Magasabbra

723 31 6
                                    

Tom kuncogott a testvérei megjegyzésén: "Tényleg abba kellene hagynod a lövöldözést, mert a tested lyukas, sebhelyes és durva lesz" - mondta Bill orrcsavarva.

„Hé!” Tom figyelmeztetett „A testem mindig ellenállhatatlan lesz” – mondta, és elmosolyodott a bátyján. Kényelmetlenül álltam Tom szobájának ajtaja mellett, Tom rám nézett.

- Tudod, egy kicsit közelebb kerülhetsz, nem vagyok fertőző - mondta viccesen rám nézve.

- Jól vagyok itt - mondtam, és nem néztem a szemébe. Nem tudtam rávenni magam, hogy ránézzek; most, hogy az egész dráma véget ért, és mindenen túl tudtam menni, rájöttem, hogy megerőszakolt. Ellopta a szüzességemet, megsértett, és azt hitte, hogy ezzel jó leszek? Természetesen nem, nem tudtam a szemébe nézni, kellemetlenül rosszul éreztem magam, amikor a közelében voltam, és csak a hangja remegett meg.

"Szóval ma haza engednek?" – kérdezte Bill.

"Nem" - mondta Tom "Még egy hétig bent akartak tartani, de azt mondtam nekik, hogy kibasznak, mintha megbízhatnék ezekben az emberekben, valószínűleg bekábítanak, aztán megölnek, és kiszabadítanak egy rossz lelket ebből a világból. huh – kuncogott Tom

– Úgysem tudnak itt tartani.

Bill elmosolyodott: „Természetesen nem” Felsóhajtottam a hülyeségen, szerettem volna minél hamarabb kijutni innen: "Én vagyok" Az első szó, ami kijött a számon, Tom rám meredt, amitől egyből lefagytam.

A szeme olyan sötét volt, olyan halálos "kávé" - mondtam.

Csak annyit tudtam mondani, hogy „kávé”, mert annyira megijedtem és le voltam borulva. Megfordultam, és gyorsan kisétáltam az ajtón, és kifelé menet nekiütköztem a keretnek.

– Mi van vele? – kérdezte Bill éppen, amikor eltűntem a szemem elől.

Lassan sétáltam végig a folyosón. Megráztam és tartottam magam, miközben a fejemben Tom villanásai folyamatosan villantak az elmémben. A nadrágja, ahogy megmozgatta magát rajtam, egy részem rosszul érezte magát, egy részem összetört, de egy részem megkönnyebbült. Tudom, ez a legfurcsább módja, ahogy valaha valaki elmagyarázta, milyen érzéseket váltott ki belőle, de titokban már évek óta vágyom Tomra, és úgy tűnt, végre megkönnyebbült a testem, hogy egy darabot kapott belőle. Mindig ugratta a testemet, véletlenszerűen játszadozott vele, ahogy akarta, de valójában soha nem hatott az ugratásra, így a testem vágyott rá, sikoltozva az érintéséért. Halálos érintése, az egyik pillanatban a fülembe suttogott, ujjait végigcsorgatja a bőrömön, a másikban pedig a falhoz lökött, és megpróbálta feltörni a fejemet, és megütött, nevetve a fájdalmon, amit okozhat. Olyan véletlenszerű volt, volt egy szelíd Tom, aztán ott volt a gonosz Tom. Egyesek azt mondanák, hogy szerencsés vagyok, mert megtapasztalhattam a gyengéd Tomot, de szerintem nem, azt hiszem, nagyon szerencsétlen vagyok, mert sokkal fájdalmasabb nézni, hogy a férfi, akit szeretsz, de attól félsz, hogy szeret, aztán úgy tekintenek rád, mint a kedvencére. Vettem egy éles levegőt, és lefagytam a helyemen. "Csak ezt gondoltam?" A szemem ki volt nyitva. "Csak azt hittem, hogy szeretem?" Gyorsan lehunytam a szemem, mielőtt megráztam a fejem. "Igen, igen" felnevettem "Utálom azt a kibaszott kurvát" - motyogtam, mielőtt újra sétálni indultam.

"Hé!" Hallottam, ahogy Bill nyöszörög a hátam mögül Megálltam és megfordultam

„Ó” – mondtam csalódottan magamban.

"Oké, egy; durva figyelmen kívül hagyni valakit, aki kiált érted, és kettő, hogy furcsa magaddal beszélni" - mondta Bill csípőre tett kézzel rosszallóan.

Lihegtem: – Hallottad?

"Nem, csak láttam az ajkaidat mozgatni és néhány apró motyogást, de nem számít, amiről beszélsz, még mindig furcsának minősítik, jesszusom, az emberek azt gondolnák, hogy rossz típusú kórházban vagy, ha tudod, mire gondolok." – mondta Bill fáradtan körbenézett, mintha félne attól, hogy meglátják a bolonddal, aki magában beszél.

– Mit akarsz, Bill? – kérdeztem, közben keresztbe fontam a kezeimet .

