"Igen!" Gustav ujjongott, amikor besétáltunk a dupla ajtón, amely a szexházba vezetett; Morgan szavai. Lassan besétáltam Ria mellé, aki Bill karjába akadt, de ő gyorsan lerántotta a vállát, hogy menjen nézni néhány lányt, amint fehérneműben csúsznak egy rúdon.
– Mi ez a hely – mondtam Morganhez hajolva.
– A szexház, már mondtam – mondta sóhajtva.
"De"
"Jönnek ölettáncot venni, rúdtáncosokat nézni, vagy bemennek egy szobába valami lánnyal, de mind egyformán néznek ki, hosszú fekete haj, sötét szemek, smink felpakolva és nincs ruha. – mondta Morgan morogva.
„Gyerünk Taylor” – mondta Tom, miközben megragadta a karomat.
Lehunytam a szemem, és undorodva néztem szét, mire felsóhajtott, mielőtt magához rántott volna: „Ne is gondolj arra, hogy itt játszol, különben megölök minden kibaszott kurtát ezen a helyen… ami azt jelenti, hogy a barátaidat is természetesen "
- vicsorogtam, csalódott voltam tőle, gyakorlatilag szajhának nevezte a barátaimat, tudta, hogy nem csinálná jól, ha megfenyegetne azzal, hogy az életemet fenyegeti, de amikor Ria képbe került, tudtam, hogy egy jó kis kibaszott házi kedvencnek kell lennem. . Átkarolt, és elvezetett egy asztal mellett, körülötte férfiak zsúfoltak, csak az egyiküknek volt labda, hogy Tom Kaulitzra, majd rám pillantson, kissé felvonva a szemöldökét. Gyerekesen aljas pillantást vetettem rá, ő pedig enyhén kuncogva nézett félre a tetteimen. Tom tovább sétált a klubszerű helyen, elhaladt Gustav mellett, aki a bárban volt, és néhány rúdtáncos mellett, akik a nevét nyögték, miközben elhaladt "otromba" mellett. - mondtam a lány minden cselekedetére.
Tom közelebb rántott magához, és a fülemet harapdálta, a fülbevalómmal játszott a nyelvével a másodperc töredékéig, mielőtt végre eljutott a lényegre: „Elég izgatónak találtam” – suttogta, mielőtt nyelvével a füllebenyemre pöccintve, amitől megremegtem. el a kényelmetlenségtől. Elértünk egy lépcsőhöz, amelyen vörös szőnyeg terült el, és elindultunk felfelé, és kezdtem kissé megijedni, kíváncsi voltam, hova megyünk.
"Hova viszel?" – morogtam. Tom egy-két másodpercre hátranézett, hogy megmutassa a mosolyát, én pedig felsóhajtottam. Bejött egy szobába, és kinyitotta az ajtót, a kezem már nem volt az övében. Rámosolygott a két japán lányra, akiket kis fehérneműjükben kiterítettek neki az ágyra. Mosolyogtak és felnyögtek a láttán "Tommy" - mondta egyikük, rögtön Yumira emlékeztetve és éles fájdalmat küldött a mellkasomba.
Tudtam, mi ez most; valójában azt hitte, hogy be tud rángatni ebbe a szobába, miközben azokkal a hülye lányokkal baszik. Bosszúsan és hitetlenkedve fordultam el tőle, mintha azt hitte volna, hogy ezt végigcsinálom, el kellett viselnem vele és Yumival, és nem fogjuk ezt újra átélni, nem két kibaszott prostival. Elkezdtem elmenni a szobából, de Tom megragadta a csuklómat. - Mit gondolsz, hova mész? Azt mondta, nyelvével végighúzta ajkagyűrűjét, nyilvánvalóan nagyon izgatott, amiért belépett velem a szobába.
"A pokolba fogom nézni, ahogy kibassz néhány kurvát" kiabáltam neki "Most engedj el" - mondtam bosszúsan a csuklóm körüli kezére.
„Ki mondott bármit is a figyelésről” – mondta Tom, miközben felemelt a lábamról és behúzott a szobába, becsukva maga mögött az ajtót.
Sikerült megrúgnom és térdre ejtett "Basszus!" - motyogtam a fájdalomtól.
Tom nagy, durva keze megmarkolt egy marék haját a fejem hátulján, és sírtam a fájdalomtól, ahogy hátrarántotta a fejemet úgy, hogy az felfelé nézzen "Ne feledd, mit mondtam, Taylor, csinálsz valami hülyeséget, és megölöm a kibaszott barátaidat , most ülj be abba az ágyba - mondta nekem nyugodtan. Tom elengedte a hajam, én pedig négykézlábra estem.
ESTÁS LEYENDO
My Living Nightmare-Tom Kaulitz
FanficSziasztok!Elhoztam nektek a My Living Nightmare-nek a magyar fordítását,remélem fog tetszeni.❤