– Ria abbahagynád a sírást! Felnyögtem, miközben a hátamat a térdem felé hajtottam, kezeim hátra húzták a hajamat izzadt arcomról.
"Mit csináljak? Meg fog ölni minket!" – vágott rám, amitől ismét felnyögtem.
- Csak akkor, ha előbb Tomhoz érnek - mondtam szinte suttogva.
"El fog jönni, hogy megpróbáljon megmenteni téged, mint a nagy hőst, aki ő, és közben meghal! Ez a te hibád!" Felém fordult, és felemelte a fejét, hogy felém nézzen. "Ha nem hagynád, hogy Tom belédszeressen, soha nem zavarná, hogy megmentsen minket. Ha úgy viselkednél, mint mi, együtt játszol beteg fantáziák és egyszerűen viselkedtek, soha nem leszünk ebben a káoszban!" Most kiabált velem, egész idő alatt, amikor beleélte magát a helyzetbe, a szemem csípte, a bántó szavaitól megremegett a mellkasom. Az egyetlen dolog, ami most kijöhetett belőlem, az egy sikoly.
"Az én hibám!" Azt ordítottam neki: "Honnan tudhattam volna, hogy szerelmesek leszünk egymásba? Honnan kellett volna tudnom, hogy elkezdünk törődni egymással! És te!" Elakadt egy könnyem, ahogy felálltam ülő helyzetemből, hogy lebámuljak rá, a hajam az arcom előtt lógott "Te vagy az, aki először kapcsolatba került velük! Te vagy az, aki véget vetett az életemnek. Magaddal hurcoltál azokra a hülye versenyekre, bemutattál nekik!Semmit, egyáltalán semmit, amikor gyakorlatilag a házába hurcolt, amikor elrabolt. Komolyan azt hitted, hogy ott akarok lenni vele? Komolyan azt hiszi, hogy egy olyan emberrel akarok élni, aki lelkiismeret-furdalás nélkül ölt meg embereket közvetlenül előttem? Most kiabáltam vele, ő a sarokban lapult, és retteg attól, hogy így beszélek vele.
– Fogalmad sincs... hogy ilyen pokol volt az életem, mióta elvittél Tomhoz! Most már sírtam, kimerülten, hogy továbbra is sikoltozzak vele.
Továbbra is engem bámult, a haja is kócos volt. Összefont haja mögül meredt rám, szemei megrémültek attól, hogy kivé váltam abban a pillanatban. Nem tudtam mást mondani, nem tudtam megmozdulni; ő sem tudta. Hallottam az ajtó kattanását, és felsóhajtottam, amikor meghallottam, hogy az ajtó nyikorogva nyílik. "Mi ez az ütő itt? Frank beszéd közben kuncogott, becsukta és bezárta maga mögött az ajtót. - Lányok, összetörtek, és még csak másfél nap telt el – Frank a vállamra tette a kezét; Túlságosan elfáradtam és éhes voltam ahhoz, hogy lerázzam a vállát.
– Jól vagy, Taylor? Hallottam a vigyort a hangjában, mögöttem volt, az arca nem volt látható, de hallottam.
Leengedte a kezét, a derekam köré fonta, fejét pedig a vállamra hajtotta.
Megforgatott egy darabot a hajamból az ujjai között. – Kíváncsi vagyok, mi az, amit Tom annyira szeret benned? – mondta, hangja elcsuklott, mintha megnyugodott volna.
– Úgy értem, a te elég átlagos kinézetedre gondolok, és hogy őszinte legyek... – ajkait a fülemhez hajtotta, és kifújta –...nem vagy olyan nagyszerű az ágyban...a tapasztalatlannak. Enyhén felkuncogott "Azt mondanám, hogy Tom volt az első." Elrántottam magam tőle, dühösen, hogy mennyire személyessé válik.
"Fogd be!" – kiáltottam rá, és most védekezőn álltam Ria előtt.
- Ó, szóval igazam volt - mondta, és megállta a helyét. "Miért olyan érzékeny? Szégyelli magát?" A szemöldöke felemelkedett, és elmosolyodott "Szégyelli magát, hogy lefeküdt Tommal? A férfival, aki bántalmazott téged" Frank hirtelen zihált. "Várj... nem... megerőszakolt téged?"
Ennyi volt!
– Fogd be a pofád! Sikítottam; a testemet megviseltem, hogy harcoljak vele, ezért a hangomhoz folyamodtam, és a helyemen maradtam.
– Ó, szegény ártatlan Taylor, Tom ellopta tőled a szüzességedet... ez nem dühít? – kérdezte, és egy kicsit hátra hintázott.
"Fogd be!" ismét sikoltottam; frusztrált, dühös és felzaklatott az emlékek miatt. Minden, amit mondott, az összes villanást visszahozta a fejembe, azokat a fájdalmas emlékeket.
ESTÁS LEYENDO
My Living Nightmare-Tom Kaulitz
FanficSziasztok!Elhoztam nektek a My Living Nightmare-nek a magyar fordítását,remélem fog tetszeni.❤