21:35

678 27 7
                                    

21:35

"Ki vagy te?" – kiáltottam az előttem álló sötét alakra.

– Ez nem igazán számít – mondta, miközben tovább játszott a kis asztalánál.

Bosszúsan felnyögtem "Miért kezdek bele mindig a szarba. Mit csinálsz?" - mondtam lehajolva, hogy megnézzem, mit csinál az asztallal. A sötét ember megfordult, valamit a kezében tartva, kilépett az árnyékból, és gonoszul rám mosolygott, mielőtt megpöccintette a kezében lévő hosszú tűt, most megijedtem.

– Mit csinálsz ezzel!? Azt kiabáltam, hogy "Most nem kell orvost játszani, már minden injekciót megkaptam, higgyétek el, harcoltam az ápolónőkkel, így biztosan emlékezni fognak rám" - mondtam tétován nevetve.

A férfi nem nevetett, vagy nem válaszolt, csak bámult rám azzal a hátborzongató mosollyal, és a tűt jól szem előtt tartva. Elkezdtem küszködni a székben "NEE!" Nyüszítettem, miközben a kötelekkel küszködtem, és megpróbáltam mozgatni a széket. "Gyerünk, ne csináld ezt, nagyon utálom a tűket, és nagyon erőszakos lehetek, amikor az arcomba döfködik őket!" - kiáltottam rá, most a félelem dühített.

A férfi megragadta a karomat „Ha küzdesz, nagy valószínűséggel messzire szúrom” – mondta az árnyékember, mielőtt a tűt a bőrömhöz tette.

Most izzadtam, és azt motyogtam: "Úristen, ne nézz, ne nézz, számolj, igen, számolj, mindig azt mondják, hogy számolj, vagy nézz egy képet, miért nincsenek képek ebben a hátborzongató szobában!" – motyogtam magamban dühösen.

Miután megálltam, éreztem, hogy kihúzza a tűt a bőrömből, és azt a furcsa szúró érzést éreztem, ahogy a tűből származó folyadék körbeúszott a karom belsejében. Kínomban felnyögtem a gyötrő érzéstől, megvetettem ezt a fájdalmat. "Most próbálj meg emlékezni erre, mondd meg Tomnak, hogy Kale még él az emberei között."

"Hogy is kell" Elhallgattam egy percre, hogy megingassam a fejem, olyan nehéznek éreztem hirtelen, és a szemem kezdett lecsukódni "...emlékezz" És kint voltam.

– Taylor! Hallottam valakit kiabálni, ez a hang annyira ismerős volt, hogy mindig azt kiabálta velem: "Taylor, gyerünk, srácok, hogy felébred!"

Kinyitottam a szemem, hogy Tom az arcomban lássam, majd a többiek is rám futnak. Felnyögtem, és felülni mentem, de nem tudtam rendesen megmozdulni a belém szúrt fájdalom miatt. "Ugh" felnyögtem, mire Tom a vállamra tette a kezeit.

"Ne mozdulj!" mondta aggodalommal az arcán.

"Mit csináljunk?" – mondta Tom, és visszanézett a többiekre.

"Mi az?" – mondta Ria, miközben a karomra mutatott, ha a tű belém került. Volt egy sötét lyuk, amely eltömődött a vérrel, és körülvéve a zúzódásos bőröm és az ereim, amelyek lilává és tisztává váltak a szem számára.

– Bassza meg – mondta Bill, miközben Tom finoman végighúzta rajta az ujját, de én nem éreztem semmit.

- Ó, istenem - motyogtam félelemmel a hangomban.

- Beadott valamit- mondtam, és kezdtem elsápadni a kezében tartott tű gondolatára.

– Ki – mondta Tom sürgetően.

"Öhm, mondott valamit Kale-ről" megborzongtam egy kicsit "Azt hiszem, ő Kale egyik követője vagy ilyesmi."

– A francba! Tom hangosan káromkodott, ahogy felállt, és megdörzsölte a tarkóját, majd lecsapta a kezét. "A gyári faszok, lefogadom, hogy ők voltak!"

– A francba – motyogta Bill.

- Miért nem jutott eszembe, hogy elvigyem őket, persze, hogy bosszút állnának – nyögte Tom.

My Living Nightmare-Tom KaulitzWhere stories live. Discover now