– Beszélni akartam veled valamiről – mondta Bill most már teljesen komolyan.

"És mi az?" - mondtam, és keményen próbáltam. Bill ismét körülnézett, és már akartam felsóhajtani a bosszúságtól, amikor megragadta a karjaimat és behúzott egy váróterembe, és kirúgott néhány embert, mielőtt becsukta volna az ajtót.

"Ezt nem teheted!" - mondtam döbbenten, miközben néhány családot kikényszerített a szobából.

- De,megtehetem - mondta, miközben hátat fordított nekem, és bezárta az ajtót.

– Most – kezdte Bill, leült, és intett, hogy üljek le mellé; Köteleztem: "Tom azt akarta, hogy magyarázzak el neked valamit" A hangom elakadt a torkomban, a villanások ismét visszatértek. "E-el-mondta?" – mondtam megdermedve.

"Mit?" – mondta Bill zavartan.
– Mit mondtál? Egy hatalmas súly szállt le a vállamról

"Semmi, semmi" - mondtam, és az ölembe néztem.

Bill összeráncolta a szemöldökét "Oké, nem tudom, hogy mondjam el ezt neked, soha senkinek nem mondtam még el, szóval nem tudom, hogyan írjam le, de Tomnak van egy állapota."

"Majdnem megosztott a személyisége, egy pillanatig normális Tom, aztán magasan Tom, majd alacsonyan Tom, mielőtt visszatérne a normális Tomhoz." Bill lazán beszélt, megijesztett, hogy milyen normálisan néz ki, miközben olyasmiről beszél, amit én nem. megért.

Bill teljesen felém fordult: "Elvesztél?"

"Uh, igen"

Most elkezdem elmagyarázni neked az állapotát" - mondta, és próbáltam nem nevetni, mert annyira elvesztem.

Bill felkuncogott: "Oké, Tomnak haragproblémái vannak, véletlenszerűen magas lesz, magas az, amikor bekattan, megőrül, tiszta gonosz lesz, általában elindul az autójával, amikor ez megtörténik, és nem tudjuk mit csinál. Addig nem látjuk, amíg másnap reggel nem látjuk a híreket, húsz ember vesztette életét egy utcai verekedésben, vagy két fiatal nőt találtak ma reggel holtan egy árokban, a legrosszabb kapja ki belőle a legjobbat. Most már nem tudja, hogyan csattan, csak hirtelen megváltozik, nincs kiváltó ok.Most Tomnak általában 5 órába telik, néha több is, amíg megvan a mélypontja, amikor megvan a mélypontja, borzasztóan kedves, rajtam kívül senki látta őt így, mert mindig sikerül hazajutnia, mielőtt eltalálná, soha nem akarja, hogy a mélypontján lássák, körülbelül 20 percbe telik, mire visszaáll a normális életbe.

"Most nem tudom, miért akarta Tom, hogy elmondjam ezt neked, de nagyon komolyan gondolta, hogy tudod, szóval azt hiszem, komolyan meg kellene fontolnod, hogy egy kicsit könnyebb legyen neki, ne legyen olyan nehéz. az idő"

Meg voltam döbbenve, tényleg sok értelme volt, láttam őt magasan, megölte Yumit, megerőszakolt, és más tekintete volt, amikor ez történt. És annak idején, miután megsérült a kórházban és utánam jött, olyan kedves és gyengéd volt velem, úgy bánt velem, mintha törődne velem, de ez még mindig nem adott neki esélyt, még mindig nem minden rendben.

– Ne mondd meg, hogyan viselkedjek, nem vagyok gyerek – mondtam Billnek, és a padlót bámultam. Bill egy pillanatra elhallgatott.

– Akkor ne viselkedj úgy! Mondta: "Tom pokolian sokat tett érted, és te mindent visszadobtál az arcába."

Ökölbe szorult a kezem, és azonnal felálltam, és dühösen felé fordultam. "Tom csinált valamit értem?" Kiabáltam, feldühödve a szavaitól: "Tom nem csinált semmit, de tönkretette az életemet!" Kiabáltam neki: "Többször megvert, megfenyegetett, hogy megöl, mint ahogy azt elképzelnéd, és közel kerül hozzám. Annyira átélt engem, hogy megerősza..." - szakítottam félbe, és azonnal elhallgattam, hogy mi készül hagyd el a számat.

Bill szinte döbbentnek tűnt, ajkai kissé szétnyíltak, miközben sötét szemei ​​rám meredtek, Toméra emlékeztetve, csak a szemei ​​puhábbak voltak. "Bárcsak megölt volna, amikor először találkozik velem, legszívesebben meghaltam volna fiatalon, mintsem vele kell leélnem hátralévő életemet!" Kiköptem, mielőtt az ajtóhoz mentem, és átkoztam magam, amiért hagytam, hogy egy kicsit megbocsássak Tomnak.

❕Ha szeretnétek még estére egy részt akkor irjatok kommentbe💕❕Puszi nektek💋📖

My Living Nightmare-Tom KaulitzOnde histórias criam vida. Descubra agora