Ne Félj Sikítani

824 35 3
                                    

Felbámultam rá, és a fájdalom rázkódásai rám törtek a sok hányattatástól, amit ma végzett. Gonosz volt a szeme, láttam már a szemeit gonosznak nézni, de ez, ez más volt, mintha tényleg felpattant volna, rosszul lett tőlem; meg akart ölni, ahogy a másik házi kedvencével is megtette; aki nem úgy csinálta, ahogy mondta. Tom megforgatta a kést a kezében, ujjai meglepően elegánsak voltak a kés mozdulatával "Nem tudom, miért tűrtem  ilyen sokáig" mondta Tom, és megcsodálta a kis kést a kezében. Megőrjítesz!" – kiáltott rám Tom, és az arca most egyenesen rám nézett.

Féltem tőle, de mégsem. Az ösztöneim azt súgták, hogy adjam fel, és tegyem azt, amit mond, hogy élhessek, de én, ahogyan az ember azt mondta, hogy álljak ki magamért, inkább meghalok, mintsem mindent, amit mond.

"Ne tedd azt, amit mondok" Tom most járkált, most egy nyugodt gazember volt, aki alig várja, hogy milyen fájdalmat fog okozni. "Te mindig visszabeszélsz" Tom felém jött, én pedig visszacsoszogott, megmerevedett az arcomra helyezte a kést, Tom felkuncogott. „Úgy tűnik, még mindig nem érted, ki vagyok” – mondta Tom, és lágyan lecsúsztatta a kést az arcomon, így csak a hideg fémet éreztem.

- Tudom, ki vagy - mondtam vissza, kísértve, hogy teszteljem a vizeket. - Egy kibaszott bunkó, az vagy! – kiáltottam rá. Tom felnyögött, mielőtt az öklével a falba csapódott, közvetlenül a fejem mellett, amitől megremegtem és összerezzent az ijedtségtől.

"Szerinted ez vicces?" – sikoltott rám Tom, mielőtt megragadta a hajamat, és talpra emelt.

Felkiáltottam a fájdalomtól, mielőtt átment a falhoz, és odaszorítottam hozzá. „Úgy van, sikíts Taylor, hallani akarom a fájdalmat, amit okozok” – mondta Tom, mielõtt megragadta a csuklómat, és a kés egyenesen a felé mutatott. Az erek a csuklómban.

"Mit csinálsz?" Kiáltottam rá, pánik futott át az ereken: "Engedj el, Tom!"

"Szóval most félsz" mondta mielőtt a kést a csuklómba szúrta, amitől hangosan felkiáltottam. A csuklóm, szép és lassú. Most sírtam, a jobb kezem megmarkolta a hátán lévő inget, és fájt, hogy elengedjen, eltávolítsa a kést, sajgott a testem: "Uh, Tom, kérlek" - nyöszörögtem, és nyikorogva kértem, mert a fájdalom elsöprő volt.

Elvette a kést, és megkönnyebbülten felsóhajtott, mielőtt felém fordult, hogy elmosolyodjon az arcomon érzett fájdalomtól. Elengedte a csuklómat, és a testem mellé esett, túl féltem, hogy megmozduljak, mert úgyis fokozná a fájdalmat. Tom szembefordult velem, és a falnak lökött a saját testével, lehajtott fejjel, hogy a homlokát a sajátomhoz támasztja. Az izzadság szivárgott a bőrünkből, ez megmozgatta őt, amikor látta, hogy fájdalmam van.

"Istenem, felkapcsol, ha sikítasz" - mondta, és rám mosolygott.

"Uh" öklendeztem "Baszd meg!" Tom bosszúsan felnyögött, mielőtt megmozdult, hogy a falba törjön, amitől térdre estem.

"Soha nem tanulsz!" – kiáltott rám Tom.

– Lehet, hogy ki kellene vágnom a nyelvét? Tom azt mondta: „Vagy levághatnék valami mást” – mondta, miközben a kést lefuttatta a mellem mellett.

Felnyögtem a fájdalomtól, a csuklóm lüktetett, annyi vér volt, és aggódtam, hogy hiába ütött. Tom ismét letérdelt hozzám "Tényleg azt hittem, hogy megváltozol, és tisztelsz Taylort." Tom az ingemhez húzta a kést, ha félrehúzta, így több bőrt szabadított fel.

- Soha nem tisztelnék egy olyan kibaszott fejűt, mint te - mondtam vissza, és felnéztem rá, hogy egyenesen a szemébe bámuljak.

"Kurva" kiáltotta Tom, mielőtt arcomba ütött.

My Living Nightmare-Tom KaulitzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin