Csak egy újabb kiskedvenc

1.7K 36 6
                                    

Ria is csodálkozva tért vissza egy darabban, és odasiettem hozzá, hogy ellenőrizzem, nincs-e karcolása.

"Jól vagy" – kérdeztem a testét kutatva.

„Ez volt a legcsodálatosabb dolog, amit valaha tapasztaltam” – mondta, miközben lassan lélegzett, mintha megpróbálná utolérni a légzését.

– Megmondtam, hercegnő – mondta Bill, miközben megkerülte a kocsit, és átkarolta a derekát.

"Olyan gyorsan mentél, annyira aggódtam"

"Aggódnod kellett volna, mármint Bill vezetése, mindig ő jön a második helyre" riasztottam a hátam mögül érkező idegen hangra, neki is volt német akcentusa, és kissé megmerevedtem, ahogy a többiek kuncogtak. Megfordultam, hogy szembetalálkozzam a magas, raszta,befont hajú férfival.
Visszafordultam Billhez, és úgy éreztem, hogy a férfi, akit nem is ismertem a hátam mögött, egy cápa lenne, vagy valami veszélyes dolog, ami megölhet, ha csak egy kicsit is megmozdulok. Új lányok?" Az idegen szavai idegesítettek.

- Nem az ő lányai voltak – mondtam vissza, és most megfordultam és elléptem tőle.

- Nos, ő nem, de Ria biztosan igen – mosolygott rá Bill, és a lány elpirult a szavaitól, amelyek bizonyára édesen hangzottak neki.

– Jó, akkor melyik néz ki jól? Rám nézett és elmosolyodott.

"Neked egyik sem"

Engem Ria "Taylor" szakított meg Felsóhajtottam, ma már másodszor fújja ki a nevemet teljesen ismeretleneknek, azt is megmondhatja, hol lakom.

"Örülök, hogy találkoztunk" mondta,rám bámult, én pedig visszanéztem, először dühösen, de aztán megnyugodtak a szemeim, és csak bámultam: "Tom vagyok" Lenéztem róla, és a japán lányra, aki Tom kocsijának motorháztetején ült. Tom követte a pillantásomat.

– Leszbikus vagy, vagy valami? – kérdezte felvont szemöldökkel.

"Nem" horkantottam fel "De ez nem a te dolgod"

"Minden az én dolgom, kicsim"

"Pfft" Megéreztem egy kezet a vállamon, és megfordultam, hogy lássam Bill kezét, ő figyelmeztetően rám bámult, és megrázta a fejét, mintha azt mondaná, hogy ne dühítsd fel Tomot.

"Ezek ketten újak itt" Bill mondta, hogy kussoljak,majdnem mintha tudta volna, hogy bekattanok."Csak ma jöttek, Ria azt mondja"

– Ó, tényleg, eddig tetszett? – kérdezte Tom, és még mindig engem bámult, és már nagyon kezdtem idegesíteni.

"Ó, igen, ti csodálatos sofőrök vagytok, csak álmodozhattam ilyesmiről, vagyis egy barátomtól tudtam meg titeket, és tudtam, hogy találkoznom kell veletek."

Tom tekintete elhagyott, amikor Ria beszélni kezdett és én beszívta a szükséges levegőt.

„Nos, bármikor vezethetsz velem, amikor hercegnő akarsz lenni" – mondta Bill mosolyogva, és ekkor vettem észre, hogy a keze lassan dörzsöli a csípőjénél látható bőrt, és pontosan mit csináltak abban a gyors autóban?

– Mi van veled, szükséged van a gyorsaságra? – kérdezte Tom összecsapva a kezét, és megdörzsölte őket.

"Nem,soha, soha nem is lesz rá szükségem" - mondtam, ami egyfajta hazugság volt, nem izgultam az autók miatt, de mindig is szerettem volna gyorsulni, kanyarokat vágni, megcsúszni és egyszerűen elengedni, ez olyan volt, mint egyfajta menekülés.

– Kár, szerettem volna, ha lennél utasként.

"Igen, nagyon kár" mondtam vissza, nagyon elvesztem ezekkel a srácokkal.

My Living Nightmare-Tom KaulitzDonde viven las historias. Descúbrelo ahora