Visszaértünk a házba, mindenki örült, hogy jól vagyunk, de nem maradtunk sokáig, volt valami, amire annyira vágytunk, hogy ki kellett menni onnan és fel az emeletre. Tom becsukta és bezárta maga mögött az ajtaját, és a karjába vett, hogy újra gyengéden megcsókoljam az ajkaimat. Átkarolta a derekam, én pedig megragadtam izmos karjait. Nyelve szenvedélyesen járta a számat, miközben az ágya felé vezetett. Ledőltem a meleg lepedőre, és felsóhajtottam az elragadó melegségtől, de Tom ezt gyorsan nyögdécselte a kezével. Tom rám helyezkedett, és egy kicsit rám bámult, szó sem hagyhatta el az ajkunkat, mert elzsibbadtunk egymás jelenlétében. Újra az enyémre tette ajkait, és dörzsölni kezdte a vállam. Elhúzódott tőlem, megfogta a kezeimet, és felemelt az ágyról. Lecipzározta átázott kabátját, ami a testemen feküdt, és lecsúsztatta rólam. Ezután az ingem alá tette a kezét, én pedig felemeltem a karomat, hogy le tudja húzni a nedves ruhát a testemről. Leengedtem a karjaimat, és néztem, amint óvatosan letérdel elém, ujjaival a farmerom gombjaival és cipzárjával játszik.Felnézett rám, szinte fáradtan, és lecsúsztatta a farmeremet a cipőmre. Megcsókolta a belső combomat, amitől enyhén összerándultam az ilyen érzékeny terület meleg érintésétől. Felkelt, és leoldotta a nadrágját, hogy lerúgja. Az ingéért nyúlt, de megfogtam a kezeit, amitől a tekintete rám zuhant, félretettem a kezeit és levettem magamról az ingét. Hagytam, hogy az inge leessen a földre, kezeimet a nyakához támasztottam, majd lassan lecsúsztattam a kezeimet a mellkasán. Tom a tarkómra tette a kezét, és magához húzott. Megcsókoltam hideg mellkasát, ahogy ő a vizes hajamat a fejem búbján csókolta. Tom az ágyhoz vezetett, és ismét lefektetett, mielőtt felmászott volna a tetejére. Karjaimat a nyaka köré fontam, és hagytam, hogy a súlyából rám nehezedjen, hogy melegen tartsam alatta. Szívni kezdte a nyakamat, a kezét végighúzta a gyomromon, és hagyta, hogy a csípőmön pihenjen, ahol hüvelykujja kis köröket vonzott a hűvös bőrömön. - nyögtem a fülébe, miközben végigdörzsölte magát rajtam. Megfogtam a fejét és a nyakamtól az ajkaimhoz húztam. Mohón az ajkaiért mentem; az érintése megőrjített.Szükségem volt erre, éreznem kellett őt, hogy ellenem legyen, hogy bennem legyen; szükségem volt rá. Olyan meleg volt, olyan nagy volt és védelmező; olyan bódító volt. - nyögtem a szájába, miközben hüvelykujja egy kicsit mélyen a bőrömbe fúródott, kicsit közelebb érzékeny bőrömhöz. Tom hagyta, hogy a nyelve a számba csússzon, miközben kezei elkezdték lecsúsztatni a fehérneműmet a térdemen túl. Tudtam, hogy mi fog történni, azt akartam, hogy ez megtörténjen. Ezúttal olyan gyengéd volt velem, olyan gondoskodó. Tom egy ideig a fehérneműjével babrált, mielőtt elhagyta az ajkaimat. Egy kicsit megpipálta az alsó ajkamat, mielőtt lassan végighaladt a testemen. Csók nyomát hagyta végig a testemen, nyelvét véletlenszerűen a húsomba szúrva, amitől megborzongtam. Tom lefuttatta a kezét a combomhoz, és felnézett rám a köldökömön túlról. Rám bámult, mintha azt látná, rendben vagyok-e azzal, amit tenni készül. Az arcom most meleg volt és forró; Kicsit kínosan éreztem magam; Úgy értem, ez volt az első alkalom. Soha nem szexeltem korábban, a megfelelő szex, ha beleegyezek. Tom lesütötte a szemét és a fejét.Hirtelen megmerevedtem, amikor Tom nyelve belém szúrta magát. Nem telt bele sok idő, hogy meglazuljak a karmai között, és felnyögjek ebben az épületben, fokozva az élvezetet. "Ehhh" Mélyeket lélegeztem, a nyögésem végén egy kis nyikorgás hagyta el ajkaimat. Tom továbbra is hagyta, hogy a nyelve úszkáljon bennem, és egy kis idő múlva végzett, így kimerültem.
Tom visszatért az ajkaimhoz, és szenvedélyesen megcsókolt, édes íz futott át a nyálunkon. Megborzongtam Tom alatt, amitől egy kicsit felmordult és felmordult, miközben hozzám őrölte magát. Felkiáltottam egy kicsit, Tom a szájába kapta. Eltávolodott ajkaimtól, és lágyan homlokon csókolt, mielőtt a lábaim közé feküdt. "Biztos vagy ebben?" Tom végre megszólalt.
Bólintottam, és megragadtam széles vállát, miközben lassan belém csúsztatta magát. Felkiáltottam egy kis felnyögéssel, miközben nagy férfiasságát megpróbálta beilleszteni szűk, szűz bejáratomba. „Ehhh, Tom” – leheltem, a neve hangos nyögésként hagyta el ajkaimat.
YOU ARE READING
My Living Nightmare-Tom Kaulitz
FanfictionSziasztok!Elhoztam nektek a My Living Nightmare-nek a magyar fordítását,remélem fog tetszeni.❤