A Gazember Mindig Meghal

1.1K 34 26
                                    

- Ha neki meg kell halnia, mindannyiótoknak meg kell halnia! Tom sikoltott, miközben fegyverét a kórházban lévő emberek felé nyújtotta.

Mindannyian sikoltoztak és menekülni próbáltak, de ez szinte lehetetlen volt, Tomnak remek lövése volt. Bill megpróbált birkózni a bátyjával, megpróbálta megakadályozni, hogy oly sok embert öljön meg, de hiába, Bill nem volt párja Tomnak. Tom arcán könnyek csorogtak, ahogy a pisztolyt a fejéhez tartotta, miután annyi vért kiöntött, és a kezei vörös foltosak maradtak hátralévő napjaiban.

"Egy olyan szörnyeteg, mint én, soha nem szerethet bele egy olyan lányba, mint ő" - kiáltott Tom. Ahogy a bátyja nézte, rettegve attól, hogy meghúzzák a ravaszt.

02:15

"Élőben érkezem hozzád az Ohiyomi kórházból ijesztő hírrel. Néhány órával ezelőtt Tom Kaulitz, a Tokióban széles körben ismert bandavezér sok embert megölt a kórházban, mielőtt fegyverlövésben öngyilkos lett. A teljes jelentés még nincs meg, de megtesszük hamarosan kapsz hírt." A kamera Billre szegeződik, aki térden áll a földön, és kezei az arcát szorítják.

Sokan veszik körül a traumatizált fiút, amint testvére elvesztéséért sikoltoz.

05:00

"Nemrég több száz ember vesztette életét Tom Kaulitz bandavezér tömeges lövöldözésében; ezt mondta a rendőrség."

"Tom Kaulitz bevitt egy nőt a kórházba, és néhány orvos azonnal műtétre vitte, mert több szúrt sebe volt. A lány, akit még nem azonosítottak, meghalt a műtőasztalon, ami miatt Tom Kaulitz tömeges lövöldözéshez folyamodott. ."

06:00

A fiatal nőt, akit Tom Kaulitz vitt be a kórházba, Taylor Vatoreként azonosították, 22 éves volt, és néhány hónapja költözött Tokióba. Belső vérzésbe halt bele.

7:00 "Megdöbbentő hír, tegnap este szörnyű bűncselekményt követtek el az Ohiyomi kórházban, 64-en haltak meg; most Siyomi ügynök kezében van, akinek van némi információja Taylor és Tom kapcsolatáról."

"Taylor egy este eljött hozzánk, és azt mondta, hogy Tom Kaulitz elrabolta. Próbáltuk elzárni Tom elől, de bejött, és mindannyiunkat fegyverrel tartott, mielőtt megragadta a lányt és magával vitte. Tom Kaulitz soha nem volt után találták meg."

"Köszönöm, Siyomi ügynök. Taylor Vatore Tom Kaulitz és bandája áldozata lett, ami a lány halálát okozta. Tom bandájának többi tagja őrizetben van, és csak a nap folyamán kapunk újabb nyilatkozatot."

7:30

"Tom Kaulitz megerőszakolt. A fejemhez tartotta a fegyverét, és azt mondta, ha nem úgy teszem, ahogy mondta, megöl. Szörnyű dolgokra késztetett..."

reggel 8:00 óra

- A lány, akit Tom Kaulitz hozott be a kórházba, Taylor Vatore. Egy mosolygó Taylor képe villogott a képernyőn, mielőtt eltűnt.

"Taylor szerepe Tom Kaulitz-cal és bandájával tragikusan véget vetett az életének 2010. december 6-án. A lány a kórházakban halt meg több szúrás következtében, ami belső vérzést okozott. Tom Kaulitz, a jól ismert bandavezér tömeges öngyilkosságot követett el nem sokkal a hír hallatán.

16:00

"Megdöbbentő felfedezés a boncolásról" Egy idős férfi jelent meg a képernyőn, fehér köpenye a szakértelmét árulta el "Igen, megerősíthetem, hogy Taylor Vatore Tom Kaulitz gyermekével volt terhes"

------------------------------

"Nagyon hiányoztál"

- Apu azt mondta, hogy elhagytál minket, hogy egy különleges helyre menj.

"Már mondtam neked Ella, anyu és én elmentünk, és nem jöttünk vissza."

"Hiányzik a mama"

"Gyere ide bébi"

"Hiányzol apa. Kérlek gyere vissza!"
"Az angyalok elvettek tőlem téged és a mamát"

"Anyu?"

"Apu?"

"A mama és én elmentünk, kicsim, örökre"

‼️Az én utószavaim ehhez a könyvhöz/hozzátok:Hát ennek is elérkezett a vége,de köszönöm hogy ennyien olvastátok.Maga a story nem a valóságot állítja a szereplőkről,viszont attól még én végig szerettem nektek fordítani,míg voltak olyan napok amikor kedvem nem volt az egészhez mert olyan részhez érkeztem a storyba hogy rendesem elbőgtem magam és nem tudtam folytatni,de nem álltam meg,újabb és újabb részeket raktam ki nektek nap mint nap.Együttéreztem a kommentekkel amiket írtatok,mert én is most olvastam el először,fordítás közben.Remélem azért tetszett nektek,de attól hogy most ez véget ért,az élet nem áll meg bármennyire is szerettük volna hogy Ria,Tom,Taylor ne haljon meg,és abba még bele se gondoljunk hogy mi lett volna Taylor és Tom babájával mert ez már sajnos nem fog kiderülni.Az utolsó részek engem annyira meghatottak és szerintem titeket is,hogy szem nem maradt szárazon mert biztos ti is meghatódtatok/sírtatok a storyn.
Köszönöm:winternightz-nak hogy megírta ezt a storyt.
Bennem egy életre nyomot hagyott ez a történet.Remélem a további storykba is velem maradtok.Végül szeretném megköszönni Gabicának,mert ha ő nem említené meg hogy ő is el szerette volna olvasni,akkor ez a magyar fordítás valószínűleg most nem jött volna létre.
Úgy gondolom mindent leírtam,mégegyszer szeretném megköszönni nektek hogy ti itt vagytok nekem,és mindig vártátok a következő részt.Ahogy ígértem holnap új nap,új köny(A My Living Nightmare-nek a folytatása A Beautiful Lie)

🤍📖Szeretlek titeket📖🤍

My Living Nightmare-Tom KaulitzTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon