Miért Fáj Ez Annyira

675 33 7
                                    

Élek? Vagy megint álmodom? Sötét van, ez jó jel, igaz? Úgy értem, általában amikor felébredsz, sötét van, mert a szemed csukva van, talán megpróbáljam kinyitni a szemem?

Fény kezdett átcsapni a szemhéjamon; ócska fény volt; egy sárgás fény, amitől egy kicsit rosszul éreztem magam, valamint otthonosnak éreztem magam. Kinyitottam a szemem, és a tetőre bámultam, mielőtt jobbra néztem volna. Tom szobájában vagyok, egyedül Tom szobájában. Felültem és nyújtózkodtam, istenem jól érzem magam. Megragadtam a takarót, ami rajtam hevert, és eldobtam, mielőtt felálltam volna. Kissé megbotlottam, mielőtt egyenesen talpra álltam. Az ajtóhoz mentem, és rájöttem, hogy túléltem, az ellenszer bizonyára bevált. Oly boldog voltam; a bennem feltörő öröm lehengerlő volt, hogy úgy éreztem, sikoltoznom kell, hogy kiengedjem az egészet. Remélem, nem mindenki nagyon ideges, oké hát remélem legalább egy kicsit, hogy egy kicsit szeretve érezzem magam. Lementem a lépcsőn és a folyosón, hogy a konyha és a nappali közé álljak.

– Szóval mi a reggeli? - mondtam miközben kinyújtottam a karjaimat a levegőbe, és vártam mindenki reakcióját. Mindenkinek azonnal felkapta a fejét, tágra nyílt szemekkel és a padlóra szegezett állkapcsokkal.

"Úristen!" - mondta Ria, miközben felém futott, és a karjaimba vetette magát.

- Szia - mondtam mosolyogva, mielőtt a többi lány felhalmozódott a csoportos ölelésre.

– Halott voltál! – mondta George, miközben felém jött, és megbökött.

"Hé! Nem haltam meg!" - mondtam, miközben megdörzsöltem a bőrt, amelyre George a vállam mellett bökött.

"Nem, Taylor, pontosan 2:35-kor haltál meg, megnéztem a pulzusodat és mindent; biztosan meghaltál" - mondta Bill, miközben felém sétált.

"Bizonyára ez volt a méreg, biztosan így működik" - mondtam vállat vonva "Nem lehetek szellem" - mondtam "George csak megcsípett"

Bill arcát döbbenet érte, de még mindig szorosan megölelt. „Hála istennek, hogy jól vagy” – mondta, és fájdalom szűrődött ki a hangjából. Ahogy Bill kimondta ezeket a szavakat, görcsbe rándult a gyomrom, és mozdulatlanul álltam a karjaiban.

– Hol van Tom? A szavak automatikusan jöttek ki a számon. Bill elengedett, és hátralépett, hogy beszélni tudjon, szeme lesütött, arca szomorú és traumás volt.

„Tom, Tom elment” – mondta Bill a beszédével küszködve. – mondta Bill még mindig a földet bámulva. "Azt hitte, meghaltál, csak csattant, nem Tom hagyta el ezt a házat, hanem magasan, Tom, a halálod megváltoztatta, soha nem láttam még így, megfenyegetett, hogy megöl mindannyiunkat, még amikor megpróbáltuk megakadályozni, hogy elmenjen, a fejemre szegezte a fegyvert és meghúzta a ravaszt, megölt volna, de a fegyvere üres volt, szerencsém volt." "Úr istenem" A hangom elakadt a torkomban.

– Megőrült! – mondta Lauren George mellől.

– Bassza meg! Bill ráköpött: "Ne beszélj róla így, különben megöllek!" – kiáltott rá Bill.

– Bill, kérlek, hova tűnt?

"Nem tudom, arról beszélt, hogy ez nem fair, és hogy ha neked meg kell halnod, akkor mindenki másnak is. Elvesztette, bárhol lehet."

Felnyögtem: "Bizonyára van hova menni" Mindenki elhallgatott, fogalma sem volt arról, hová mehetett.

"Bill, add ide a kulcsaidat"

"Miért?" – mondta zavartan.

– Utána kell mennem – mondtam, bosszúsan, hogy kérdésekre kell válaszolnom, és meg kellett keresnem.

My Living Nightmare-Tom KaulitzOnde histórias criam vida. Descubra agora