Tom éles kanyart vett. – Hú! Ujjongott „Igen kicsim” – mondta, megdörzsölve a lábamat, amitől eltoltam tőle.
Bosszúsan felsóhajtott. „Nyugi Taylor, minden lány imádja, ha elviszem őket egy versenyre” – mondta Tom széles mosollyal az arcán; normálisan viselkedett, mint minden dráma előtt szokott, úgy bánt velem, mintha nem mentünk volna át semmin együtt, mintha soha nem erőszakolt volna meg, nem rakott volna kórházba, vagy ilyesmi.
- Hát én nem – mondtam, miközben kinéztem az ablakon.
Láttam Tomot a tükörképben az ablakon; volt „kinézete”. Megpróbálnék egy példát használni erre a megjelenésre, amit ő használ, de eredetileg az övé volt. Szomorú volt, de dühös, de együttérző, nagy, barna szemei teljesen ragacsosak voltak, de az arca olyan kőszerű volt. Tom félrenézett, hogy felkapcsolja a rádiót, nyilvánvalóan nem akart foglalkozni az általam teremtett csenddel, a feszültséggel. Tom mániákusként hajtott tovább, csak már nem volt olyan lelkes a mutatványokért. Elérkezett a hosszú úthoz, most már nagyon tisztán emlékszem erre az útra, nem tudom miért, csak néhányszor jártam rajta, mégis félelmetesen veszélyes hangulatot kelt bennem, talán azért, mert az egyik oldalon szikla volt?
Elég széles volt az út két autó számára, de mivel ezek a fiúk szeretik, ha van helyük, bejárták az egész utat, szinte egymáshoz kaparták az autókat, mert az egyik megpróbálja megelőzni a másikat, ha egyszer elég Bill vagy más bandatag. A versenyzéshez ezek a fiúk megpróbálják megelőzni Tomot, hirtelen feltör bennem a félelem, elkezdem szorítani az autóülést magam alatt, ujjaimat szorosan a bőr köré szorítva. Szinte felkészültem az ütközésre, levegőt veszek és visszatartottam, vártam, hogy valami, bármi erősen megütjön; Bár sosem hunynám be a szemem. Valamiért nem tudtam letépni a szemem az útról, be kellett bámulnom abba a sötétség gödörébe, ami csak pár centire van az autótól. Amint az egyui autó elhaladt, vagy nagy valószínűséggel meghibásodott, kifeszítettem izzadt ujjaimat, kiengedtem a remény utolsó leheletét, és becsuktam a szemem. Tom észrevette ezt a kis tettemet, de soha nem kérdőjelezte meg, csak nézte, ahogy felkészülök valamiféle ütközésre, folyamatosan lesett rám, miközben megpróbálta megakadályozni, hogy a betolakodó autó elvegye a dobását.
A hosszú, sötét út végül véget ért, és Tom alig hallhatóan nevetett harsogó zenéjén, tudta, hogy nyerni fog, és mindig tudta, mire az út végére ért. Az utcán üvöltött, a visszapillantó tükörbe pillantva egy nagyon rosszkedvű Billt látott. Én is hátrapillantottam, és megláttam Riát az utasülésen feltartott térddel, körmökkel az arcában, biztos ő is rosszkedvű, csak akkor játszott a körmeivel, amikor rosszkedvű volt. Tom csikorogva megállt, én pedig előre rántottam, mielőtt visszacsapódtam az ülésemre, mert ezúttal tényleg rálépett. Kiszálltam a kocsiból, örültem, hogy újra a szárazföldön lehettem, miközben Tom odament Billhez, megveregetve a hátát, amitől Bill duzzogni kezdett.
„Ti, srácok, lelassultok nekünk” – mondta Tom, miközben a bandajáték elég volt ahhoz, hogy Tom és fiai kimásztak az autókból.
Néztem, ahogy a tömeg elkezdett gyülekezni, gratulálva a fiúknak. „Szerencséd volt” – mondta az egyik fiú, miközben Tom felé sétált.
,,Nagyon szerencsés embernek kell lennem, mindig én nyerek” – kuncogott Tom a férfi arcába, mintha gúnyolná, hogy tegyen valamit ellene.
A motorháztetőn ülve néztem a kocsiból, ahogy Tom és ez a japán férfi nagyon közel kerültek egymáshoz, feszült testekkel fenyegetőztek: "Bizonyára csaltál." A férfi kiabált Tomnak.
Tom nevetett "Nem, csak nagyon lassú vagy" - mondta Tom. A japán férfi ökölbe szorította a kezét, mielőtt Tom arcára lendített volna, Tom tudta, hogy a férfi mérges, de nem hitte, hogy idáig elviszi. Tom kemény ütést mért az arcára, és megbotlott tőle jobbra. Bill, Gustav és George mind a férfi felé futottak, készen arra, hogy lenyomják, hogy Tom azt tegye, amit akar, de Tom intett nekik, hogy hagyják abba.
YOU ARE READING
My Living Nightmare-Tom Kaulitz
FanfictionSziasztok!Elhoztam nektek a My Living Nightmare-nek a magyar fordítását,remélem fog tetszeni.❤