tudsz ennyit? Megkérdeztem; megemelkedett a szemöldököm.

"Nos, valahogy lehallgattam a beszélgetésüket, és Tom mérges volt, mert megaláztad."

Bosszúsan felnyögtem "Miért nem jön meg, hogy megöljön, aztán nyaggatsz, hogy menjek hozzá állandóan" Felkeltem a helyemről, és a dohányzóasztalra dobtam az újságot.

„Csak látni akar téged, ez minden” – mondta Ria, és befejezte a gabonapelyhét, és felállt, hogy a mosogatóba dobja a tálat.

"Miért!"

– Nem tudom – válaszolta vállrándítással, ekkor vettem észre az öltözékét.

– Megint kimész – panaszkodtam.

– Igen, miért ne tenném? – mondta újabb vállrándítással, most a pultnak dőlve.

"Minden egyes estén kimész, itt hagysz egyedül, valaki bejöhet ide és elrabolhat, és annyira rosszul fogod magad érezni és felelősségteljesnek fogod érezni magad; ezt kellene is, mert nem töltöttél elég időt velem" - dőltem vissza a ismét kanapé.

– Annyira túldramatikus vagy – mondta a lány megbillentve a haját. A sarka kopogott, ahogy átment a padlón és a bejárati ajtóhoz.

"Még mindig mész, a beszédem után!" Kiabáltam utána, ő az ajtó becsapásával válaszolt.

*Bill's P.O.V*

- Szia hercegnő - mondtam, miközben Ria odalépett hozzám.

Karjait a nyakam köré fonta, hogy megöleljen egy csókkal, de én elrántottam "Hol van" – vágtam rá. A karjai még mindig a nyakam körül voltak, de fogtam őket, hogy ne érjen hozzám.

„Nem jön” – mondta halkan, lesütött szemmel. Ellöktem magamtól "Bármi történik, az a te hibád" Elfordultam tőle, és elindultam vissza Tomhoz, aki a kocsija mellett várakozott dohányozva.

"Jó hír, tesó, Hiroshi dühös, most hívtak tőle." Tom mosolygott "Szórakoztak ma este..." A távolba nézett, majd visszanézett rám.

"...hol van?" A szemöldöke fel volt húzva.

Felsóhajtottam: "Nem jött; Ria egyáltalán nem segít."

Tom elmosolyodott "Ne törődj vele, eljön, nem akar lemaradni erről a harcról" Meglepett a hozzáállása, meglepően nyugodt volt tőle, minden második este amikor elmondtam neki a hírt, hogy feldühödött, kiabál és dobál, annyira feldühítette, hogy meglepett ennyi ideig el kell mennie, hogy megragadja és megölje.

My Living Nightmare-Tom KaulitzOnde histórias criam vida. Descubra agora