Játszani Akarok Veled

668 19 2
                                    

Tudod, hogy a zsigerekben azt a beteges érzést kapod, amikor valaki, akit szeretsz, akiben megbízol, ráköp a bizalomra közvetlenül előtted, nos, valamiért pontosan ezt éreztem, amikor kinyitottam a szemem és láttam az idegent a múltkor. Az éjszaka mellettem feküdt, tintával tetovált háta felém fordulva. Lassan feldőltem az ágyról, lecsúsztam a földre, hogy gyorsan felöltözzek. Elindultam a lakása ajtaja felé, még csak hátra sem pillantottam, miközben kinyitottam és becsuktam magam mögött az ajtót.

– Ó, istenem, Taylor, szexeltél tegnap este egy idegennel? Ria azt mondta, miközben visszahajtott az autóval a házunkhoz, a pokolba.

Hátrafésültem a hajam, és enyhén megvontam a vállam: "Nem"

Ria nevetésben tört ki: "Ó, igen, biztos vagyok benne hogy megtörtént"

"Te, Morgan és uh Lauren mindannyian szexeltek olyan srácokkal, akiket nem ismernek tegnap este, miért olyan nagy baj, ha én? Amit nem tettem" - tettem keresztbe a kezem.

– Nos, Lauren, Morgan és én kibaszott idegenekkel voltunk, egész életünkbe, de te, az egyetlen ember, akivel valaha is szexeltél, az Tom – mondta Ria, és az előtte álló utat figyelte.

Felsóhajtottam: "Oké, szexeltünk, vége a történetnek"

Ria zihált, és hatalmas nyavalyás mosoly terült szét az arcán – Tudtam! – bömbölt.

"Igen, te olyan zseni vagy"

– Tudom – kuncogott Ria, miközben megállította az autót, és reméltük, hogy sikerül.
– Szóval hogy hívták a srácot? – kérdezte Ria, miközben a bejárati ajtó kulcsát tapogatta.

"Nem kérdeztem"

– Te ribanc – mondta Ria büszke mosollyal.

"Uh, mintha tudna beszélni" Bementünk a házba és a konyha felé.

– Szóval milyen volt?

– Igen, Taylor, hogy voltam? Gombóc keletkezett a torkomban, és felbámultam a férfira, akivel tegnap este nagyon meghitt kapcsolatom volt. Mellette Kristina állt, egy pisztoly egyenesen felém szegeződött, és meglepetésemre Lauren is ott állt velük.

– Istenem, Morgan! Ria felkiáltott, miközben a tekintete a padlón elterülő Morganen feküdt, és vér szivárgott a homlokán lévő vágásból: "Mi a fasz, Lauren?"

Mindketten bámultuk őt, miközben ő is ránk szegezte a fegyvert.

"Mi az? Soha nem gondoltátok volna mi?" Gonosz vigyor játszott az ajkán, és nem tudtam nem ránézésre.

"Mit csinálsz?" Azt mondtam, nem mutatva ki a bennem lévő kis félelmet, egy jó dolog Tomban, hogy nincs nála félelmetesebb, így mindenek után elég kemény vagyok.

"Nos, Lauren nagyon régóta dolgoz Franknek és nekem" - kezdte Kristina, lassan átsétált a szobán. - Nagyon-nagyon régóta próbáljuk megtalálni a módját, hogy legyőzzük Tomot, és most már pontosan tudjuk. Hogyan… veled – mosolygott rám, de tartottam a szemkontaktust.

"Én? A pokolba fogok segíteni neked" - vágtam rá.

- Ó, nem kell segítened, látod, Tom belédszeretett – gúnyolódtam a szavain.

"Ezt most komolyan mondod?" Hangosan nevetni kezdtem "Komolyan azt hiszed, hogy szeret? Nem szeret, nem szeret senkit! Szarként bánik velem, láttad, mindenki látta!"

„Láttam azt is, ahogy rád néz, ahogy közéd és egy golyó közé helyezi magát. Szeret téged, Taylor, és azt akarom használni, hogy megöljelek."

My Living Nightmare-Tom KaulitzOù les histoires vivent. Découvrez maintenant